e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Inne


W biznesie przetrwają nieliczni. Dlaczego większość firm zniknie z rynku i jak się przed tym bronić' eBook. ePub

Michel Muszynski
cena: 27.90 zł
Data wydania: 2012-08-01
stron: 128, oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Zasady zarządzania znają wszyscy menedżerowie, ale praktykują je tylko najlepsi!

Znamy, znamy, nie stosujemy i upadamy!

Niektóre prawdy dotyczące zarządzania są oczywiste. Menedżerowie wiedzą na przykład, że przy sprzedaży sprawdza się zasada Pareto, według której 20% największych klientów powinno dostarczać 80% przychodów i o tych odbiorców należy dbać szczególnie - nawet kosztem zaniedbywania pozostałych. Większość zarządzających potwierdzi, że kwoty przeznaczone na marketing, o ile są dobrze wydane, stanowią inwestycję, nie zaś pusty koszt dla przedsiębiorstwa. Przełożeni zdają sobie sprawę z tego, iż w relacjach z podwładnymi powinny obowiązywać szczerość, sprawiedliwość i zaufanie. Dlaczego zatem nie stosują tych zasad w praktyce?
W chwili przygotowywania niniejszej publikacji spośród stu największych amerykańskich przedsiębiorstw działających w 1935 roku istniało jeszcze tylko trzydzieści sześć, a zaledwie jedna firma (IBM) znajdowała się ciągle w grupie gigantów. Jednocześnie skonstatowano, że - choć podmioty gospodarcze tworzy się na ogół z myślą o tym, że będą funkcjonować wiecznie - w praktyce okres życia firmy nie przekracza średnio piętnastu lat. Dlaczego tak się dzieje? Kto jest temu winien? Menedżerowie czy nieprzewidziane przypadki? I jak ustrzec się przed pułapkami pojawiającymi się w trakcie działania podmiotów gospodarczych?

Uwaga!
Książka wzbogacona o pięć mrożących krew w żyłach opowieści dla menedżerów!



Michel Muszynski, twórca i wieloletni dyrektor Institut Français de Gestion w Polsce, jest absolwentem słynnego European Institute of Business Administration (INSEAD) w Fontainebleau. Karierę rozpoczął w 1977 roku w marketingu high-tech w Applied Research Laboratories (była filia Bausch and Lomb) we Francji, zaś potem pracował w Beckman (byłe Glaxo, obecnie Danaher Corporation). Mieszka na przemian we Francji oraz na Florydzie. Jest ekspertem od zarządzania strategicznego i autorem około dwustu publikacji z tej dziedziny. Specjalizuje się w elektronicznych decyzyjnych symulatorach, wspomagających edukację menedżerską.


Cena: 27.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. Mobi (35.90zł)
House i psychologia. Humanitaryzm jest przereklamowany (34.90zł)
Rytuały dla trojga (18.99zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości. eBook. ePub (27.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju. eBook. ePub (31.99zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. Pdf (37.00zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. eBook. ePub (39.00zł)
Maraton. Trening metodą Gallowaya (39.00zł)
Microsoft Outlook 2010 PL. Praktyczne podejście (39.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami. eBook. Mobi (47.00zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem. eBook. Pdf (19.90zł)
NLP - EWOLUCJA. Przejdź kolejny etap rozwoju - od człowieka myślącego do człowieka szczęśliwego (47.00zł)
Serwisy społecznościowe. Budowa, administracja i moderacja (47.00zł)
W co oni grają. Manipulacje w codziennym życiu (47.00zł)
Przemów do nich! Teoria i praktyka wystąpień publicznych. eBook. Pdf (21.99zł)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Cię słuchali (34.90zł)
Oczekuj cudów! Sekretna moc tkwi w Tobie (39.00zł)
Era Facebooka. Wykorzystaj sieci społecznościowe do promocji, sprzedaży i komunikacji z Twoimi klientami. Wydanie II (49.00zł)
osCommerce. Tworzenie sklepów internetowych. Wydanie dla zaawansowanych (69.00zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla (29.60zł)

Pozostałe z serii: Inne

Marka Konsument Badacz (50.57zł)
Obudź w sobie lidera. Jak przejąć kontrolę nad swoim życiem i odnieść sukces. eBook. ePub (27.90zł)
Tajemny klucz do Millennium skandalisty Stiega Larssona (29.00zł)
Einstein inwestowania (59.42zł)
Nie daj się złemu szefowi i kiepskim kolegom (27.92zł)
Nieuczciwe praktyki na rynku bankowych usług konsumenckich (62.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań. eBook. Pdf (37.00zł)
Sztuka wojny dla kobiet. Genialne strategie Sun Tzu w służbie płci pięknej (6.00zł)
Makroekonomia (76.42zł)
Bankowość (59.00zł)
Oręż perswazji. Gesty i słowa, które mają moc (39.00zł)
Klucz do pozytywnego myślenia według Napoleona Hilla. eBook. Pdf (21.99zł)
Rachunkowość małych przedsiębiorstw (47.35zł)
Sześć myślowych kapeluszy (29.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (54.99zł)
Bądź liderką. Strategie przywódcze dla kobiet (43.73zł)
Gimnastyka umysłu. Rozwiń intelekt w 4 tygodnie (19.90zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania. eBook. Pdf (31.99zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (39.90zł)
Podejmowanie trudnych decyzji. Osiąganie celów dzięki odważnemu działaniu (33.15zł)