e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Quick


Skuteczne zarządzanie projektami

Trevor L. Young
cena: 19.90 zł
Data wydania: 2006-08-17
stron: 176, miękka oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl

O, nie! Tylko nie kolejny projekt!

  • Dlaczego projekty kosztują więcej, niż powinny: jak kontrolować budżet projektu?
  • Kto, co i kiedy powinien robić: jak przydzielać zadania zespołowi projektowemu?
  • Jak znaleźć złoty środek: wyważyć potrzeby decydentów i zespołu projektowego?
Oto, co mówią ludzie w firmie, która źle zarządza projektami. Dlaczego tak mówią? Ponieważ projekt to praca wykraczająca poza zwykłe obowiązki służbowe. To godzenie sprzecznych interesów wielu ludzi i łamanie oporów w stylu "to się nie da".
Dobry menedżer projektu nie wpada w pułapkę nadziei: wie, że nierozwiązane problemy z czasem narastają. Potrafi motywować ludzi do pracy po godzinach, nawet gdy nie jest ich formalnym przełożonym. Dostrzega potencjalne zagrożenia dla projektu, które inni by zignorowali. Logicznie przydziela zadania. Potrafi walczyć o fundusze i dobrych specjalistów. Buduje wokół projektu porozumienie: nie pozwala, by jego zespół pracował nad czymś, co nie będzie zaakceptowane przez decydentów. Jest naciskany z wszystkich stron, a mimo to potrafi ukończyć projekt, nie powodując trwałych konfliktów.
Trevor L. Young, menedżer projektów z 30-letnim doświadczeniem, podpowiada, jak zaplanować, wykonać i zamknąć projekt. Dowiedz się:
  • jak stworzyć wstępną koncepcję projektu,
  • jakich ludzi dobrać do zespołu projektowego,
  • jak zapewnić projektowi poparcie decydentów,
  • jak stworzyć dobry plan projektu, nie odkładając problemów na później,
  • jak zarządzać czasem ludzi zaangażowanych w projekt,
  • jak rozstrzygać konflikty powstające wokół projektu,
  • jakimi kryteriami oceniać sukces projektu,
  • co dzieje się z projektami, które wymykają się spod kontroli,
  • jak kontrolować koszty projektu.



Cena: 19.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: zarzadzanieprojektami

Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów (57.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)

Pozostałe z serii: Quick

Jak napisać CV i zdobyć pracę (24.90zł)
NLP. Wpływ na siebie i innych. eBook (19.90zł)
Techniki pokonywania problemów (19.90zł)
Efektywne zarządzanie czasem (29.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna (24.90zł)
Realizacja. Droga do wykonania planów (5.00zł)
Poznaj swoją wartość (15.92zł)
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników (19.90zł)
Jak skutecznie negocjować. eBook (19.90zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic. Zrób imponujące wrażenie i zdobądź wymarzoną pracę (29.00zł)
Jak radzić sobie ze stresem (19.90zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie (17.90zł)
Podejmowanie trafnych decyzji. (19.90zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)
Successful interview. Jak odnieść sukces podczas rozmowy kwalifikacyjnej w języku polskim i angielskim (26.32zł)
Zmiana pracy. Jak wykorzystać szanse i uniknąć błędów (19.90zł)
Sposoby na szefa. Wychowaj swojego przełożonego (19.90zł)
Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów (17.90zł)
33 rady jak przeprowadzić udaną prezentację (14.90zł)