e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce

Max H. Bazerman, Michael D. Watkins
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2006-09-28
stron: 304, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Problemy nie pojawiają się znikąd -
można je dość precyzyjnie przewidzieć

  • Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać?
  • Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą
  • Czynnik ludzki - najsłabsze ogniwo?
  • Sześć cech przewidywalnych zagrożeń
  • Ile tak naprawdę kosztuje bierność?
Problemy, kryzysy i katastrofy nie rodzą się w jednej chwili. Z reguły są efektem następujących po sobie zdarzeń prowadzących do pozornie nieprzewidywalnego zakończenia. Jak pokazuje życie, owa nieprzewidywalność jest najczęściej spowodowana przez bardzo, bardzo przewidywalne czynniki - ludzką ignorancję, zaniedbanie i strach przed działaniem. Jak zatem działać, żeby uniknąć problemów i odczytywać znaki, które je zapowiadają?
Książka "Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce" pomaga ocenić perspektywy organizacji na podstawie faktów i wskazówek. Podane przykłady, takie jak ataki terrorystyczne z 11 września 2001 i bankructwo Enronu, bezspornie dowodzą, że wielu tragicznych wydarzeń można było uniknąć. Zawiódł przede wszystkim czynnik ludzki. Autorzy przekonują, że nie musiało tak się stać. Podają cechy wspólne większości spektakularnych i - jak się okazuje - przewidywalnych zagrożeń.
  • Dlaczego liderzy dają się zaskoczyć?
  • 11 września: co można było zrobić, aby zapobiec tragedii?
  • To tylko ludzie: iluzje, zaniedbania, lekceważenie
  • Konflikt interesów: pierwszy krok do problemu
  • Jak przewidywać zagrożenia: komunikacja, współpraca, reakcja na sygnały zbliżającego się kryzysu

Nie daj się zaskoczyć problemom!



Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (39.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)