e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II

Luke Sullivan
cena: 44.00 zł
Data wydania: 2007-06-19
stron: 312, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Śmierć taniej, radosnej twórczości!

  • Projektowanie spotów radiowych, telewizyjnych i reklamy zewnętrznej.
  • Tworzenie i opracowywanie tekstów reklamowych.
  • Ścieżka kariery w branży reklamowej
Bohater spotu z ekranu telewizora pluje nam w twarz i mówi: "Zrobiłem coś obrzydliwego. Nie lubicie tego, ale na zawsze to zapamiętacie!". Owszem, zapamiętamy i nawet będziemy kupować dany produkt w sklepach... ale nie chcemy takich reklam. Nie znosimy reklam żałosnych, prostackich, głupawych, bezwartościowych i natrętnych. Żądamy reklam efektownych i przekonujących. Chcemy reklam, które zapamiętamy dlatego, że je polubimy.
My, twórcy pracujący w agencjach reklamowych, jesteśmy zobowiązani wydawać na świat takie właśnie reklamy. Musimy dokarmiać nasze koncepcje weną i techniką oraz metodycznie przechodzić od zarysów do końcowych efektów. Ta książka to szkoła reklamy od kuchni. Jej autorem jest Luke Sullivan, laureat niezliczonych "Oscarów" branży reklamowej, należący do czołowej dziesiątki amerykańskich copywriterów. Sullivan podpowiada nam, jak odróżniać dobre koncepcje reklamowe od złych i raz na zawsze zakończyć erę bezsensownych spotów.
Oto jego wskazania:
  • szukanie w produkcie "prawdy" i budowanie wstępnej koncepcji,
  • testowanie pomysłów - praca zespołowa i grupy focusowe,
  • metodyczne i niemetodyczne obmyślanie sloganów,
  • pokazywanie w reklamie emocji i drugiego dna,
  • budowanie reklam rysunkowych,
  • prowadzenie castingów i współpraca z reżyserem spotu,
  • tworzenie reklamy radiowej i efektów dźwiękowych,
  • najczęstsze błędy świeżo upieczonych copywriterów,
  • rozmowa kwalifikacyjna i przetrwanie w agencji reklamowej.



Cena: 44.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Metody ilościowe w badaniach marketingowych (38.17zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Prawo reklamy (50.15zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Marketing doświadczeń (49.30zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (27.38zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (29.53zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing usług turystycznych (38.17zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (36.93zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (25.83zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (36.26zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (36.26zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (18.43zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)