e-mail sitemap strona g³ówna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

wiêcej
Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 z³

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

wiêcej
Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

wiêcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³




Seria: Exclusive


Trzy prawa skutecznego dzia³ania. Kszta³tuj przysz³o¶æ swoj± i swojej firmy

Steve Zaffron, Dave Logan
cena: 37.89 z³
Data wydania: 2010-12-10
stron: 224, twarda oprawa, format: A5

wiêcej na stronie onepress.pl
Ta ksi±¿ka przypomina nam, ¿e to, czego nie widzimy, determinuje to, co widzimy i co ostatecznie zostaje zrobione. Niniejsza ksi±¿ka jest zarówno ¶wietn± po¿ywk± dla my¶li, jak i znakomitym ¼ród³em technik pozwalaj±cych uzyskaæ rewelacyjne wyniki.
David Allen,
autor ksi±¿ki Getting Things Done, czyli sztuka bezstresowej efektywno¶ci
S±dzê, ¿e mo¿e to byæ jedna z najwa¿niejszych ksi±¿ek ostatnich lat. Zawiera ona koncepcje znacznie szersze od tych, z którymi zwykli¶my siê stykaæ w innych ksi±¿kach biznesowych.
Warren Bennis,
autor ksi±¿ki Droga lidera. Klasyczna nauka przywództwa
Tajemnica doskona³ych wyników zosta³a odkryta. Opowie¶ci o konkretnych sukcesach odnoszonych przez bardzo ró¿ne firmy powoduj±, ¿e koncepcji autorów nie da siê zakwestionowaæ. Lektura obowi±zkowa dla mened¿erów i liderów przysz³ego pokolenia.
Bob Young,
by³y prezes Lockheed Corporation
To ksi±¿ka jedyna w swoim rodzaju. Wyja¶nia, na czym naprawdê polega ¿ycie - pokazuje nam s³onia w ca³ej okaza³o¶ci, a nie jedynie ogon czy tr±bê. Autorzy dostarczaj± nam równie¿ wskazówek, które gwarantuj± wyra¼ny wzrost skuteczno¶ci dzia³ania, dokonuj±cy siê w sposób ca³kowicie nieoczekiwany, lecz w pe³ni niezawodny. Mo¿na odnie¶æ wra¿enie, ¿e poznali tajemnicê ¿ycia i bardzo pragn± podzieliæ siê ni± ze swoimi czytelnikami.
Rosamund Zander,
wspó³autorka ksi±¿ki Sztuka mo¿liwo¶ci
  • W jaki sposób ma³ym i du¿ym firmom, dzia³aj±cym w ró¿nych krajach i w ró¿nych warunkach, uda³o siê osi±gn±æ prze³omowe wyniki, mimo ¿e wszystko przemawia³o na ich niekorzy¶æ?
  • Jak to siê dzieje, ¿e ludzie z now± energi± i entuzjazmem s± w stanie przekraczaæ granice w³asnej skuteczno¶ci?
  • Jak mo¿na pokonaæ sceptycyzm i dysfunkcyjne relacje, blokuj±ce nasze mo¿liwo¶ci?
  • Jak zmieniæ upadaj±c± firmê w bran¿owego lidera?
  • Jak odnosiæ sukcesy sprzeda¿owe w samym ¶rodku kryzysu?
Kluczem do powodzenia s± "trzy prawa skutecznego dzia³ania", sprawdzaj±ce siê w ka¿dym miejscu i ka¿dej sytuacji - w Twoim ¿yciu osobistym, relacjach towarzyskich i Twojej organizacji. Autorzy tej ksi±¿ki pomog± Ci wej¶æ do ¶wiata ludzi wybitnych, którym uda³o siê zredefiniowaæ cele zawodowe i prywatne oraz z sukcesem wdro¿yæ nowe scenariusze dzia³ania. Pomog± Ci te¿ zadomowiæ siê w nim.


Cena: 37.89 z³

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie

Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
RozGROMiæ konkurencjê. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciê¿ania (44.90z³)
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00z³)
Mened¿er do zadañ specjalnych. Czasowe zarz±dzanie przedsiêbiorstwem (47.00z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy (7.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Regu³y gie³dy. ¯elazne zasady najwiêkszych inwestorów (47.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
MBA. Kompendium (77.00z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Efekt lojalno¶ci. Ukryta si³a rozwojowa Twojej firmy (53.60z³)

Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie

Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00z³)
Zasady wywierania wp³ywu na ludzi. Szko³a Cialdiniego (24.90z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mog³e¶ nie wiedzieæ, zapomnieæ lub pomin±æ podczas budowania swojej marki (23.40z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
CRM. Zarz±dzanie kontaktami z klientami (59.00z³)
Regu³y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z³)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00z³)
Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla ma³ej firmy (49.00z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Organizacje pozarz±dowe. Zarz±dzanie, kreowanie wizerunku i wspó³praca z mediami w III sektorze (39.00z³)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90z³)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu us³ug (39.00z³)
GRYWALIZACJA. Jak zastosowaæ regu³y gier w dzia³aniach marketingowych (25.35z³)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50z³)

Pozosta³e z serii: Exclusive

Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90z³)
Finanse dla niefinansistów (59.00z³)
Gie³da. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90z³)
Jak utrzymywaæ dobre relacje z mediami (34.90z³)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyæ lubiane reklamy. Wydanie II (44.00z³)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00z³)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzeda¿y (57.00z³)
Strategie inwestycyjne. Jak z g³ow± zarabiaæ na gie³dzie (49.00z³)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejsz± metodê oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65z³)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00z³)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiêbiorczo¶æ (59.00z³)
Zapanowaæ nad czasem. Jak efektywnie pracowaæ, by mieæ czas na wszystko (44.90z³)
Ksi±¿ka dla skutecznych szefów. Znane i mniej znane drogi do sukcesu w kierowaniu lud¼mi (77.00z³)
Analiza i planowanie finansowe (29.00z³)
Sabota¿ w dziale obs³ugi klienta, czyli jak zniechêciæ klientów i sprawiæ, by odeszli (37.00z³)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00z³)
Mened¿er do zadañ specjalnych. Czasowe zarz±dzanie przedsiêbiorstwem (47.00z³)
NLP dla mened¿era (54.90z³)