e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing; Sprzedaż
Seria: Inne


Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center

Łukasz Jasiński, Katarzyna Książkiewicz
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2015-01-01
stron: 0, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Czy na telemarketingu da się jeszcze zarobić?

Praca w call center to nie bułka z masłem. Żeby podjąć wyzwanie, podnieść słuchawkę i wykręcić kolejny numer, musisz znać odpowiedź na kilka pytań:
  • Czy oferta, jaką przedstawiasz klientowi, jest atrakcyjna również dla Ciebie?
  • Z jakiego powodu klienci nie chcą rozmawiać, umawiać się na spotkania, podpisywać umowy?
  • Co może być przyczyną tego, że handlowcy zaprzepaszczają szanse, jakie dają im bezpośrednie spotkania?
  • Czy cicha wojna między call center a działem handlowym to fakt?
Pytania można mnożyć...

Ta książka to Twoja lektura obowiązkowa. Daje instrukcje pozwalające prowadzić skuteczne rozmowy telefoniczne i pomaga eliminować tzw. niechciejstwo, czyli sytuację, w której wiesz, jak należy postąpić, ale nie robisz tego, bo hamują Cię ograniczenia własnej psychiki, wychowania, zakodowanych schematów zachowań. Podręcznik ten działa więc dwutorowo i stanowi treściwy kurs skutecznego telemarketingu. Wyposaża zarówno w umiejętności twarde, jak i miękkie. Robi to w przystępny, niespieszny sposób, zmusza do zastanowienia się nad przyczynami i podpowiada niezwykle skuteczne rozwiązania.

UWAGA! Wewnątrz znajduje się tajny raport na temat najskuteczniejszej obecnie techniki zarządzania strukturą call center.

Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Marketing. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Marka prywatna. Jak przekształcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (62.05zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Uwieść podświadomość. Psychologia reklamy (39.90zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
Go global! (59.00zł)
Coaching sprzedawców. Przemiana zwykłych handlowców w mistrzów sprzedaży (67.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Samo Sedno Skuteczna sprzedaż (27.35zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Pozycjonowanie produktu (33.92zł)
Logistyka w przedsiębiorstwie (51.30zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Optymalizacja systemów i procesów logistycznych (38.74zł)
Eurologistyka. Teoria i praktyka (49.72zł)
Marka prywatna. Jak przeszkatłcić zagrożenia w szanse dla detalisty i producenta (73.00zł)
Sprzedaż i charakter (39.02zł)
Mikroekonomia (74.59zł)
Psychologia sprzedaży. Podnieś sprzedaż szybciej i łatwiej, niż kiedykolwiek uznawałeś za możliwe (72.00zł)
Marketing żywności (89.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)

Pozostałe z serii: Inne

Błąd PowerPointa (39.00zł)
Włochy. Zielony Przewodnik Michelin. Wydanie 2 (49.90zł)
Życie, piękna katastrofa. Mądrością ciała i umysłu możesz pokonać stres, choroby i ból (42.42zł)
Giełda papierów wartościowych. Poradnik bez kantów (34.90zł)
Skandynawia. Śladami wikingów. Wydanie 1 (59.90zł)
Dziecko w szkole kreatywnego myślenia (41.90zł)
Biżuteria i koraliki dla bystrzaków. Wydanie II (59.00zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. ePub (29.90zł)
Sardynia. Wyspa tajemnic. Przewodnik rekreacyjny. Wydanie 1 (26.90zł)
Strategiczna rachunkowość zarządcza (51.77zł)
Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów (33.92zł)
Maraton dla bystrzaków (39.00zł)
Zaplanuj swój sukces! Biznesplan na start (29.90zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Potrząśnij pudełkiem. Mała książka dla wielkich ludzi. eBook. Mobi (26.90zł)
Skuteczny coaching. Jak zostać najlepszym trenerem osobistym i zmieniać życie innych na lepsze (49.00zł)
Poradnik kontrolowanego przedsiębiorcy (29.67zł)
Godzina dziennie z Web Analytics. Stwórz dobrą strategię e-marketingową (89.00zł)
Erystyka. Sztuka prowadzenia sporów (7.90zł)
Styl i dobre maniery. Jak zachować klasę w każdej sytuacji (39.00zł)