e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Jak zbudować silną markę od podstaw

Jacek Kall
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 96, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
  • Jak uczynić polską markę marką europejską?
  • Jak walczyć z markami sieci handlowych?
  • Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
  • polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
  • korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
  • marka a etykieta marketingowa;
  • strategie wspierania marki;
  • konkurowanie z markami sieci handlowych;
  • metody komunikacji z odbiorcami marki;
  • cykl życia marki.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)