e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne


Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2015-01-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Reklama i jej ograniczenia (34.21zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (29.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Go global! (59.00zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Przewodnik po e-learningu (58.65zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)

Pozostałe z serii: Inne

Budżetowanie w przedsiębiorstwie (46.75zł)
Crowdfunding. Zrealizuj swój pomysł ze wsparciem cyfrowego Tłumu (39.90zł)
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia (33.92zł)
Jak skutecznie omijać NIE w biznesie. Mowa ciała i strategie wywierania wpływu (31.45zł)
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw. Wydanie w nowej szacie graficznej (41.83zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Office English + CD (42.42zł)
W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. Mobi (27.90zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. ePub (34.90zł)
Analiza ekonomiczna w przedsiębiorstwie (59.42zł)
Zarządzanie ryzykiem walutowym (4.00zł)
Turcja. Kraj czterech mórz. Wydanie 4 (59.90zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych (29.00zł)
Komputerowe systemy automatyki przemysłowej (39.90zł)
Henryka Sytnera Wakacje na Dwóch Kółkach (39.00zł)
Prawa sukcesu według Napoleona Hilla. Zasady pracy nad sobą. eBook. Pdf (31.99zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazona. eBook. Pdf (27.90zł)