e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł

$500 loan
Konie, jazda konna, hipoterapia

Seria: Exclusive


Jak zbudować silną markę od podstaw

Jacek Kall
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-03-02
stron: 96, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Jak zaistnieć w umysłach klientów?
Kto powiedział, że o sile marki świadczy wielkość budżetu marketingowego? Dobra marka to taka, która ma znaczenie dla klientów i spełnia ich oczekiwania. To efekt dobrego pomysłu, umiejętnie wprowadzonego w życie. Dlatego wielu polskich przedsiębiorców wygrywa z dużo większymi konkurentami z zagranicy. Jeśli wierzysz - albo chcesz uwierzyć - że "Polak potrafi", to ta książka jest dla Ciebie.
  • Jak uczynić polską markę marką europejską?
  • Jak walczyć z markami sieci handlowych?
  • Silne marki w Polsce i na świecie
Marka rodzi się, gdy zaczyna istnieć w umysłach kupujących. Aby do tego doszło, markę trzeba stworzyć: nadać jej tożsamość, zasygnalizować jej odmienność, pokazać kupującym korzyści, powiększać jej siłę rozsądnie dobranym marketingiem i ciągle komunikować się z jej odbiorcami. Silne marki z polskim rodowodem - jak Atlas, Tyskie, Łaciate, Reserved, TVN czy RMF FM - pokazują, że rynek nagradza tych, którzy uprawiają solidny marketing. Autor, dzieląc się doświadczeniem swoim, a także menedżerów i właścicieli wielu polskich firm, omawia na prawdziwych przykładach budowanie silnej marki:
  • polskie firmy tworzące prawdziwie europejskie marki;
  • korzyści dla kupującego: korzyści emocjonalne i funkcjonalne;
  • marka a etykieta marketingowa;
  • strategie wspierania marki;
  • konkurowanie z markami sieci handlowych;
  • metody komunikacji z odbiorcami marki;
  • cykl życia marki.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Repozycjonowanie (38.17zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Product placement (69.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Książę (27.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)