e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
legit online loans no credit check
rozpisane.pl/odziez-i-obuwie/wygodne-botki-skorzane/
sbart.pl/czolenka-kwintesencja-stylu-i-kobiecosci/

Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -19%


Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Agnieszka Dejnaka
promocja -19%
cena: 36.543209876543 zł 29.60 zł
Data wydania: 2013-03-01
stron: 208, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Marketingowy elementarz

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!
Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.


Agnieszka Dejnaka - pracownik naukowy ze specjalizacją z marketingu internetowego. Praktyk i teoretyk w zakresie budowania strategii e-commerce oraz komunikacyjnych. Pasjonatka konwergencji świata realnego i wirtualnego oraz zastosowań zaawansowanych technologii w marketingu.


Cena: 29.60 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Giełda papierów wartościowych. Poradnik bez kantów (34.90zł)
Wprowadzenie do sprawozdawczości, analizy i informatyki finansowej (66.25zł)
Pozytywna psychologia porażki (29.67zł)
Nauka sukcesu. Jak osiągać sukces i harmonijny dobrobyt dzięki efektywnym zasadom i prawom (21.17zł)
Efekt tygrysa. puść swoją osobistą markę w ruch (33.15zł)
Filozofia sukcesu. Życie szczęśliwe i dostatnie według Napoleona Hilla. eBook. Pdf (27.90zł)
Globalne rynki finansowe. Praktyka funkcjonowania (49.45zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze. eBook. Mobi (31.99zł)
Wenecja. Przewodnik - Celownik (29.90zł)
Współczesne doktryny polityczne (69.00zł)
Londyn. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Strategie geniuszy. Myśl jak Albert Einstein. eBook. ePub (31.99zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Legalny doping emocjonalny. eBook. Pdf (19.90zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
Zarządzanie dla inżynierów (47.35zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. eBook. Mobi (29.90zł)
Google+ dla biznesu. eBook. Pdf (29.90zł)
Twój mózg, twoje pieniądze (38.17zł)
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania (79.00zł)
http://superfis.pl raildude.pl/jak-dobrze-wybrac-czolenka-damskie/