e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Sprzedaż
Promocja: -89%


Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych

Jay Conrad Levinson, Orvel Ray Wilson, William K Gallagher
promocja -89%
cena: 36.363636363636 zł 4.00 zł
Data wydania: 2006-11-30
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kapitał na rozwój firmy pozyskaj... od klienta

Informacja i zaskoczenie - oto nowe bronie w Twoim arsenale partyzanta. Sprzedaż partyzancka polega na zebraniu szeregu informacji na temat tego, do kogo i z jaką ofertą uderzyć. Cały trik tkwi w poznaniu firmy klienta na tyle dobrze, by podczas pierwszej rozmowy zrobić na nim duże wrażenie. Aby zawrzeć dobrą transakcję i utrzymać klienta, są Ci potrzebne jeszcze inne chwyty partyzanckie, takie jak zdolność do szybkiego manewrowania, wytrwałość i umiejętność nadawania na tych samych falach, co adresat Twojej oferty. Poznaj historie przedsiębiorców, którzy zadziałali jak partyzanci i w krótkim czasie zdobyli nowych klientów na całkiem nowych rynkach. Dowiedz się, od czego zacząć. Co zrobić, gdy chcesz zarabiać pieniądze, ale nie masz jeszcze żadnego klienta i nie wiesz, co dokładnie będziesz sprzedawać.
Jay Conrad Levinson, którego książki przeczytało już ponad 1 000 000 czytelników-partyzantów na całym świecie, po raz kolejny udowadnia, że każdy może zbudować sieć sprzedaży, inwestując w to nie pieniądze, ale czas, energię i wyobraźnię. Poznaj sprawdzone metody przedsiębiorców-partyzantów i zostań jednym z nich. W książce znajdziesz:
  • przykłady na to, jak pomysłowość i odwaga pomagają otworzyć drzwi w biznesie,
  • metody tworzenia sieci kontaktów handlowych,
  • rady, jak zbudować zaufanie w relacjach z klientem,
  • sposoby zmieniania wachlarza produktów na życzenie klienta,
  • wskazania, jak dostosowywać ofertę handlową do osobistego stylu odbiorcy,
  • techniki podsuwania klientowi rozwiązań, zanim jeszcze ujawnią się jego nowe potrzeby.



Cena: 4.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)