e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Quick


Skuteczne zarządzanie projektami

Trevor L. Young
cena: 19.90 zł
Data wydania: 2006-08-17
stron: 176, miękka oprawa, format: 122x194

więcej na stronie onepress.pl

O, nie! Tylko nie kolejny projekt!

  • Dlaczego projekty kosztują więcej, niż powinny: jak kontrolować budżet projektu?
  • Kto, co i kiedy powinien robić: jak przydzielać zadania zespołowi projektowemu?
  • Jak znaleźć złoty środek: wyważyć potrzeby decydentów i zespołu projektowego?
Oto, co mówią ludzie w firmie, która źle zarządza projektami. Dlaczego tak mówią? Ponieważ projekt to praca wykraczająca poza zwykłe obowiązki służbowe. To godzenie sprzecznych interesów wielu ludzi i łamanie oporów w stylu "to się nie da".
Dobry menedżer projektu nie wpada w pułapkę nadziei: wie, że nierozwiązane problemy z czasem narastają. Potrafi motywować ludzi do pracy po godzinach, nawet gdy nie jest ich formalnym przełożonym. Dostrzega potencjalne zagrożenia dla projektu, które inni by zignorowali. Logicznie przydziela zadania. Potrafi walczyć o fundusze i dobrych specjalistów. Buduje wokół projektu porozumienie: nie pozwala, by jego zespół pracował nad czymś, co nie będzie zaakceptowane przez decydentów. Jest naciskany z wszystkich stron, a mimo to potrafi ukończyć projekt, nie powodując trwałych konfliktów.
Trevor L. Young, menedżer projektów z 30-letnim doświadczeniem, podpowiada, jak zaplanować, wykonać i zamknąć projekt. Dowiedz się:
  • jak stworzyć wstępną koncepcję projektu,
  • jakich ludzi dobrać do zespołu projektowego,
  • jak zapewnić projektowi poparcie decydentów,
  • jak stworzyć dobry plan projektu, nie odkładając problemów na później,
  • jak zarządzać czasem ludzi zaangażowanych w projekt,
  • jak rozstrzygać konflikty powstające wokół projektu,
  • jakimi kryteriami oceniać sukces projektu,
  • co dzieje się z projektami, które wymykają się spod kontroli,
  • jak kontrolować koszty projektu.



Cena: 19.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: zarzadzanieprojektami

Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Sprzedaj swój program. Droga do udanych projektów programistycznych (31.20zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów (57.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)

Pozostałe z serii: Quick

Twoje finanse. Organizowanie i planowanie własnych finansów (17.90zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Zmiana pracy. Jak wykorzystać szanse i uniknąć błędów (19.90zł)
Bądź asertywny. Jak dojść do głosu i zaznaczyć swoją obecność (19.90zł)
Jak kontrolować swoje finanse (22.90zł)
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół (19.90zł)
Poznaj swoją wartość. eBook (19.90zł)
NLP. Wpływ na siebie i innych (19.90zł)
Jak rozwijać potencjał Twoich pracowników (19.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna bez tajemnic. Zrób imponujące wrażenie i zdobądź wymarzoną pracę (29.00zł)
Jak radzić sobie ze stresem (19.90zł)
Efektywne zarządzanie czasem. eBook (19.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Perswazja. Droga do osiągania celów (27.90zł)
Bądź pewny siebie. eBook (19.90zł)
Jak skutecznie negocjować. eBook (19.90zł)
Okres próbny. Jak przekonać do siebie pracodawcę (2.00zł)
NLP. Wpływ na siebie i innych. eBook (19.90zł)
Realizacja. Droga do wykonania planów (5.00zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie (17.90zł)