e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Marketing
Seria: Inne


Testy A/B. Od kliknięcia do klienta

Dan Siroker, Pete Koomen
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2014-03-01
stron: 192, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Odkryj możliwości testów A/B!

Kampanie reklamowe to nie lada obciążenie dla firmowego budżetu. W dodatku badania pokazują, że zaledwie 2% osób klikających reklamę i odwiedzających Twoją witrynę staje się Twoimi klientami. Łatwo z tego wyciągnąć smutny wniosek - aż 98% z nich nie skorzysta z Twoich usług! Zmień to! Poznaj sposoby na zwiększenie współczynnika konwersji!
Istnieją narzędzia, które pozwolą Ci polepszyć ten wskaźnik. Ta książka omawia jedną z najskuteczniejszych technik - testy A/B. Polegają one na prezentowaniu użytkownikom różnych wersji strony i mierzeniu, jak reagują ci użytkownicy. W trakcie lektury tego wyjątkowego poradnika dogłębnie poznasz tę metodykę i odkryjesz najlepsze sposoby jej wdrażania. A potem dowiesz się, jakie pułapki i problemy czekają na Ciebie oraz jak sobie z nimi poradzić. Książka ta jest poświęcona niełatwym zagadnieniom, jednak ta wiedza przekazywana jest w niezwykle przyjazny i prosty sposób. Popraw wyniki swoich kampanii!
Dzięki tej książce:
  • poznasz testy A/B
  • wdrożysz testy A/B krok po kroku
  • unikniesz najczęstszych błędów
  • zwiększysz współczynnik konwersji

Zwiększ skuteczność Twoich działań marketingowych!



Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (29.90zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.78zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)

Pozostałe z serii: Inne

Zarządzanie misjami zagranicznymi (59.00zł)
Narciarstwo tourowe, śladowe i biegowe (24.90zł)
Logistyka przyszłości (50.92zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko. eBook. ePub (35.90zł)
Zdrowy rozsądek w biznesie (14.66zł)
Coaching inteligencji emocjonalnej (73.00zł)
Zarządzanie ryzykiem portfela (44.20zł)
Kontroling dla menedżerów . eBook. ePub (62.90zł)
Podstawy zarządzania kryzysowego (22.10zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. ePub (39.90zł)
Makro i mikroekonomia (57.82zł)
Wywieranie wpływu. Praktyczny przewodnik (39.90zł)
Asystentka na europejskim rynku pracy (30.78zł)
Biznes nowych możliwości (59.00zł)
Psy sprzedaży (39.95zł)
Matematyka finansowa (32.40zł)
Spójność modeli biznesu (46.64zł)
Deszcz pieniędzy. Model RAIN, czyli skuteczne rozmowy sprzedażowe. eBook. Mobi (31.99zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Co Cię blokuje' Uwolnij swój potencjał (31.92zł)