e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Joanna Wrycza-Bekier
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-10-11
stron: 200, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.
Zacznij od poznania zasad funkcjonalności stron internetowych. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. Następnie zapoznaj się z najważniejszymi zasadami rządzącymi webwritingiem. Później przejdź do szczegółów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz się, jak sprawić, by Google pokochało Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treści tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach
Dodatkowo autorka przygotowała dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystała autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.


Joanna Wrycza-Bekier - doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorka książek: Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011), Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010) i Galaktyka języka Internetu (Novae res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych zagadnieniom internetowego słowa pisanego. Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

Jesteś start-upem. Buduj swoją przyszłość, inwestuj w siebie i realizuj się zawodowo (39.90zł)
Techniki skutecznej sprzedaży przez telefon i internet (44.90zł)
O biznesie w internecie. Wszystko co chcielibyście wiedzieć, ale baliście się zapytać (11.90zł)
Fotografia kulinarna dla blogerów (54.90zł)
E-logistyka (50.92zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (11.90zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (11.90zł)
Innowacyjność przepis na sukces. Model (52.40zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Google Analytics dla marketingowców (39.90zł)
E-konsument na rynku usług (37.40zł)
e-Marketing przedsiębiorstwa w społeczności wirtualnej (50.00zł)
Czym jest Branding' (84.79zł)
Zakupy w sieci dla seniorów (22.20zł)
Przygotowanie do wyceny. Startup okiem praktyka (29.40zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Metoda Lean Analytics. Zbuduj sukces startupu w oparciu o analizę danych (79.00zł)
Marketing (49.45zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
Geniusz konsumenta. Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców (58.65zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Zarządzanie marką w segmencie B2B (59.42zł)
Inwestorski marketing - mix (41.65zł)
Geniusz marketingu (84.15zł)
Pięć najważniejszych pytań (41.65zł)
PRo-MOC-ja. Reklama i public relations w małej firmie (34.90zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Sztuka rynkologii (14.90zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Zaufaj mi, jestem kłamcą. Wyznania eksperta ds. manipulowania mediami (26.94zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Sponsoring. Klucz nowoczesnego marketingu (60.80zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)

Pozostałe z serii: Inne

Uwierz w siebie. Poznaj swoją moc. eBook. ePub (27.90zł)
Inbound marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (44.90zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Jak zakładać przedsiębiorstwa w krajach europejskich (38.85zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów. eBook. Mobi (27.90zł)
Majorka, Minorka, Ibiza oraz Formentera. Archipelag marzeń. Wydanie 1 (24.90zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. ePub (39.00zł)
Sekrety skutecznych prezentacji multimedialnych. Wydanie II rozszerzone (37.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym. eBook. Pdf (29.90zł)
Taka praca nie ma sensu. Cztery zapomniane potrzeby, które dodają energii do osiągania wspaniałych wyników (49.90zł)
Audyt wewnętrzny i kontrola zarządcza (35.70zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Sprzedaż. Szybka droga do sukcesu (38.17zł)
Peru i Boliwia. U podnóża Andów. Wydanie 1 (89.90zł)
Mikroekonomia (76.42zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Mobi (34.90zł)
Wybrzeże Bułgarii i Rumunii. Przewodnik - Celownik. Wydanie 1 (29.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Wywieranie wpływu przez grupy (33.91zł)
Na każdy temat z Marią Szyszkowską. eBook. ePub (19.90zł)