e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw

Cecil Bozarth, Robert B. Handfield
cena: 97.00 zł
Data wydania: 2007-02-21
stron: 728, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Kompletny podręcznik logistyki i zarządzania dostawami

  • Dla specjalistów i menedżerów poszukujących oszczędności w działach zaopatrzenia i produkcji
  • Dla studentów, którzy zamierzają robić karierę w działach logistyki i zaopatrzenia
  • Dla trenerów i wykładowców akademickich poszukujących praktycznych materiałów szkoleniowych i wszechstronnych studiów przypadku
Optymalna moc produkcyjna, ciągła poprawa jakości, produkcja bez wąskich gardeł i doskonałe zarządzanie zapasami - nie tylko we własnej organizacji, ale w całej sieci dostawców i partnerów handlowych. Oto cel godny firmy XXI wieku.
Z tej książki dowiesz się, jak i nad czym pracują działy logistyki i zaopatrzenia w firmach takich, jak Dell Computer, Procter & Gamble, Chrysler, Toyota, Kraft Foods, czy Whirlpool. Poznasz nowe miary wydajności operacyjnej oraz czynniki, od których zależą koszty i jakość w zarządzaniu dostawami. Przeanalizujesz krok po kroku wyczerpujące studia przypadków. Dowiesz się, w jaki sposób systemy informatyczne usprawniają łańcuch dostaw. Nauczysz się znajdować punkty, w których proces dostaw łączy się z innymi procesami w firmie, takimi jak zarządzanie projektami, rozwój nowych produktów czy sprzedaż. Opanujesz nowe narzędzia analityczne, które z pomocą wskazówek autorów wykorzystasz w arkuszu MS Excel.
Główne tematy poruszane w książce to:
  • miary wydajności - produktywność, czas trwania cyklu operacyjnego, miary wydolności procesu,
  • mapowanie procesów i relacji w łańcuchu dostaw,
  • narzędzia ciągłego doskonalenia - diagramy przyczynowo-skutkowe, wyrywkowa kontrola odbiorcza,
  • zarządzanie projektami - wykresy Gantta, siatki zadań (AON), metoda ścieżki krytycznej (CPM), kompresja projektu,
  • zarządzanie mocą produkcyjną - próg rentowności, drzewa decyzyjne, krzywa doświadczenia, punkt obojętności,
  • prognozowanie - średnie ruchome, wygładzanie wykładnicze, regresja liniowa i wielowymiarowa,
  • koszty pozyskiwania zasobów - dźwignia zysku, analiza kosztu całkowitego, system oceny ważonej,
  • logistyka - konsolidacja ładunków, odsetek idealnie wykonanych zamówień, koszt nabycia, modelowanie optymalizacyjne,
  • zarządzanie zapasami - metoda kontroli okresowej, ekonomiczna wielkość zamówienia, rabaty, zapas bezpieczeństwa,
  • zarządzanie produkcją - planowanie potrzeb materiałowych (MRP), sekwencjonowanie zadań,
  • system bezzapasowy just-in-time,
  • zarządzanie jakością w łańcuchu dostaw, w tym ISO 9000,
  • rola zaopatrzeniowców i dostawców w procesie rozwoju produktu,
  • rachunek kosztu docelowego i analiza wartości,
  • indywidualizacja produktu w łańcuchu dostaw.



Cena: 97.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: dystrybucjailogistyka

Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Zarządzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Książę (27.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (54.90zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Coaching (47.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Profesjonalny szef - fachowiec, mentor, trener, negocjator i przywódca w jednej osobie (39.00zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)