e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian

Chris Zook, James Allen
cena: 49.90 zł
Data wydania: 2005-03-15
stron: 176, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
>> Możesz kupić komplet w niższej cenie!
  • Jak zarządzać rozwojem i tworzyć trwałą wartość firmy w złożonym i niepewnym otoczeniu rynkowym?
  • Jak odkryć i wykorzystać ukryty potencjał organizacji?
  • Jak ocenić strategię już na etapie jej formułowania?
  • Jak przewidywać działania konkurentów i zabezpieczać się przed przyszłymi zagrożeniami?

Odkryj sekrety trwałego i zrównoważonego wzrostu

Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i zrównoważonego wzrostu, osiągając przy tym zyski?
Dlaczego duże korporacje, wieloletni liderzy rynku, padają jak muchy w starciach z nowymi - zdawałoby się, słabymi - konkurentami?
W którym momencie zarządzający - świadomie lub nie - wprowadzają firmę na drogę, z której nie można zawrócić?
Dobra strategia rozwoju umożliwia pełne wykorzystanie potencjału firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze działalności. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest źródłem przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyjścia na drodze rozwoju. Drugim ważnym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczających" ten podstawowy - w ten sposób firma buduje pierścień chroniący jej rdzeń przed atakami konkurentów. Trzeci zasadniczy element każdej dobrej strategii to ciągłe dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym.
Problem wzrostu leży w pełnym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodzą do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dwóch tysięcy firm technologicznych, usługowych i produkcyjnych w różnych branżach, a także wywiady przeprowadzone z ponad setką dyrektorów zarządzających. Większość koncepcji rozwoju powszechnie uważanych za skuteczne nie tworzy trwałej wartości - a czasami nawet ją niszczy. Dzieje się tak dlatego, że twórcy i wykonawcy większości strategii rozwoju nie dostrzegają ukrytych możliwości ekspansji w podstawowym obszarze działalności firmy.
Autorzy rzucają nowe światło na klasyczne problemy strategii rozwoju firm. Wyciągając wnioski z błędów korporacji na całym świecie, wyjaśniają, jak pokonywać trudności w obecnym otoczeniu rynkowym - erze zmian. Ta książka zawiera praktyczne wskazówki dla menedżerów na całym świecie, jak kreować trwałą wartość firmy, przesuwając granice podstawowego obszaru działalności firmy i podążać za zmianami sytuacji rynkowej w długim okresie czasu.
Ta książka stanowi zapis wiedzy i doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką zrównoważonego wzrostu, tworząc jej trwałą wartość i zyski w szerokim horyzoncie strategicznym.


Cena: 49.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (22.10zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)