e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Malcolm McDonald
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)