e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP


Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian

Chris Zook, James Allen
cena: 49.90 zł
Data wydania: 2005-03-15
stron: 176, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
>> Możesz kupić komplet w niższej cenie!
  • Jak zarządzać rozwojem i tworzyć trwałą wartość firmy w złożonym i niepewnym otoczeniu rynkowym?
  • Jak odkryć i wykorzystać ukryty potencjał organizacji?
  • Jak ocenić strategię już na etapie jej formułowania?
  • Jak przewidywać działania konkurentów i zabezpieczać się przed przyszłymi zagrożeniami?

Odkryj sekrety trwałego i zrównoważonego wzrostu

Dlaczego jedynie 10% firm na całym świecie podąża ścieżką trwałego i zrównoważonego wzrostu, osiągając przy tym zyski?
Dlaczego duże korporacje, wieloletni liderzy rynku, padają jak muchy w starciach z nowymi - zdawałoby się, słabymi - konkurentami?
W którym momencie zarządzający - świadomie lub nie - wprowadzają firmę na drogę, z której nie można zawrócić?
Dobra strategia rozwoju umożliwia pełne wykorzystanie potencjału firmy w jej podstawowym, dobrze rozpoznanym obszarze działalności. Ten ponadczasowy i uniwersalny priorytet strategiczny jest źródłem przewagi konkurencyjnej i najlepszym punktem wyjścia na drodze rozwoju. Drugim ważnym elementem strategii jest ekspansja w nowych segmentach rynku "otaczających" ten podstawowy - w ten sposób firma buduje pierścień chroniący jej rdzeń przed atakami konkurentów. Trzeci zasadniczy element każdej dobrej strategii to ciągłe dostosowywanie koncepcji rozwoju do zmian sytuacji w coraz bardziej turbulentnym otoczeniu rynkowym.
Problem wzrostu leży w pełnym wykorzystaniu fundamentalnych praw rynku i ekonomii. Autorzy dochodzą do tego wniosku w oparciu o 10-letnie badania ponad dwóch tysięcy firm technologicznych, usługowych i produkcyjnych w różnych branżach, a także wywiady przeprowadzone z ponad setką dyrektorów zarządzających. Większość koncepcji rozwoju powszechnie uważanych za skuteczne nie tworzy trwałej wartości - a czasami nawet ją niszczy. Dzieje się tak dlatego, że twórcy i wykonawcy większości strategii rozwoju nie dostrzegają ukrytych możliwości ekspansji w podstawowym obszarze działalności firmy.
Autorzy rzucają nowe światło na klasyczne problemy strategii rozwoju firm. Wyciągając wnioski z błędów korporacji na całym świecie, wyjaśniają, jak pokonywać trudności w obecnym otoczeniu rynkowym - erze zmian. Ta książka zawiera praktyczne wskazówki dla menedżerów na całym świecie, jak kreować trwałą wartość firmy, przesuwając granice podstawowego obszaru działalności firmy i podążać za zmianami sytuacji rynkowej w długim okresie czasu.
Ta książka stanowi zapis wiedzy i doświadczeń, uzupełniony wnioskami z historii sukcesów i porażek największych korporacji. Wykorzystaj doświadczenie autorów i prowadź swoją firmę ścieżką zrównoważonego wzrostu, tworząc jej trwałą wartość i zyski w szerokim horyzoncie strategicznym.


Cena: 49.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (20.94zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (20.94zł)

Pozostałe z serii: VIP

Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)