e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Jak zbudować silną markę od podstaw

Jacek Kall
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 96, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
  • Jak uczynić polską markę marką europejską?
  • Jak walczyć z markami sieci handlowych?
  • Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
  • polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
  • korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
  • marka a etykieta marketingowa;
  • strategie wspierania marki;
  • konkurowanie z markami sieci handlowych;
  • metody komunikacji z odbiorcami marki;
  • cykl życia marki.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing usług (42.42zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (34.90zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)