e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności

Chris Zook
promocja -19%
cena: 49.283950617284 zł 39.92 zł
Data wydania: 2005-03-15
stron: 184, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl
>> Możesz kupić komplet w niższej cenie!

Ekspansja nie jest kwestią wyboru - to konieczność!

  • Jak stworzyć skuteczny model ekspansji?
  • Jak wykorzystać mocne strony firmy w nowych obszarach działalności?
  • Jak podejmować działania w wielu różnych obszarach jednocześnie, nie rozpraszając przy tym zasobów organizacji?
W jakim kierunku pójść, kiedy firma wyeksploatuje swoje szanse strategiczne w rdzennym obszarze działalności?
Oto pytanie, z jakim muszą się zmierzyć zarządzający korporacjami na całym świecie - wzrost firmy w jednej branży nie może trwać w nieskończoność. Ekspansja to najważniejszy cel organizacji. Nawet jeżeli firma osiągnie doskonałość w rdzennym obszarze działalności, bez ekspansji utraci przewagę konkurencyjną.
Ostatnie dekady zmieniły reguły gry rynkowej. Już nie wystarczy proste powiększanie zdolności produkcyjnych. Trzeba szukać innowacyjnych rozwiązań i zaprzęgać do tego cały potencjał organizacji. Ale czy to znaczy, że firma musi zabiegać o wzrost za wszelką cenę i realizować wszystkie "gorące" pomysły? Zdecydowanie nie - w tej książce szczegółowo to wyjaśnimy.
Tylko 25% strategicznych planów ekspansji kończy się sukcesem. Przyczyną porażek są nierealne cele strategiczne. Jednak istnieją firmy - jak IBM, Li & Fung, STMicroelectronics, Dell, Vodafone czy Nike - które rozwijają się kilkakrotnie szybciej od swoich konkurentów. W tej książce omówimy wiele takich przypadków i wyciągniemy z ich analizy użyteczne wnioski.
W tej książce nie promujemy brawury ani pokazowych wyczynów w zarządzaniu, ale konsekwentne planowanie i realizowanie strategii wzrostu przedsiębiorstwa wchodzącego w nowe obszary działalności. Przeczytaj tę książkę, a znajdziesz odpowiedzi na kluczowe pytania dotyczące ekspansji firmy:
  • Jak poszukiwać atrakcyjnych nowych obszarów, o które można poszerzyć działalność? Jak często udaje się osiągnąć w nich sukces?
  • Jak decydować, który nowy segment zaatakować?
  • Jakie są cechy i źródła najtrwalszych strategii wzrostu w nowych obszarach działalności?
  • Kiedy ekspansja ma największy sens, a kiedy jest ostatnią deską ratunku?
  • Jakie są najważniejsze czynniki organizacyjne pobudzające i hamujące wzrost w nowych obszarach?
  • Jak zmieniać strukturę organizacji i jej model działalności w procesie ekspansji

"Chris Zook uczy budować wartość firmy w oparciu o mocne strony i przewagę konkurencyjną organizacji w rdzennym obszarze jej działalności. Każdy zarządzający, menedżer i obserwator życia gospodarczego znajdzie tu całe mnóstwo użytecznych, z życia wziętych przykładów oraz przemyślanych spostrzeżeń".
James M. Kilts, prezes i dyrektor zarządzający, Gillette Company
"Ta książka to klasyka, która będzie chwalona i czytana przez liderów biznesu poważnie traktujących ekspansję. To jedna z najlepszych książek biznesowych ostatniej dekady".
Tom Meredith, dyrektor zarządzający, MFI Capital, były dyrektor zarządzający Dell Computer


Cena: 39.92 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)