e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Inne


Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko

Jarek Szczepański
cena: 44.90 zł
Data wydania: 2015-01-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Marka, czyli wszystko co masz
Autor tej książki napisał ją, bo prosili o to współpracownicy, klienci i szkoleniowcy. Sam pracował z markami przez dwadzieścia lat. Intensywnie chłonął wiedzę studiując, czytając setki książek, uczestnicząc w dziesiątkach sympozjów, rozmawiając z wybitnymi praktykami tematu. Szefował działom marketingu i sprzedaży, tworzył i wdrażał rynkowe strategie, doradzał klientom w zakresie kreowania i prowadzenia marek. Budował od podstaw nowe brandy i rewitalizował istniejące. Odniósł na tym polu wiele sukcesów. Doszedł do jednego wniosku:

Marketing jest prosty!

Zasady sztuki marketingu opanować można dosyć szybko i nie warto tracić życia na odkrywanie na nowo tego, co wymyślili menedżerowie przed nami. Wystarczy sięgnąć po książkę Jacka Szczepańskiego. Pomoże Ci ona zrozumieć, czym jest marka oraz zależności między nią, a rynkiem na którym jest ona obecna. Wskaże rolę innowacji w rozwoju brandu. Ułatwi skonstruowanie odpowiedniej strategii obecności marki na rynku. Innymi słowy – dostarczy na tyle kompletnej wiedzy z zakresu brand marketingu, być był gotów do podejmowania decyzji. Czy będą to decyzje właściwe? To zależy już od Ciebie...

Naprawdę trudne jest podejmowanie właściwych wyborów...

Cena: 44.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Outsourcing krok po kroku dla menedżerów (50.15zł)
Six sigma jako trwały element kultury organizacji (49.45zł)
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie (51.77zł)
Jednominutowy Menedżer. Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania (24.90zł)
Modelowanie ryzyka inwestycyjnego (42.50zł)
Zarządzanie przedsiębiorstwem (37.94zł)
Przedsiębiorczość Podstawy teoretyczne (49.00zł)
Management matters (49.00zł)
Zen To Done. Proste sposoby na zwiększenie efektywności (16.20zł)
Kto zabił zmianę' (18.97zł)
Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie (63.00zł)
Wprowadzanie zmiany w organizacji. Teoria w praktyce (49.45zł)
Sprzedaż osobista i zarządzanie zespołem sprzedaży (64.35zł)
Marketing (49.45zł)
Zarządzanie w Jednostkach Samorządu Terytorialnego (40.16zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' (34.90zł)
Outsourcing w zarządzaniu przedsiębiorstwami (40.24zł)
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty (74.90zł)
Zakupy z Excelem bez tajemnic. Statystyka, prognozowanie i zarządzanie zakupami (31.45zł)
Zarządzanie strategiczne (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Marketing (75.43zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Zarządzanie jakością z przykładami (59.42zł)
Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Marketingowe zarządzanie apteką (69.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)

Pozostałe z serii: Inne

Umiejętności doradcze. Skuteczny konsulting wewnątrz firmy (63.00zł)
Sztuka doczesnej mądrości (21.99zł)
Analiza finansowa przedsiębiorstwa (50.15zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Jak być dobrym menedżerem. Zestaw wskazówek (44.20zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Historia myśli ekonomicznej (55.17zł)
Blisko, nie za blisko. Terapeutyczne rozmowy o związkach (11.90zł)
Biznesplan. Zastosowania i przykłady (33.92zł)
Prawo Więzi. Jak się dogadać i stworzyć doskonałe relacje prywatne i zawodowe (29.00zł)
Excel 2007 PL. Nieoficjalny podręcznik (79.00zł)
Trudny szef czyli jak się porozumieć z przełożonym (26.59zł)
Jak zarabiać na surowcach' Inwestycje na rynkach towarowych w czasach finansjalizacji (59.00zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. Wydanie II rozszerzone (22.20zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II. eBook. ePub (34.90zł)
Zarządzanie wynagrodzeniami (109.65zł)
Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych (49.45zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Submodalności. Niezwykła droga do Twojego umysłu (29.00zł)
Giełda papierów wartościowych. Poradnik bez kantów. eBook. Pdf (27.90zł)