e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Zarządzanie
Seria: Inne


W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić'

Michel Muszynski
cena: 34.90 zł
Data wydania: 2012-07-12
stron: 128, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi!

Znamy, znamy, nie stosujemy i upadamy!

Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce?
W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że - choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie - w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje? Kto jest temu winien? Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki? I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych?

Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!



Michel Muszynski, twórca i wieloletni dyrektor Institut Français de Gestion w Polsce, jest absolwentem słynnego European Institute of Business Administration (INSEAD) w Fontainebleau. Karierę rozpoczął w 1977 roku w marketingu high-tech w Applied Research Laboratories (była filia Bausch and Lomb) we Francji, zaś potem pracował w Beckman (byłe Glaxo, obecnie Danaher Corporation). Mieszka na przemian we Francji oraz na Florydzie. Jest ekspertem od zarządzania strategicznego i autorem około dwustu publikacji z tej dziedziny. Specjalizuje się w elektronicznych decyzyjnych symulatorach, wspomagających edukację menedżerską.


Cena: 34.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Dwie drogi. Jak CISCO równocześnie osiąga zyski i dba o przyszły rozwój (59.90zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Trochę inna teoria organizacji (39.90zł)
Nowe kierunki w organizacji i zarządzaniu. Organizacje, konteksty, procesy zarządzania (79.00zł)
Dysponowanie wspólnymi zasobami (50.15zł)
Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi (29.90zł)
Zarządzanie finansami w przedsiębiorstwie turystycznym (41.07zł)
Strategiczne zarządzanie marką (119.00zł)
Małymi krokami do Wielkości. Jak rozwinąć własną firmę (73.00zł)
Dobra strategia, zła strategia. Czym się różnią i jakie to ma znaczenie (59.42zł)
Strategia. Wprowadzenie do teorii gier (69.00zł)
Szef firmy w systemie zarządzania przez jakość (33.15zł)
Pakiet: Classic Drucker (189.90zł)
Cykl popularności. Wybór odpowiedniej innowacji we właściwym czasie (63.00zł)
Zarządzanie w XXI wieku (50.15zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Najpopularniejsza na świecie metoda zarządzania. Książki dla profesjonalistów (84.92zł)
Kształtowanie cen. Praktyczny poradnik (33.92zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)

Pozostałe z serii: Inne

Godzina dziennie z SEO. Wejdź na szczyty wyszukiwarek. Wydanie II (69.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (34.90zł)
Metoda Pose. Bieganie techniką dr. Romanova (44.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Marketing wirusowy w internecie. eBook. Pdf (27.90zł)
Wspomaganie zarządzania projektami informatycznymi. Poradnik dla menedżerów (57.00zł)
Android Flash. Zaawansowane programowanie aplikacji mobilnych (69.00zł)
NLP dla nauczycieli. Szkoła efektywnego nauczania (37.00zł)
Licencja na zaliczanie. Dowiedz się, jak zdać każdy egzamin. eBook. Mobi (17.90zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone (39.90zł)
Maxxxymy Skowrona. Wydanie Pierwsze Poprawione (6.00zł)
Winning. Odpowiedzi (39.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza. eBook. Pdf (19.95zł)
Basic English for Business 3 -książka z płytą CD (38.02zł)
Etyka (29.90zł)
Rachunkowość zarządcza w przedsiębiorstwie (40.80zł)
Psychologia zmiany. Rzecz dla wściekniętych. Wydanie II rozszerzone (29.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. Mobi (54.99zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
Sztuka Wojny. Wydanie II superekskluzywne (149.00zł)