e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Jak zbudować silną markę od podstaw

Jacek Kall
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 96, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
  • Jak uczynić polską markę marką europejską?
  • Jak walczyć z markami sieci handlowych?
  • Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
  • polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
  • korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
  • marka a etykieta marketingowa;
  • strategie wspierania marki;
  • konkurowanie z markami sieci handlowych;
  • metody komunikacji z odbiorcami marki;
  • cykl życia marki.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.36zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)