e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne


Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2015-01-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Reklama i jej ograniczenia (38.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Marketing usług (42.42zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)
Marketing (129.00zł)
Badania marketingowe (50.92zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Strategie łańcuchów dostaw (53.47zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Logistyka usług (27.20zł)
GURU KULTU..ry (39.90zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Go global! (59.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Marketing żywności (89.00zł)
Psychologia sprzedaży (34.64zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Zarządzanie łańcuchami dostaw (46.67zł)
Jak oczarować klientów w sklepie, czyli merchandising z elementami psychologii zachowań konsumenckich (39.00zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.69zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (46.98zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)

Pozostałe z serii: Inne

Portugalia. Zielony przewodnik. Wydanie 2 (39.90zł)
PowerPoint 2010 PL. Ćwiczenia (21.90zł)
Finansowanie sektora małych i średnich przedsiębiorstw poprzez rynek kapitałowy w Polsce (35.57zł)
Sieci w gospodarce (50.92zł)
Bez ograniczeń (34.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II. eBook. Pdf (31.99zł)
Techniki perswazyjne (43.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania. eBook. Mobi (27.90zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Zarządzanie projektami IT. Wydanie III (79.00zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystĹĄpień publicznych. eBook. Mobi (21.99zł)
Logistyka usług (27.20zł)
Myślę, więc jestem. 50 łamigłówek wspomagających myślenie lateralne. eBook. Pdf (14.90zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Zasady ekonomii (65.00zł)
Wałkowanie Ameryki. eBook. ePub (27.90zł)
Sukces pisany szminką (4.25zł)
Zarządzanie czasem (23.07zł)
Więcej niż Excel 2007. 166 gotowych rozwiązań i trików w języku VBA. eBook. ePub (29.90zł)
Twoje finanse. Racjonalne inwestowanie. eBook. Mobi (13.95zł)