e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Chris Zook
promocja -19%
cena: 49.283950617284 zł 39.92 zł
Data wydania: 2005-03-15
stron: 184, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
>> Możesz kupić komplet w niższej cenie!

Ekspansja nie jest kwestią wyboru - to konieczność!

  • Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?
  • Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?
  • Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji?
W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności?
Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie - wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną.
Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie - w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.
Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy - jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike - które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski.
W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy:
  • Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces?
  • Jak decydować, który nowy segment zaatakować?
  • Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności?
  • Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku?
  • Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach?
  • Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji

"Chris Zook uczy budować wartość firmy w oparciu o mocne strony i przewagę konkurencyjną organizacji w rdzennym obszarze jej działalności. Każdy zarządzający, menedżer i obserwator życia gospodarczego znajdzie tu całe mnóstwo użytecznych, z życia wziętych przykładów oraz przemyślanych spostrzeżeń".
James M. Kilts, prezes i dyrektor zarządzający, Gillette Company
"Ta książka to klasyka, która będzie chwalona i czytana przez liderów biznesu poważnie traktujących ekspansję. To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatniej dekady".
Tom Meredith, dyrektor zarządzający, MFI Capital, były dyrektor zarządzający Dell Computer


Cena: 39.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (22.10zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (59.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)