e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian

Chris Zook, James Allen
cena: 49.90 zł
Data wydania: 2005-03-15
stron: 176, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
>> Możesz kupić komplet w niższej cenie!
  • Jak zarządzać rozwojem i tworzyć trwałą wartość firmy w złożonym i niepewnym otoczeniu rynkowym?
  • Jak odkryć i wykorzystać ukryty potencjał organizacji?
  • Jak ocenić strategię już na etapie jej formułowania?
  • Jak przewidywać działania konkurentów i zabezpieczać się przed przyszłymi zagrożeniami?

Odkryj sekrety trwałego i zrównoważonego wzrostu

Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i zrównoważonego wzrostu, osiągając przy tym zyski?
Dlaczego duże korporacje, wieloletni liderzy rynku, padają jak muchy w starciach z nowymi - zdawałoby się, słabymi - konkurentami?
W którym momencie zarządzający - świadomie lub nie - wprowadzają firmę na drogę, z której nie można zawrócić?
Dobra strategia rozwoju umożliwia pełne wykorzystanie potencjału firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze działalności. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest źródłem przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyjścia na drodze rozwoju. Drugim ważnym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczających" ten podstawowy - w ten sposób firma buduje pierścień chroniący jej rdzeń przed atakami konkurentów. Trzeci zasadniczy element każdej dobrej strategii to ciągłe dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym.
Problem wzrostu leży w pełnym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodzą do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dwóch tysięcy firm technologicznych, usługowych i produkcyjnych w różnych branżach, a także wywiady przeprowadzone z ponad setką dyrektorów zarządzających. Większość koncepcji rozwoju powszechnie uważanych za skuteczne nie tworzy trwałej wartości - a czasami nawet ją niszczy. Dzieje się tak dlatego, że twórcy i wykonawcy większości strategii rozwoju nie dostrzegają ukrytych możliwości ekspansji w podstawowym obszarze działalności firmy.
Autorzy rzucają nowe światło na klasyczne problemy strategii rozwoju firm. Wyciągając wnioski z błędów korporacji na całym świecie, wyjaśniają, jak pokonywać trudności w obecnym otoczeniu rynkowym - erze zmian. Ta książka zawiera praktyczne wskazówki dla menedżerów na całym świecie, jak kreować trwałą wartość firmy, przesuwając granice podstawowego obszaru działalności firmy i podążać za zmianami sytuacji rynkowej w długim okresie czasu.
Ta książka stanowi zapis wiedzy i doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką zrównoważonego wzrostu, tworząc jej trwałą wartość i zyski w szerokim horyzoncie strategicznym.


Cena: 49.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

MBA. Kompendium (77.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (31.85zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)