e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie

Jeffrey Pfeffer
cena: 42.90 zł
Data wydania: 2011-02-18
stron: 288, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Władza jest siłą, którą można stosować i wykorzystywać nie tylko dla własnych indywidualnych korzyści, ale również dla dobra organizacji i społeczeństwa

  • Książka krytyczna, oparta na realnej polityce, odzwierciedlonej w ludzkich interakcjach
  • Podstawowy podręcznik przetrwania w organizacji
  • Nowe standardy w dziedzinie przywództwa i zarządzania
Wszyscy wiedzą, że gdy Pfeffer mówi o władzy, ci mądrzy go słuchają. Z tej książki dowiesz się dlaczego.
Robert Cialdini,
autor książki Wywieranie wpływu na ludzi
Każdy z nas ma władzę, gdy jest całkowicie przekonany o słuszności tego, co robi.
Paulo Coelho
Autor tej książki - profesor Jeffrey Pfeffer ze Stanford Business School - od lat prowadzi wykłady na temat "dróg do władzy". Doradza także korporacjom oraz przekazuje studentom MBA swoją wiedzę na temat niuansów władzy w organizacjach. W tym czasie miał okazję przyjrzeć się karierom wielu osób, także tych, które odniosły sukcesy wbrew wszelkich przewidywaniom. Wnioski zebrał wreszcie w książce Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie.
Zdobycie władzy i jej utrzymanie może być trudnym zadaniem. Podczas realizacji tego ambitnego celu musisz wykazać się wnikliwością, myśleniem strategicznym, odpornością, czujnością i gotowością do podjęcia walki, gdy zajdzie taka konieczność.Przede wszystkim pozbądź się złudzeń - nie ma większego związku między kompetencjami a Twoim miejscem w hierarchii. Wiele zmiennych liczy się bardziej niż kompetencje - choćby zdolności do prowadzenia projektów i pewność siebie. Zwróć także uwagę na to, w jakim dziale pracujesz. Najlepsze są te komórki, które wypuszczają w świat obecnych ludzi sukcesu. Prawdziwa sztuka polega na tym, by wyczuć, który dział nabiera znaczenia.
Ten przełomowy poradnik zawiera inspirujące przykłady, a także zaskakujące rady i odkrycia, oparte na wynikach badań. Autor podzieli się również z Tobą strategiami i taktykami odróżniającymi zwycięzców od przegranych.


Cena: 42.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie. Kotler o marketingu. Jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach (79.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Nektar. Twórcze paliwo wynalazczości i innowacji (44.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Zarządzanie projektami. Sztuka efektywności. Skuteczna realizacja zadań. (74.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
W zasięgu jednego telefonu. Tajemnice mistrza kontaktów (33.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (24.30zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)