e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -20%


Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację

Robert E. Mittelstaedt
promocja -20%
cena: 47 zł 37.60 zł
Data wydania: 2006-09-18
stron: 296, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację -- spis treści

Kilka słów o autorze (11)

Wstęp (13)

Rozdział 1. Koncepcja M^3 oraz potrzeba zrozumienia własnych błędów (19)

  • Schematy błędów i wzrost wykładniczy (22)
  • Grzechy śmiertelne w biznesie - strategia, realizacja, kultura (27)
  • Czy technologia może zwiększyć szanse powodzenia? (29)
  • Przygotowanie intelektualne, schematy i znaki ostrzegawcze (32)

Rozdział 2. Błędy realizacyjne (35)

  • Pilotuj samolot - kolędy na bagnach (37)
  • Coca-Cola - nie zmieniaj receptury, zmień dyrektora (40)
  • American Express zaskakuje rynek kartą Optima, a Optima zaskakuje AmEx (44)
  • Nieumiejętność uczenia się - Air Florida leci na północ (47)
  • Umiejętności i niezwykłe szczęście pozwalają przerwać łańcuch błędów - Gimli Glider (51)
  • Webvan - czy ktoś może przywieźć zakupy? (56)
  • Dlaczego nie potrafimy się uczyć? (59)
  • Spostrzeżenia (59)

Rozdział 3. Błędy i sukcesy realizacyjne jako katalizatory zmian (63)

  • Intel - ojciec wie lepiej (66)
  • Tylenol - ulga w cierpieniu (71)
  • Nie dolecimy do lotniska - zarządzanie zasobami załogi (73)
  • New Coke - zrozumieć klientów i własne możliwości (78)
  • Spostrzeżenia (80)

Rozdział 4. Jak rozpoznać, że strategia jest błędna? (83)

  • Xerox i PARC (85)
  • Nowy wizerunek Motoroli - czy kot żyje dziewięć razy? (89)
  • Kodak - firma, która przez 100 lat robiła wszystko, jak należy (95)
  • Jak rozpoznać błędy strategiczne i zmiany w charakterze konkurencji? (100)

Rozdział 5. Katastrofy o podłożu kulturowym i ich ukryte znaczenie dla biznesu (103)

  • Titanic (104)
  • Three Mile Island (119)
  • NASA (130)
  • Wspólne problemy kulturowe (135)
  • Spostrzeżenia (135)
  • Uwaga dotycząca dużych statków, dużych samolotów i elektrowni atomowych (138)
  • Podobnie jest w biznesie (139)

Rozdział 6. Kultury, w których dochodzi do "wypadków" (141)

  • Krótkowzroczność jako śmiertelna choroba biznesu (142)
  • Ford i Firestone - opony, które nie trzymały się drogi (145)
  • Enron - żyjąc na krawędzi (154)

Rozdział 7. Błędy jako katalizatory zmian w kulturze firmy (165)

  • Fast food: klienci będą jedli to, co lubią - czy tego chcesz, czy nie (166)
  • Szybka zmiana kultury w marynarce wojennej Stanów Zjednoczonych: nie ma drugiej szansy (170)
  • Wielki Kanion zmienia zasady kontroli lotów powietrznych (179)
  • Zderzenie z ziemią, gdy wszystko działa, jak należy (181)
  • Sukces wynikający z kultury firmy: współpraca w niebezpieczniej sytuacji - United 232 (186)
  • Marketing związany ze zmianą kultury firmy (191)
  • Firmy i branże, w których z różnych powodów potrzebna jest zmiana kultury (194)

Rozdział 8. Prawa ekonomii w praktyce: przyczyny upadku całych gałęzi przemysłu (197)

  • Światowy przemysł samochodowy - próba rzucenia wyzwania prawom ekonomii (198)
  • Numer 1 lub 2 w branży - geneza koncepcji (209)
  • Stare i nowe firmy: konwergencja, specjalizacja i ewolucja (210)
  • Ekonomiczna wizja biznesu (model EBV) (214)
  • Lot Ikara - zastosowanie EBV w warunkach niezdywersyfikowanej działalności i bezwzględnej konkurencji (217)

Rozdział 9. Błędy nie są domeną wielkich korporacji. Łańcuchy błędów małych firm (229)

  • Wybierz pomysł, a następnie zmień go (233)
  • Planowanie błędów - biznesplan (237)
  • Finansowanie - wybierz rodzaj trucizny (241)
  • Operacje - klucz do sukcesu tkwi w procesie implementacji (245)
  • Powstrzymanie sekwencji błędów w mniejszych firmach (247)

Rozdział 10. Jak uczynić M^3 częścią kultury sukcesu (251)

  • Umiejętność oceny sytuacji i wiara we wczesne ostrzeżenia (258)
  • Wykrywanie niebezpiecznych czynników i błędów strategicznych (267)
  • Potrzeba błędów (272)

Dodatek A Podsumowanie spostrzeżeń (275)

Skorowidz (285)



Cena: 37.60 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Książę (27.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Nauki Barona (33.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Kryzys. Pozytywne skutki negatywnych zmian (27.00zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (31.85zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (20.94zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. O czym nie wiedzą kandydaci do pracy, czyli sekrety rekrutujących (27.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (59.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)