Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Marketing; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Small Business
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego
Malcolm McDonald
cena: 33.00 z³
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miêkka oprawa, format: A5
stron: 208, miêkka oprawa, format: A5
Wyczerpuj±ce omówienie wszystkich najwa¿niejszych
aspektów planowania marketingowego
- Poznaj zasady planowania marketingowego
- Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
- Zaplanuj politykê promocji, sprzeda¿y i obs³ugi klienta
Ksi±¿ka "B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskona³y podrêcznik dla mened¿erów, którzy chc± poznaæ zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie maj± czasu na przebijanie siê przez setki stron ksi±¿ek pe³nych wiadomo¶ci teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojêcia oraz dzia³ania niezbêdne do stworzenia skutecznego i mo¿liwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele æwiczeñ, przyk³adów i testów, które u³atwi± szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
- Ró¿nice pomiêdzy strategi± i taktyk±
- Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
- Wewnêtrzny audyt marketingowy
- Analiza mocnych i s³abych stron przedsiêbiorstwa
- Okre¶lenie rynków docelowych
- Analiza portfela produktów
- Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzeda¿y
- Stworzenie polityki cenowej
Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.
Cena: 33.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Marketing
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)Badania jako¶ciowe metody i zastosowania (41.65z³)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmieniæ obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00z³)
Marketing bezpo¶redni (67.92z³)
Jak zbudowaæ siln± markê od podstaw (39.00z³)
Crowdsourcing. Jak anga¿owaæ konsumentów w ¶wiat marek (11.90z³)
Marketing dla in¿ynierów (50.92z³)
Marketing partnerski na rynku przedsiêbiorstw (50.92z³)
Strategie produktowe Ró¿nicowaæ czy upodabniaæ (54.40z³)
Strategia reklamy marki, produktów i us³ug (27.00z³)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu us³ug (39.00z³)
Marketing bez tabu czyli jak to robi± najlepsi (30.40z³)
Marketing dla in¿ynierów naukowców i technologów (79.00z³)
Wszyscy jeste¶my dziwni. O micie masowo¶ci i koñcu pos³uszeñstwa (19.43z³)
Potêga kultowej marki. W jaki sposób dziewiêæ wyj±tkowych marek zmieni³o swoich klientów w wiernych fanów (37.00z³)
Testy A/B. Od klikniêcia do klienta (27.93z³)
Reklama i jej ograniczenia (34.21z³)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90z³)
Marketing bez tajemnic (39.00z³)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Biznes rodzinny (19.90z³)Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Teraz ma³e jest wielkie. Anegdoty i niezwyk³e pomys³y biznesowe (45.60z³)
CRM. Zarz±dzanie kontaktami z klientami (59.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Jak utrzymywaæ dobre relacje z mediami (34.90z³)
101 pomys³ów na w³asn± firmê (53.60z³)
Trzy prawa skutecznego dzia³ania. Kszta³tuj przysz³o¶æ swoj± i swojej firmy (37.89z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko (44.90z³)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
Sztuka rozpoczynania (37.00z³)
Strategia reklamy marki, produktów i us³ug (27.00z³)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno¶ci produktów i przetrwania w biznesie (44.90z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Pozosta³e z serii: Small Business
Badania marketingowe w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00z³)Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma³ej firmy (49.00z³)
Kompendium small businessu (89.00z³)
Jak zostaæ przedsiêbiorc±. Stwórz w³asny biznes (34.90z³)
Skuteczny marketing w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00z³)
Prowad¼ blog! Przewodnik dla ma³ych firm (34.00z³)
Sprytny biznes. Za³ó¿ i rozwijaj ma³± firmê w Polsce (24.05z³)
Jak prowadziæ ksiêgê przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00z³)
Pozytywna si³a s³owa NIE (33.00z³)
Zarz±dzanie finansami w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00z³)
Marketing i public relations w ma³ej firmie (49.00z³)
Marketing i public relations w ma³ej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00z³)
Marketing partyzancki. Jak prowadziæ domow± firmê (39.00z³)
Samodzielna firma. Za³ó¿ i rozwiñ w³asn± firmê (44.90z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00z³)
101 pomys³ów na w³asn± firmê (53.60z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
ZUS, L4, PIT. Co powiniene¶ wiedzieæ o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90z³)