e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne
Promocja: -19%


Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone

Agnieszka Dejnaka
promocja -19%
cena: 36.543209876543 zł 29.60 zł
Data wydania: 2013-03-01
stron: 208, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Marketingowy elementarz

Marketing to bardzo szerokie pojęcie, kryjące w sobie wiele zagadnień i opisane w nieskończonej ilości książek, z których większość omawia jedynie wycinek promocyjnej rzeczywistości. Są pozycje poświęcone identyfikacji wizualnej, książki o psychologii reklamy, skutecznych formach promocji online i reklamie tradycyjnej. Wiele z nich warto przeczytać i dokładnie zanalizować. Czytelnik musi jednak mieć na to czas i podstawową choć orientację w temacie. A co zrobić, gdy czasu brak, a informacyjna baza dotycząca reklamy jest Ci niezbędna do pracy? Koniecznie sięgnij po książkę Agnieszki Dejnaki!
Znajdziesz tu czystą esencję wiedzy z zakresu reklamy, która pozwoli Ci poznać podstawy tej dziedziny w ujęciu marketingowym. Informacje przekazywane przez autorkę będziesz w stanie wykorzystać praktycznie - przy zarządzaniu komunikacją w małym przedsiębiorstwie, projektowaniu księgi identyfikacji wizualnej czy wymyślaniu (skutecznego) sloganu reklamowego. Poznasz sposoby promowania się w różnych mediach, nauczysz skutecznej komunikacji za pomocą słowa i obrazu. Potraktuj tę książkę jak osobisty elementarz w pierwszej klasie reklamy i marketingu. Podpisz swój egzemplarz i pilnuj go jak oka w głowie, ponieważ będziesz zakreślać ważne treści markerem, robić notatki na marginesach, zaginać rogi i wracać do niego wielokrotnie w każdym momencie pracy zawodowej, w której podstawy reklamy będą Ci potrzebne.


Agnieszka Dejnaka - pracownik naukowy ze specjalizacją z marketingu internetowego. Praktyk i teoretyk w zakresie budowania strategii e-commerce oraz komunikacyjnych. Pasjonatka konwergencji świata realnego i wirtualnego oraz zastosowań zaawansowanych technologii w marketingu.


Cena: 29.60 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Badania marketingowe (55.17zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Dokumentacja czasu pracy. Wyjaśnienia, obliczenia, przykłady i wzory (101.15zł)
Paradoks czasu (55.17zł)
Kodeks władzy. Reguły manipulacji (37.00zł)
Fuzje i przejęcia (41.65zł)
Bądź sobą. Autentyczność jest w cenie (39.00zł)
Kot Dalajlamy (34.90zł)
MS Project 2010 i MS Project Server 2010. Efektywne zarządzanie projektem i portfelem projektów. eBook. ePub (79.00zł)
Rzuć na to okiem. Rewelacyjne sposoby na szybkie czytanie. eBook. Pdf (23.90zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. ePub (35.90zł)
NewConnect - nowa szansa na duże zyski. eBook. Pdf (47.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Pdf (27.90zł)
Płytki umysł. Jak internet wpływa na nasz mózg (39.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (31.99zł)
Excel 2010 PL. Ćwiczenia praktyczne. eBook. Pdf (14.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora. eBook. ePub (39.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku. eBook. Pdf (29.90zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone (29.00zł)
Rachunkowość przedsiębiorstwa w szczególnych sytuacjach (50.92zł)
Strategie zarządzania wiedzą. Modele teoretyczne i empiryczne (46.67zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)