e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce

Max H. Bazerman, Michael D. Watkins
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2006-09-28
stron: 304, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Problemy nie pojawiają się znikąd -
można je dość precyzyjnie przewidzieć

  • Jak rozpoznać zagrożenia i jak im zapobiegać?
  • Spektakularne porażki i kryzysy pod lupą
  • Czynnik ludzki - najsłabsze ogniwo?
  • Sześć cech przewidywalnych zagrożeń
  • Ile tak naprawdę kosztuje bierność?
Problemy, kryzysy i katastrofy nie rodzą się w jednej chwili. Z reguły są efektem następujących po sobie zdarzeń prowadzących do pozornie nieprzewidywalnego zakończenia. Jak pokazuje życie, owa nieprzewidywalność jest najczęściej spowodowana przez bardzo, bardzo przewidywalne czynniki - ludzką ignorancję, zaniedbanie i strach przed działaniem. Jak zatem działać, żeby uniknąć problemów i odczytywać znaki, które je zapowiadają?
Książka "Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce" pomaga ocenić perspektywy organizacji na podstawie faktów i wskazówek. Podane przykłady, takie jak ataki terrorystyczne z 11 września 2001 i bankructwo Enronu, bezspornie dowodzą, że wielu tragicznych wydarzeń można było uniknąć. Zawiódł przede wszystkim czynnik ludzki. Autorzy przekonują, że nie musiało tak się stać. Podają cechy wspólne większości spektakularnych i - jak się okazuje - przewidywalnych zagrożeń.
  • Dlaczego liderzy dają się zaskoczyć?
  • 11 września: co można było zrobić, aby zapobiec tragedii?
  • To tylko ludzie: iluzje, zaniedbania, lekceważenie
  • Konflikt interesów: pierwszy krok do problemu
  • Jak przewidywać zagrożenia: komunikacja, współpraca, reakcja na sygnały zbliżającego się kryzysu

Nie daj się zaskoczyć problemom!



Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Książę (27.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Godzina dziennie z e-mail marketingiem (59.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Biznesplan w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy (39.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)