e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Promocja: -89%


Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
promocja -89%
cena: 36.363636363636 zł 4.00 zł
Data wydania: 2006-11-30
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie - oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty. Poznaj historie przedsiębiorców, którzy zadziałali jak partyzanci i w krótkim czasie zdobyli nowych klientów na całkiem nowych rynkach. Dowiedz się, od czego zacząć. Co zrobić, gdy chcesz zarabiać pieniądze, ale nie masz jeszcze żadnego klienta i nie wiesz, co dokładnie będziesz sprzedawać.
Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię. Poznaj sprawdzone metody przedsiębiorców-partyzantów i zostań jednym z nich. W książce znajdziesz:
  • przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie,
  • metody tworzenia sieci kontaktów handlowych,
  • rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem,
  • sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta,
  • wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy,
  • techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe potrzeby.



Cena: 4.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)