e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Ekonomia; Marketing
Seria: Inne
Promocja: -33%


Sztuka rynkologii

Jacek Kotarbiński
promocja -33%
cena: 39.89552238806 zł 26.73 zł
Data wydania: 2014-01-17
stron: 256, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Kim jest rynkolog? Osobnikiem zawodowo tworzącym rynki i zarządzającym nimi. Tworzącym na tych rynkach wartość, z punktu widzenia klienta, właściciela firmy i pracownika. Aby zostać w pełni wykształconym Rynkologiem, trzeba rozumieć i akceptować fakt, że marketing nie służy oszukiwaniu innych ludzi. Jego celem jest budowa realnych wartości, bo dziś to staje się to kluczem do budowania pozytywnych relacji w biznesie
(z bloga autora)

Nie obawiaj się o to, „co powie rynek” - stwórz własny!

Świat nieco zmienił nam się w ostatnich latach. Jeśli chodzi o biznes i ekonomię, można wręcz rzec, że przeszła rewolucja. Ze społeczeństwa przemysłowego staliśmy się społeczeństwem informacyjnym. Jako konsumenci nie jesteśmy już biernymi odbiorcami przekazu marketingowego. Mamy siłę tworzenia i obalania marek, nasza opinia się liczy, nasz głos ma (niemałą) wagę. Trzeba zrozumieć nasze potrzeby, słuchać naszych słów, prowadzić z nami dialog. Nie warto próbować wmawiać nam, że coś jest świetne, jeśli tak nie jest, albo że coś jest naturalne, jeśli aż świeci się od chemii. Nie warto obrażać się na nas, jeśli słusznie krytykujemy jakość oferowanych nam produktów i usług. Niestety, wciąż wiele firm, organizacji, polityków tego nie rozumie.
Ta książka nie jest o marketingu. I równocześnie jest o nowej tożsamości marketingu. Nie jest, jeśli rozumiesz marketing na sposób XX-wieczny, jako narzędzie do tego, by za wszelką cenę coś sprzedać. Jeśli chcesz zarobić na produkcie, usłudze, idei, a równocześnie zdajesz sobie sprawę, że to, co oferujesz, nie jest warte swojej ceny - ta książka nie jest dla Ciebie i nie pomoże Twojemu biznesowi. Jeśli jednak wiesz, że oferujesz wartość, i chcesz stworzyć dla niej rynek: zdobyć grono potrzebujących jej klientów, ulepszać ją dzięki dwustronnej komunikacji, słowem - jeśli rozumiesz marketing na sposób XXI-wieczny, ta książka jest dla Ciebie i powinna stać się Twoją lekturą obowiązkową!Przeczytaj, jeśli chcesz zrozumieć rynkologię - sztukę kreowania wartościowych rynków i zarządzania nimi.




PS: Jeśli macie ochotę podyskutować o treściach zawartych w książce, zapraszamy na prowadzony przez Autora facebookowy fanpage facebook.com/sztukarynkologii. Zarówno Autor jak i zespół wydawnictwa będzie wdzięczny na wszelkie uwagi :)



Jacek Kotarbiński - uznany autorytet świata marketingu. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Od 23 lat praktycznie wspiera firmy w zakresie rozwoju ich konkurencyjności, innowacji i marketingu. Trener biznesu, coach i konsultant zarządów. Jego e-book „Sztuka marketingu” już po czterech miesiącach znalazł się na drugim miejscu iTunes w kategorii „Biznes i Finanse”. Studiował w Niemczech, Austrii i Polsce. Doktorant Uniwersytetu Gdańskiego. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage'a Bareizmy Wiecznie Żywe (101 tys. fanów). Autor bloga kotarbinski.com.





Z pewnością wszyscy, którzy zajmują się marketingiem, lubią to, co robią. I wolą to robić, niż o tym czytać. Jednak „Sztuką rynkologii” Jacka Kotarbińskiego niewątpliwie będą zafascynowani. Nie tylko oni zresztą - książka spodoba się również tym, którzy o marketingu nie wiedzą zbyt wiele.
prof. dr hab. LECHOSŁAW GARBARSKI,
Akademia Leona Koźmińskiego
Czytając świetnie napisaną (a właściwie - uroczo wypowiedzianą) autorską analizę marketingu, przestałem się śmiać z żargonu marketerów. Facet wie, co chce powiedzieć, i stosuje oryginalne metody prezentacji swoich przemyśleń. Objaśnianie świata w wykonaniu Kotarbińskiego zbliża się do stanu iluminacji: uwodzi emocjonalnie i przekonuje merytorycznie.
prof. dr hab. WIESŁAW GODZIC,
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Wykwintne danie z prostych składników, podlane soczystym humorem. Z sensem, na temat i bez zadęcia. Dekonstrukcja i reaktywacja marketingu w jednym. Można się nie zgadzać, ale koniecznie trzeba przeczytać.
dr JOLANTA TKACZYK,
Akademia Leona Koźmińskiego
Jacek podejmuje się dość trudnej próby zdjęcia z marketingu piętna quasi-nauki, sztuki manipulacji i pejoratywnego zabarwienia. Wykorzystując lekką formę opowieści przeplataną metaforami, w intrygujący sposób wciąga czytelnika w dialog i zmusza do intelektualnej refleksji.
dr hab. ROBERT KOZIELSKI,
questus, CIM, Chartered Marketer, prof. Uniwersytetu Łódzkiego
Książka Jacka Kotarbińskiego odbiega od klasycznych podręczników marketingu. Napisana lekko, z humorem, zawiera dogłębne analizy sytuacji rynkowych, które pozwolą zgłębić arkana sztuki rynkologii. Opisy studiów przypadków, bazujące na głębokiej wiedzy popartej obserwacją i praktyką, czynią z tej książki beletrystyczną opowieść o marketingu, którą rekomenduję.
dr BARTŁOMIEJ WALAS,
Polska Organizacja Turystyczna
Rewelacyjna merytorycznie, rzeczowa i bardzo współczesna książka, dzięki której marketing ma szansę odzyskać swoje dobre imię oraz zasłużone miejsce w biznesie. Podczas lektury czytelnik będzie się świetnie bawił, ponieważ jak przystało na Jacka Kotarbińskiego, język, którym książka została napisana, to często Stanisław Bareja w czystej postaci.
BARBARA ŻBIK,
Mobility First
Książka, która zaskoczyła mnie swoją autentycznością. O jej wyjątkowości decydują poczucie humoru i odwaga w wyrażaniu swoich opinii. Szczególnie spodobało mi się zdanie: „Otóż tak naprawdę to nie marketing oszukuje ludzi, ale ludzie oszukują innych, używając narzędzi marketingu”. Polecam!
MAGDALENA CZAJA,
San Markos
Świeże podejście do marketingu, zmuszające do spojrzenia z zupełnie innej perspektywy na działania marketingowe. Porządkuje wiele pojęć i zjawisk.
KAROLINA LIBERKA,
Marketing w Praktyce
Na początku lat 90. mieszkaniec Słupska otworzył firmę i zawiesił nad jej drzwiami szyld: „Rajstopy MARCETING”. Po ponad dwóch dekadach istnienia wolnego rynku wielu polskich przedsiębiorców wciąż nie ma pojęcia o tym, czym jest marketing. Szkoda, że ta książka powstała dopiero teraz, bo na odczarowanie marketingu - jako klient polskiego biznesu - czekam od dawna.
VADIM MAKARENKO,
dziennikarz „Gazety Wyborczej”
Rzetelna i merytoryczna, a jednocześnie wciągająca i pasjonująca opowieść o marketingu. Książka Jacka Kotarbińskiego to przykład na doskonałe zrozumienie specyfiki świata polskiej „rynkologii”. Pozwala poznać jego fascynującą głębię oraz odkryć odcienie relacji: rynek - marki - konsument - marketing. Polecam! Udany i obfity połów.
MAREK STANISZEWSKI,
Grupa Havas Worldwide Polska
Nie będę ukrywał, że słowo „marketing” kojarzy mi się jak najgorzej. Być może dlatego, że większość parających się nim ludzi najwyraźniej nie uważało na lekcjach. A może chodzi o to, że „Sztuka rynkologii” wychodzi dopiero teraz?
MARCIN KĘDRYNA,
publicysta


Cena: 26.73 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Ekonomia

Rozwój zintegrowany. Warunki, wymiary, wyzwania (42.50zł)
Zagadki wzostu gospodarczego (64.00zł)
Chaos. Zarządzanie i marketing w erze turbulencji (38.17zł)
Makroekonomia (63.67zł)
Ekonomia dobra i zła (38.17zł)
Podstawy zarządzania kryzysowego (22.10zł)
Wojny walutowe. Nadejście kolejnego globalnego kryzysu (44.90zł)
Zmienność rynków a wartość przedsiębiorstw. Wydanie w nowej szacie graficznej (46.67zł)
Transformacja postkomunistyczna (54.00zł)
Makroekonomia międzynarodowa (109.65zł)
Wprowadzenie do ekonometrii (50.15zł)
Historia myśli ekonomicznej (55.17zł)
Strategiczne budowanie konkurencyjności gospodarki (33.92zł)
Makroekonomia (74.59zł)
Kryzysy walutowe bankowe i zadłużeniowe w gospodarce światowej (37.94zł)
Globalny kryzys a jednocząca się Europa (33.15zł)
Logistyka ekonomiczna Procesy logistyczne (48.60zł)
Prawo i ekonomia rynku wewnętrznego Unii Europejskiej (42.42zł)
Zarządzanie wartością z klientem (75.65zł)
Ekonomia kryzysu (58.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
Zachowania rynkowe kobiet (44.63zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (61.56zł)
Strategiczny brand marketing. Praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko (44.90zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Dziedzictwo Druckera (41.65zł)
Trend jest twoim przyjacielem (35.49zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (39.00zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
Sztuka rynkologii (25.59zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.15zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Stary, młodzi i morze. Od Antarktydy do Alaski. Wyprawa wokół obu Ameryk (39.90zł)
Zwycięstwo bez walki. Strategie przeciw agresji (27.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej. eBook. Pdf (27.90zł)
Prawdziwa moc tkwi w Tobie! Jak zapewnić sobie szczęście, równowagę i dobrobyt (29.00zł)
Ekonomia (74.49zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Zrób to od razu (30.78zł)
Finanse samorządowe. 580 pytań i odpowiedzi. Wzory uchwał, deklaracji, decyzji, umów (169.00zł)
Sympatyczna perswazja (34.90zł)
Pomarańczowa rewolucja w biznesie. Jak jeden wybitny zespół może dokonać przeobrażenia całej organizacji (CD) (39.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Grecja. Ateny i Peloponez. Błękit morza, biel marmuru. Wydanie 1 (24.90zł)
Jednominutowy menedżer. Równowaga życia i pracy. Zdrowy tryb życia kluczem do sukcesu (16.92zł)
Rework (39.90zł)
Księgowania w układzie sprawozdawczości finansowej w jednostkach finansów publicznych (126.65zł)
Międzynarodowy biznes turystyczny (46.67zł)
Przywództwo przez integrację. Budowanie sprawnych organizacji dla ludzi, osiągania efektywności i zysku (50.15zł)
ŻYCIE NA MAXA, czyli sukces wbrew zasadom (32.90zł)
Wycena. Minipodręcznik dla inwestorów giełdowych. eBook. Pdf (35.90zł)
Wypalenie zawodowe (33.92zł)