e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
Akwarystyka
payday loans online same day
kotek

Seria: Exclusive


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Luke Sullivan
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2007-06-19
stron: 312, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów - praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.



Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Badania marketingowe (55.17zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Badania rynku (32.30zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing usług turystycznych (41.07zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie (49.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Nasze Zwierzaki