e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Malcolm McDonald
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)