e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Luke Sullivan
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2007-06-19
stron: 312, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów - praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.



Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Public relations (35.49zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (25.93zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Oswoić bessę, czyli inwestowanie na rynku niedźwiedzia (53.60zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Kontroling dla menedżerów (51.35zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)