e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł


need 1000 now



Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego

Malcolm McDonald
cena: 33.00 zł
Data wydania: 2006-04-12
stron: 208, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Wyczerpujące omówienie wszystkich najważniejszych
aspektów planowania marketingowego

  • Poznaj zasady planowania marketingowego
  • Sprawnie definiuj rynki i segmenty docelowe
  • Zaplanuj politykę promocji, sprzedaży i obsługi klienta
Tworzenie strategii marketingowych nadal pozostaje słabą stroną wielu przedsiębiorstw. Tymczasem realistyczne, użyteczne i osiągalne plany marketingowe są kluczowym elementem sukcesu firmy. Zanim jednak rozpocznie się tworzenie planu marketingowego, należy wykonać kilka czynności przygotowawczych. Po ich realizacji oraz zrozumieniu celów i zasad planowania marketingowego stworzenie doskonałej strategii marketingowej nie powinno nastręczyć trudności.
Książka "Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego" to doskonały podręcznik dla menedżerów, którzy chcą poznać zasady tworzenia strategii podbijania rynków, a nie mają czasu na przebijanie się przez setki stron książek pełnych wiadomości teoretycznych. Przedstawia kluczowe zasady i pojęcia oraz działania niezbędne do stworzenia skutecznego i możliwego do realizacji planu marketingowego. Zawiera wiele ćwiczeń, przykładów i testów, które ułatwią szybkie zastosowanie wiedzy w praktyce.
  • Różnice pomiędzy strategią i taktyką
  • Miejsce planowania marketingowego w procesie planowania w firmie
  • Wewnętrzny audyt marketingowy
  • Analiza mocnych i słabych stron przedsiębiorstwa
  • Określenie rynków docelowych
  • Analiza portfela produktów
  • Ustalanie strategii reklamy, promocji i sprzedaży
  • Stworzenie polityki cenowej

Poznaj tajniki jednego z najistotniejszych elementów procesów marketingowych.



Cena: 33.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Product placement (69.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
brutto netto