e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -19%


Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie

Al Ries, Jack Trout
promocja -19%
cena: 36.543209876543 zł 29.60 zł
Data wydania: 2007-11-22
stron: 216, miękka oprawa, format: 205x195

więcej na stronie onepress.pl
Spotkaj się z Alem i Laurą Ries 30. września na seminarium pt. Budowanie Marki Sukcesu


Marketing to wojna, w której wrogiem jest konkurencja,
a klient to terytorium do zdobycia

Dwadzieścia lat temu Al Ries i Jack Trout wstrząsnęli światem marketingu, publikując "Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie", która błyskawicznie stała się klasykiem i pchnęła branżę w kierunku całkowicie odmiennej rzeczywistości rynkowej. Dzisiaj autorzy są znanymi na całym globie wybitnymi strategami marketingowymi, a nowa edycja "Wojującego marketingu" zawiera najnowsze, najpotężniejsze taktyki i świeże spojrzenie na batalie i szranki konkurencyjne współczesnych firm. Kolejne pokolenie marketingowców ma szansę stworzyć własny plan ataku, przechytrzyć, oskrzydlić i zwyciężyć swoich rywali, by w końcu podbić wymarzone obszary sukcesu.
Ten uaktualniony, naszpikowany strategiami przewodnik daje bystrym specjalistom do spraw marketingu klucz do prowadzenia właściwego typu wojny: defensywnej, ofensywnej, oskrzydlającej lub partyzanckiej. Oferuje również nowe, dogłębne analizy niektórych najbardziej niezwykłych sukcesów i błędów marketingowych - w tym Volkswagena, Sony, Coca-Coli, Budweisera, IBM i restauracji McDonald"s - wraz z opatrzonymi komentarzem reprodukcjami udanych i nieudanych reklam.
Zasady "Wojującego marketingu" pozwolą Ci pomaszerować w pełnej glorii do zwycięstwa na biznesowym polu bitwy:
  • poznaj kluczowe strategie bitewne, niezbędne przy tworzeniu programów marketingowych;
  • wykorzystaj przewagę liczebną i technologiczną;
  • stosuj zasady ofensywnej, defensywnej, oskrzydlającej i partyzanckiej wojny marketingowej;
  • planuj jak Aleksander Wielki, przeprowadzaj napoleońskie manewry i walcz niczym George S. Patton.



Cena: 29.60 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (19.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (19.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.90zł)
Alianse marketingowe. Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności (59.00zł)
Marketing usług (42.42zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (29.90zł)
Public relations (35.49zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing (129.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Nowoczesna logistyka. Wydanie X (79.00zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (29.90zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Moc coachingu. Poznaj narzędzia rozwijające umiejętności i kompetencje osobiste (37.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Książę (27.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)