e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Malcolm McDonald
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (24.43zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (25.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (12.45zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)