e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw

Cecil Bozarth, Robert B. Handfield
cena: 97.00 zł
Data wydania: 2007-02-21
stron: 728, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Kompletny podręcznik logistyki i zarządzania dostawami

  • Dla specjalistów i menedżerów poszukujących oszczędności w działach zaopatrzenia i produkcji
  • Dla studentów, którzy zamierzają robić karierę w działach logistyki i zaopatrzenia
  • Dla trenerów i wykładowców akademickich poszukujących praktycznych materiałów szkoleniowych i wszechstronnych studiów przypadku
Optymalna moc produkcyjna, ciągła poprawa jakości, produkcja bez wąskich gardeł i doskonałe zarządzanie zapasami - nie tylko we własnej organizacji, ale w całej sieci dostawców i partnerów handlowych. Oto cel godny firmy XXI wieku.
Z tej książki dowiesz się, jak i nad czym pracują działy logistyki i zaopatrzenia w firmach takich, jak Dell Computer, Procter & Gamble, Chrysler, Toyota, Kraft Foods, czy Whirlpool. Poznasz nowe miary wydajności operacyjnej oraz czynniki, od których zależą koszty i jakość w zarządzaniu dostawami. Przeanalizujesz krok po kroku wyczerpujące studia przypadków. Dowiesz się, w jaki sposób systemy informatyczne usprawniają łańcuch dostaw. Nauczysz się znajdować punkty, w których proces dostaw łączy się z innymi procesami w firmie, takimi jak zarządzanie projektami, rozwój nowych produktów czy sprzedaż. Opanujesz nowe narzędzia analityczne, które z pomocą wskazówek autorów wykorzystasz w arkuszu MS Excel.
Główne tematy poruszane w książce to:
  • miary wydajności - produktywność, czas trwania cyklu operacyjnego, miary wydolności procesu,
  • mapowanie procesów i relacji w łańcuchu dostaw,
  • narzędzia ciągłego doskonalenia - diagramy przyczynowo-skutkowe, wyrywkowa kontrola odbiorcza,
  • zarządzanie projektami - wykresy Gantta, siatki zadań (AON), metoda ścieżki krytycznej (CPM), kompresja projektu,
  • zarządzanie mocą produkcyjną - próg rentowności, drzewa decyzyjne, krzywa doświadczenia, punkt obojętności,
  • prognozowanie - średnie ruchome, wygładzanie wykładnicze, regresja liniowa i wielowymiarowa,
  • koszty pozyskiwania zasobów - dźwignia zysku, analiza kosztu całkowitego, system oceny ważonej,
  • logistyka - konsolidacja ładunków, odsetek idealnie wykonanych zamówień, koszt nabycia, modelowanie optymalizacyjne,
  • zarządzanie zapasami - metoda kontroli okresowej, ekonomiczna wielkość zamówienia, rabaty, zapas bezpieczeństwa,
  • zarządzanie produkcją - planowanie potrzeb materiałowych (MRP), sekwencjonowanie zadań,
  • system bezzapasowy just-in-time,
  • zarządzanie jakością w łańcuchu dostaw, w tym ISO 9000,
  • rola zaopatrzeniowców i dostawców w procesie rozwoju produktu,
  • rachunek kosztu docelowego i analiza wartości,
  • indywidualizacja produktu w łańcuchu dostaw.



Cena: 97.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: dystrybucjailogistyka

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.40zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (22.68zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)