e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie

Jeffrey Pfeffer
cena: 42.90 zł
Data wydania: 2011-02-18
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Władza jest siłą, którą można stosować i wykorzystywać nie tylko dla własnych indywidualnych korzyści, ale również dla dobra organizacji i społeczeństwa

  • Książka krytyczna, oparta na realnej polityce, odzwierciedlonej w ludzkich interakcjach
  • Podstawowy podręcznik przetrwania w organizacji
  • Nowe standardy w dziedzinie przywództwa i zarządzania
Wszyscy wiedzą, że gdy Pfeffer mówi o władzy, ci mądrzy go słuchają. Z tej książki dowiesz się dlaczego.
Robert Cialdini,
autor książki Wywieranie wpływu na ludzi
Każdy z nas ma władzę, gdy jest całkowicie przekonany o słuszności tego, co robi.
Paulo Coelho
Autor tej książki - profesor Jeffrey Pfeffer ze Stanford Business School - od lat prowadzi wykłady na temat "dróg do władzy". Doradza także korporacjom oraz przekazuje studentom MBA swoją wiedzę na temat niuansów władzy w organizacjach. W tym czasie miał okazję przyjrzeć się karierom wielu osób, także tych, które odniosły sukcesy wbrew wszelkich przewidywaniom. Wnioski zebrał wreszcie w książce Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie.
Zdobycie władzy i jej utrzymanie może być trudnym zadaniem. Podczas realizacji tego ambitnego celu musisz wykazać się wnikliwością, myśleniem strategicznym, odpornością, czujnością i gotowością do podjęcia walki, gdy zajdzie taka konieczność.Przede wszystkim pozbądź się złudzeń - nie ma większego związku między kompetencjami a Twoim miejscem w hierarchii. Wiele zmiennych liczy się bardziej niż kompetencje - choćby zdolności do prowadzenia projektów i pewność siebie. Zwróć także uwagę na to, w jakim dziale pracujesz. Najlepsze są te komórki, które wypuszczają w świat obecnych ludzi sukcesu. Prawdziwa sztuka polega na tym, by wyczuć, który dział nabiera znaczenia.
Ten przełomowy poradnik zawiera inspirujące przykłady, a także zaskakujące rady i odkrycia, oparte na wynikach badań. Autor podzieli się również z Tobą strategiami i taktykami odróżniającymi zwycięzców od przegranych.


Cena: 42.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Strategia. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (39.00zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Skuteczny marketing w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (39.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Wielkie muuu. Nie musisz być perfekcyjny - masz być nadzwyczajny (34.90zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (59.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarzadzania Twoja firmą (39.20zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)