e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw

Cecil Bozarth, Robert B. Handfield
cena: 97.00 zł
Data wydania: 2007-02-21
stron: 728, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Kompletny podręcznik logistyki i zarządzania dostawami

  • Dla specjalistów i menedżerów poszukujących oszczędności w działach zaopatrzenia i produkcji
  • Dla studentów, którzy zamierzają robić karierę w działach logistyki i zaopatrzenia
  • Dla trenerów i wykładowców akademickich poszukujących praktycznych materiałów szkoleniowych i wszechstronnych studiów przypadku
Optymalna moc produkcyjna, ciągła poprawa jakości, produkcja bez wąskich gardeł i doskonałe zarządzanie zapasami - nie tylko we własnej organizacji, ale w całej sieci dostawców i partnerów handlowych. Oto cel godny firmy XXI wieku.
Z tej książki dowiesz się, jak i nad czym pracują działy logistyki i zaopatrzenia w firmach takich, jak Dell Computer, Procter & Gamble, Chrysler, Toyota, Kraft Foods, czy Whirlpool. Poznasz nowe miary wydajności operacyjnej oraz czynniki, od których zależą koszty i jakość w zarządzaniu dostawami. Przeanalizujesz krok po kroku wyczerpujące studia przypadków. Dowiesz się, w jaki sposób systemy informatyczne usprawniają łańcuch dostaw. Nauczysz się znajdować punkty, w których proces dostaw łączy się z innymi procesami w firmie, takimi jak zarządzanie projektami, rozwój nowych produktów czy sprzedaż. Opanujesz nowe narzędzia analityczne, które z pomocą wskazówek autorów wykorzystasz w arkuszu MS Excel.
Główne tematy poruszane w książce to:
  • miary wydajności - produktywność, czas trwania cyklu operacyjnego, miary wydolności procesu,
  • mapowanie procesów i relacji w łańcuchu dostaw,
  • narzędzia ciągłego doskonalenia - diagramy przyczynowo-skutkowe, wyrywkowa kontrola odbiorcza,
  • zarządzanie projektami - wykresy Gantta, siatki zadań (AON), metoda ścieżki krytycznej (CPM), kompresja projektu,
  • zarządzanie mocą produkcyjną - próg rentowności, drzewa decyzyjne, krzywa doświadczenia, punkt obojętności,
  • prognozowanie - średnie ruchome, wygładzanie wykładnicze, regresja liniowa i wielowymiarowa,
  • koszty pozyskiwania zasobów - dźwignia zysku, analiza kosztu całkowitego, system oceny ważonej,
  • logistyka - konsolidacja ładunków, odsetek idealnie wykonanych zamówień, koszt nabycia, modelowanie optymalizacyjne,
  • zarządzanie zapasami - metoda kontroli okresowej, ekonomiczna wielkość zamówienia, rabaty, zapas bezpieczeństwa,
  • zarządzanie produkcją - planowanie potrzeb materiałowych (MRP), sekwencjonowanie zadań,
  • system bezzapasowy just-in-time,
  • zarządzanie jakością w łańcuchu dostaw, w tym ISO 9000,
  • rola zaopatrzeniowców i dostawców w procesie rozwoju produktu,
  • rachunek kosztu docelowego i analiza wartości,
  • indywidualizacja produktu w łańcuchu dostaw.



Cena: 97.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: dystrybucjailogistyka

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (29.25zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (36.75zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.25zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)