e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne
Promocja: -25%


Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
promocja -25%
cena: 39.866666666667 zł 29.90 zł
Data wydania: 2015-01-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Cena: 29.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (30.79zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie najmem (29.71zł)
100 sekretów. Mistrza Sprzedaży (24.90zł)
Windykacja. Tom I. Negocjacje z dłużnikami (66.00zł)
Ustawienia systemowe w biznesie i organizacjach (24.90zł)
Rachunek kosztów i wyników w przedsiębiorstwie. Zbiór zadań z rozwiązaniami (48.86zł)
Psychologia coachingu (50.92zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze. eBook. Mobi (31.99zł)
E-wangeliści. Ucz się od najlepszych twórców polskiego internetu. eBook. Pdf (31.99zł)
Zarządzanie innowacjami (58.65zł)
Sklep, w którym kupisz wszystko. Jeff Bezos i era Amazona (32.40zł)
Prawo przyciągania. 5 prostych kroków do zdobycia bogactwa (lub czegokolwiek innego). Wydanie II uzupełnione. eBook. Mobi (31.99zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy. Wydanie II. eBook. ePub (39.00zł)
Lifehacker. Jak żyć i pracować z głową. Wydanie III. eBook. Mobi (31.99zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. Mobi (26.90zł)
O sukcesie (29.90zł)
Jednym kliknięciem. Historia Jeffa Bezosa i rosnącej potęgi Amazon.com (34.90zł)
List do mojego życia (42.42zł)
Budowanie zespołu (33.92zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)