e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: E-biznes; Marketing
Seria: Inne


Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu. Wydanie II zaktualizowane i poszerzone

Joanna Wrycza-Bekier
cena: 39.90 zł
Data wydania: 2013-10-11
stron: 200, miękka oprawa, format: 140x208

więcej na stronie onepress.pl

Zwięźle. Rzeczowo. Konkretnie.

Książka i blog. Szpalta gazety i strona WWW. Notka prasowa i tweet. Tu słowa i tu słowa. Tu tekst i tu tekst. Jednak tekst internetowy czyta się inaczej niż drukowany. Internauta ledwie skanuje go wzrokiem, podświadomie szuka miejsc przyciągających wzrok, czasami ogranicza się jedynie do pierwszego akapitu, a nawet samego tytułu! Jeśli zatem chcesz, by Twój przekaz dotarł do internauty, musisz nauczyć się pisać tak, by go zadowolić. Nadszedł czas, by stać się webwriterem.
Zacznij od poznania zasad funkcjonalności stron internetowych. Dzięki temu łatwiej Ci będzie zrozumieć, jak tworzyć funkcjonalne teksty. Następnie zapoznaj się z najważniejszymi zasadami rządzącymi webwritingiem. Później przejdź do szczegółów: opanuj zasady pisania internetowych tekstów dziennikarskich i perswazyjnych e-maili. Dowiedz się, jak sprawić, by Google pokochało Twoje teksty, i jak tworzyć perfekcyjne tweety. Wszak tweet to jedynie 140 znaków - sama esencja, istota treści tworzonych dla internetu. Spróbuj przekazać to, co chcesz powiedzieć, w 140 znakach
Dodatkowo autorka przygotowała dla Ciebie prawie 30 praktycznych ćwiczeń, w których wykorzystała autentyczne teksty, zaczerpnięte ze stron internetowych.


Joanna Wrycza-Bekier - doktor nauk humanistycznych w zakresie literaturoznawstwa, absolwentka filologii polskiej i filologii germańskiej Uniwersytetu Gdańskiego, autorka książek: Kreatywna praca dyplomowa (Septem, 2011), Szkoła twórczego pisania (Editio, 2011), Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (Onepress, 2010) i Galaktyka języka Internetu (Novae res, 2008), a także licznych artykułów naukowych poświęconych zagadnieniom internetowego słowa pisanego. Prowadzi dwa blogi: Poradnik pisania (http://poradnikpisania.pl) oraz Niemiecki w pracy (http://niemieckiwpracy.eu/blog).


Cena: 39.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: E-biznes

E-logistyka (50.92zł)
Skaner Marki. Zbuduj grupę regularnych klientów (22.79zł)
Daj się znaleźć w sieci (33.15zł)
Idealna reklama. Sztuka promowania aplikacji w internecie (23.40zł)
Click Millionaires, czyli internetowi milionerzy. E-biznes na twoich zasadach (11.90zł)
Start-up po polsku. Jak założyć i rozwinąć dochodowy e-biznes (39.90zł)
Hiperskok. Rewolucja internetowa w biznesie (35.00zł)
W sieci korzyści. Jak wykorzystać LinkedIn w kontaktach zawodowych (11.90zł)
Proces przedsiębiorczy Tworzenie nowych przedsiębiorstw (42.00zł)
Podstawy rachunkowości Zbiór zadań (29.67zł)
Kody QR zabijają małe kotki! Jak zrazić klientów, zniechęcić pracowników i podkopać fundamenty swojego biznesu (24.05zł)
Google+ dla biznesu (37.00zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
NOWE MEDIA pod redakcją Eryka Mistewicza Kwartalnik 2/2012 (22.20zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)
Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedżera (20.90zł)
Młodzi nabywcy na e-zakupach (49.98zł)
Rewolucja social media (39.00zł)
Media i dziennikarstwo internetowe (46.67zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing Teoria i przykłady (44.55zł)
Godzina dziennie z mobile marketingiem (69.00zł)
Wprowadzenie do międzynarodowych rynków finansowych (79.00zł)
Błyskotliwy menedżer. Co dobry menedżer wie, robi i mówi (40.72zł)
Myśl jak Zuck. Pięć sekretów biznesowych Marka Zuckerberga - genialnego założyciela Facebooka (37.00zł)
Blitzmarketing. Praktyczny przewodnik po narzędziach WEB 3.0 (42.00zł)
Mali mogą więcej (21.25zł)
Marketing Materiały do ćwiczeń (39.00zł)
Strategia marek własnych (59.00zł)
Biznes XXI wieku (35.81zł)
Jak złapać w sieci e-konsumentki i e-konsumentów (50.57zł)
Biblia e-biznesu (99.00zł)
E-konsument w Europie - komparatywna analiza zachowań (20.94zł)
Komunikacja korporacyjna. Przewodnik po teorii i praktyce (59.00zł)
Wojna marketingu z zarządzaniem (44.12zł)
Menedżer sprzedaży na miarę XXI wieku (39.00zł)
Sukces w niszach rynkowych (39.50zł)
Przez marketing do wzrostu. 8 zwycięskich strategii (33.92zł)
Zarządzanie marketingowe (49.00zł)
E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy (55.17zł)

Pozostałe z serii: Inne

Modelowanie przeznaczenia. Praktyczne metody wywierania wpływu na własne życie (34.00zł)
Microsoft Office 2007 PL. Rady i wskazówki. Rozwiązania w biznesie (79.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. ePub (39.00zł)
Myśl jak zwycięzca (33.15zł)
NLP – najwyższy stopień wtajemniczenia, czyli jak budować własny sukces (14.90zł)
Rosslyn a Święty Graal (29.00zł)
Bogata kobieta Poradnik inwestycyjny dla kobiet (35.81zł)
Money. Jak pomnożyć swój kapitał czyli prosta droga do sukcesu i dobrobytu (26.59zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej. eBook. Pdf (31.99zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. ePub (34.90zł)
Księga motywacji, inspiracji i magii Napoleona Hilla (29.60zł)
Twój osobisty fundusz emerytalny. eBook. Pdf (35.90zł)
Alchemia uwodzenia, czyli jak uwodzić mężczyzn z klasą i skutecznie (19.00zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Kolejna odsłona. eBook. Pdf (27.90zł)
Warren Buffett o biznesie (59.90zł)
Efektywna komunikacja w zespole (22.78zł)
NLP dla początkujących. Podstawowe pytania i odpowiedzi. eBook. ePub (23.90zł)
Zrównoważone przedsiębiorstwo (38.17zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Wiarygodność. Jak ją zdobyć i utrzymać. eBook. Pdf (29.90zł)