e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Chris Zook
promocja -19%
cena: 49.283950617284 zł 39.92 zł
Data wydania: 2005-03-15
stron: 184, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
>> Możesz kupić komplet w niższej cenie!

Ekspansja nie jest kwestią wyboru - to konieczność!

  • Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?
  • Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?
  • Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji?
W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności?
Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie - wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną.
Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie - w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.
Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy - jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike - które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski.
W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy:
  • Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces?
  • Jak decydować, który nowy segment zaatakować?
  • Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności?
  • Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku?
  • Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach?
  • Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji

"Chris Zook uczy budować wartość firmy w oparciu o mocne strony i przewagę konkurencyjną organizacji w rdzennym obszarze jej działalności. Każdy zarządzający, menedżer i obserwator życia gospodarczego znajdzie tu całe mnóstwo użytecznych, z życia wziętych przykładów oraz przemyślanych spostrzeżeń".
James M. Kilts, prezes i dyrektor zarządzający, Gillette Company
"Ta książka to klasyka, która będzie chwalona i czytana przez liderów biznesu poważnie traktujących ekspansję. To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatniej dekady".
Tom Meredith, dyrektor zarządzający, MFI Capital, były dyrektor zarządzający Dell Computer


Cena: 39.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (22.10zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)

Pozostałe z serii: VIP

Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)