e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Luke Sullivan
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2007-06-19
stron: 312, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów - praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.



Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Product placement (69.00zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Biznes rodzinny (19.90zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)