e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Luke Sullivan
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2007-06-19
stron: 312, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów - praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.



Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Dziedzictwo lidera. Filozofia życia przywódcy (29.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)