e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie

Jeffrey Pfeffer
cena: 42.90 zł
Data wydania: 2011-02-18
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Władza jest siłą, którą można stosować i wykorzystywać nie tylko dla własnych indywidualnych korzyści, ale również dla dobra organizacji i społeczeństwa

  • Książka krytyczna, oparta na realnej polityce, odzwierciedlonej w ludzkich interakcjach
  • Podstawowy podręcznik przetrwania w organizacji
  • Nowe standardy w dziedzinie przywództwa i zarządzania
Wszyscy wiedzą, że gdy Pfeffer mówi o władzy, ci mądrzy go słuchają. Z tej książki dowiesz się dlaczego.
Robert Cialdini,
autor książki Wywieranie wpływu na ludzi
Każdy z nas ma władzę, gdy jest całkowicie przekonany o słuszności tego, co robi.
Paulo Coelho
Autor tej książki - profesor Jeffrey Pfeffer ze Stanford Business School - od lat prowadzi wykłady na temat "dróg do władzy". Doradza także korporacjom oraz przekazuje studentom MBA swoją wiedzę na temat niuansów władzy w organizacjach. W tym czasie miał okazję przyjrzeć się karierom wielu osób, także tych, które odniosły sukcesy wbrew wszelkich przewidywaniom. Wnioski zebrał wreszcie w książce Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie.
Zdobycie władzy i jej utrzymanie może być trudnym zadaniem. Podczas realizacji tego ambitnego celu musisz wykazać się wnikliwością, myśleniem strategicznym, odpornością, czujnością i gotowością do podjęcia walki, gdy zajdzie taka konieczność.Przede wszystkim pozbądź się złudzeń - nie ma większego związku między kompetencjami a Twoim miejscem w hierarchii. Wiele zmiennych liczy się bardziej niż kompetencje - choćby zdolności do prowadzenia projektów i pewność siebie. Zwróć także uwagę na to, w jakim dziale pracujesz. Najlepsze są te komórki, które wypuszczają w świat obecnych ludzi sukcesu. Prawdziwa sztuka polega na tym, by wyczuć, który dział nabiera znaczenia.
Ten przełomowy poradnik zawiera inspirujące przykłady, a także zaskakujące rady i odkrycia, oparte na wynikach badań. Autor podzieli się również z Tobą strategiami i taktykami odróżniającymi zwycięzców od przegranych.


Cena: 42.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach (79.00zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Książę (27.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Książę (27.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)