e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Malcolm McDonald
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Public relations (38.17zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Zarządzanie wartością klienta (50.15zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)