e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych

Liana Evans
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2011-09-12
stron: 312, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Jak to się robi w nowych mediach?

  • Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych
  • Zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców
  • Poznaj media społecznościowe od kuchni

Idź z duchem Internetu!

Media społecznościowe zmieniają zasady komunikacji między firmami a klientami. Nowoczesne firmy - takie jak Twoja - muszą nauczyć się słuchać swoich klientów i wchodzić z nimi w bezpośrednie relacje, a co za tym idzie, podejmować aktywność w miejscach, w których zadawane są pytania i toczy się dialog. Dlaczego? Ponieważ znajduje to bezpośrednie przełożenie na wyniki finansowe. Marketing w mediach społecznościowych to coś więcej niż modna nowinka; to ciężka praca, wymagająca przemyślanego planu i konkretnych, skutecznych strategii.
Książka ta przeznaczona jest zarówno dla doświadczonych marketerów czy właścicieli firm, jak i kompletnych nowicjuszy. Pomoże Ci zrozumieć różnice między dostępnymi serwisami społecznościowymi, podpowie, jak dowiedzieć się, co robią Twoi obecni i potencjalni klienci, oraz jak z nimi rozmawiać. Dowiesz się z niej, jak rozwiązywać problemy prawne i etyczne. Nauczysz się obserwować i sprawdzać skuteczność stosowanych technik marketingowych. Zrozumiesz, na czym polega optymalizacja w wyszukiwarkach internetowych (SEO) i reklama pay-per-click (PPC). Dzięki niej unikniesz poważnych pomyłek i niebezpiecznych błędów.
  • Jak najskuteczniej wykorzystać Facebook, Twitter, YouTube, LinkedIn, Flickr i inne serwisy?
  • Jak opracować politykę obecności w mediach społecznościowych dla własnych pracowników?
  • Jak wybrać konsultanta ds. mediów społecznościowych?
  • Jak wykorzystać dział obsługi klienta w mediach społecznościowych?
  • Jak integrować tradycyjne działania marketingowe (telewizja, radio, prasa) ze strategią obecności w mediach społecznościowych?
  • Jak zachować spójność działań brandingowych i przesłania marketingowego?
  • Jak stworzyć przyjazny pressroom i promować tam swoje eventy?

Poznaj swoich klientów i naucz się odróżniać fakty od plotek!



Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (23.40zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (49.00zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Nauki Barona (33.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Excel. Praktyczne zastosowania w biznesie (69.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (29.90zł)
Poczta Lotus Notes 8.5 PL. Niezbednik uzytkownika. eBook. Pdf (27.90zł)
Talent nie istnieje. Droga do praktycznego osiągania mistrzowskich umiejętności (29.00zł)
Paryż. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Działalność gospodarcza (129.00zł)
Balsam dla duszy kobiety (37.89zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Słowacja zimą. Narty. Kuchnia. Kąpieliska termalne. Wydanie 3 (24.90zł)
Madera. Ogród na Atlantyku. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (46.67zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady potęgi osobistej. eBook. Pdf (31.99zł)
Musimy pogadać. Trudne rozmowy z podwładnymi (27.00zł)
Zjadłem Marco Polo. Kirgistan, Tadżykistan, Afganistan, Chiny (39.90zł)
Prognozowanie i symulacja w przedsiębiorstwie z płytą CD (55.17zł)
Nadgodziny są do bani! Pracuj dla efektu, a nie dla idei. eBook. ePub (31.99zł)
50 dzieł klasyki sukcesu. Inspirujące myśli, wielkie nazwiska, wybitne idee (37.00zł)
Związane skrzydła. Dlaczego polskie samoloty spadają. Raport pilota. eBook. Pdf (27.90zł)
Sekret szczęścia. 7 fundamentów życiowej radości (23.94zł)