e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Malcolm McDonald
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Product placement (69.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Metafora w marketingu (37.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing usług (42.42zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)