e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Jak zbudować silną markę od podstaw

Jacek Kall
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 96, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
  • Jak uczynić polską markę marką europejską?
  • Jak walczyć z markami sieci handlowych?
  • Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
  • polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
  • korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
  • marka a etykieta marketingowa;
  • strategie wspierania marki;
  • konkurowanie z markami sieci handlowych;
  • metody komunikacji z odbiorcami marki;
  • cykl życia marki.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing sensoryczny (49.22zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing usług (42.42zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Książka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu ludźmi (77.00zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)