e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Malcolm McDonald
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Kompendium small businessu (89.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)