Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Marketing i zarz±dzanie
Seria: Exclusive
Promocja: -20%
Jak unikn±æ pomy³ek, które mog± zniszczyæ Twoj± organizacjê
Robert E. Mittelstaedt
Data wydania: 2006-09-18
stron: 296, twarda oprawa, format: B5
stron: 296, twarda oprawa, format: B5
Katastrofy lotnicze, spektakularne pora¿ki finansowe, awarie w elektrowniach j±drowych - drobne b³êdy, które przeoczono...
- Wykrywaj potencjalne katastrofy odpowiednio wcze¶nie i zapobiegaj im
- Wprowad¼ dobry plan zarz±dzania kryzysowego
- Minimalizuj straty, kiedy wszystko sprzysiêga siê przeciwko Tobie
Martw siê na zapas i szukaj problemów...
- Awaria w elektrowni atomowej Three Mile Island
- Pora¿ki finansowe: Enron, WorldCom i HealthSouth
- Katastrofa promu Columbia
- Pora¿ka oponiarska Firestone
- Wielka wpadka Intela: wprowadzenie wadliwego procesora
- Skuteczne zarz±dzanie kryzysem: Johnson & Johnson i zatrucia Tylenolem
- United Airlines: szczê¶liwe l±dowanie awaryjne w najgorszych mo¿liwych warunkach
Ucz siê na b³êdach innych i staraj siê ich nie powtarzaæ.
Od tego zale¿y przysz³o¶æ Twojej organizacji.
Cena: 37.60 z³
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Radykalna rewolucja w zarz±dzaniu. Przewodnik mened¿era (49.00z³)Psychologia przywództwa (47.00z³)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwa³ego wzrostu (39.20z³)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90z³)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00z³)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90z³)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90z³)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu. (69.00z³)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20z³)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00z³)
Sztuka wojny w biznesie (24.90z³)
MBO - prosta i skuteczna technika zarz±dzania Twoj± firm± (39.90z³)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firm± (39.20z³)
Daj siê poznaæ od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90z³)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00z³)
Kod skuteczno¶ci. O jako¶ci my¶lenia i dzia³ania (44.90z³)
Wyst±pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90z³)
Nauki Barona (33.00z³)
Reklama p³ynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00z³)
Wojuj±cy marketing. Zwyciêskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyæ, zdobywaæ i dominowaæ na rynkach (79.00z³)
Pozosta³e z serii: Exclusive
Kod skuteczno¶ci. O jako¶ci my¶lenia i dzia³ania (44.90z³)Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Prawa charyzmy. Jak wp³ywaæ na ludzi, aby osi±gaæ sukcesy (37.00z³)
RozGROMiæ konkurencjê. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciê¿ania (44.90z³)
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko (44.90z³)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzeda¿y (57.00z³)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60z³)
Dlaczego Twój makler wola³by, ¿eby¶ TEGO nie wiedzia³' (27.93z³)
Mistrz sprzeda¿y. Wydanie II rozszerzone (49.00z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00z³)
Niepokorny umys³. Poznaj klucz do my¶lenia zintegrowanego (29.60z³)
Coaching (47.00z³)
Gie³da. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90z³)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi wspó³pracowaæ (34.90z³)
Dodaj im skrzyde³! Jak najlepsi liderzy wyzwalaj± potencja³ swoich wspó³pracowników (39.00z³)
Od pomys³u do zysku. Jak spieniê¿yæ innowacyjno¶æ (34.90z³)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno¶ci produktów i przetrwania w biznesie (44.90z³)
Organizacje pozarz±dowe. Zarz±dzanie, kreowanie wizerunku i wspó³praca z mediami w III sektorze (39.00z³)
Zaufanie 2.0. Jak wywieraæ wp³yw, zdobyæ lojalno¶æ klientów i kreowaæ markê (39.00z³)