e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Luke Sullivan
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2007-06-19
stron: 312, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów - praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.



Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (22.42zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Proaktywny telemarketing (27.75zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Marketing (129.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Przyspieszony kurs rozwoju osobistego (59.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)