e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2008-04-08
stron: 208, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Twoja firma nie jest organizacją non profit. Górnolotne misje, określane przez zarząd cele, podejmowane działania PR - to wszystko jest godne pochwały i potrzebne, ale tak naprawdę nie dlatego firma istnieje na rynku. Co więc stanowi zasadniczą kwestię codziennych zmagań w trudnym świecie gospodarki wolnorynkowej?
Otóż prawdziwym celem Twojego przedsiębiorstwa jest osiągnięcie finansowego zysku; sprzedaż produktów lub usług po jak najlepszej cenie jak największemu i wiernemu gronu zadowolonych klientów; w końcu ekspansja na inne rynki, zwycięska walka z konkurencją czy choćby rozszerzanie oferty na półkach w hipermarketach.
Kluczową komórką każdej firmy jest sprawnie działający dział sprzedaży. Menadżerowie poświęcają znaczną ilość czasu i nakładów pieniężnych, by funkcjonował on jak starannie nakręcony zegarek. Jednak bez solidnych teoretycznych podstaw i cennych rad praktyków zwrot z poniesionych inwestycji graniczyć będzie z cudem. Autorzy zgromadzonych w tym zbiorze artykułów pomogą Ci w podjęciu decyzji, dzięki którym realne stanie się osiągnięcie maksymalnej wydajności działu handlowego oraz zaplanowanie właściwego rozwoju Twojej firmy.
  • Wybór systemu kontroli przedstawicieli handlowych (rozliczanie z wyników czy nacisk na wypracowanie odpowiednich zachowań?).
  • Symbioza działów sprzedaży i marketingu w imię owocnej współpracy.
  • Tworzenie i rozwój nowoczesnej sieci sprzedaży.
  • Wyzwania w procesie sprzedaży i zarządzaniu zespołem handlowców.

"Strategia powinna wyrastać na błocie rynku, a nie w antyseptycznym środowisku wieży z kości słoniowej."
Al Ries, Jack Trout
Niniejsza seria dostarcza współczesnym menedżerom cennych informacji - koniecznych, by stać się konkurencyjnym w szybko zmieniającym się świecie biznesu. Harvard Business Review jest niezbędną pozycją czytelniczą dla osób zarządzających i ambitnych pracowników w organizacjach na całym świecie. Zbiór artykułów prezentuje przełomowe idee oraz stanowiska czołowych myślicieli, poczynając od najwybitniejszych teoretyków, których praca pozwoliła na zdefiniowanie całej dziedziny, a kończąc na młodych talentach, które zmienią nasz sposób myślenia o sprzedaży, marketingu, komunikacji i zarządzaniu.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (22.10zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)