e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw

Cecil Bozarth, Robert B. Handfield
cena: 97.00 zł
Data wydania: 2007-02-21
stron: 728, twarda oprawa, format: B5

więcej na stronie onepress.pl

Kompletny podręcznik logistyki i zarządzania dostawami

  • Dla specjalistów i menedżerów poszukujących oszczędności w działach zaopatrzenia i produkcji
  • Dla studentów, którzy zamierzają robić karierę w działach logistyki i zaopatrzenia
  • Dla trenerów i wykładowców akademickich poszukujących praktycznych materiałów szkoleniowych i wszechstronnych studiów przypadku
Optymalna moc produkcyjna, ciągła poprawa jakości, produkcja bez wąskich gardeł i doskonałe zarządzanie zapasami - nie tylko we własnej organizacji, ale w całej sieci dostawców i partnerów handlowych. Oto cel godny firmy XXI wieku.
Z tej książki dowiesz się, jak i nad czym pracują działy logistyki i zaopatrzenia w firmach takich, jak Dell Computer, Procter & Gamble, Chrysler, Toyota, Kraft Foods, czy Whirlpool. Poznasz nowe miary wydajności operacyjnej oraz czynniki, od których zależą koszty i jakość w zarządzaniu dostawami. Przeanalizujesz krok po kroku wyczerpujące studia przypadków. Dowiesz się, w jaki sposób systemy informatyczne usprawniają łańcuch dostaw. Nauczysz się znajdować punkty, w których proces dostaw łączy się z innymi procesami w firmie, takimi jak zarządzanie projektami, rozwój nowych produktów czy sprzedaż. Opanujesz nowe narzędzia analityczne, które z pomocą wskazówek autorów wykorzystasz w arkuszu MS Excel.
Główne tematy poruszane w książce to:
  • miary wydajności - produktywność, czas trwania cyklu operacyjnego, miary wydolności procesu,
  • mapowanie procesów i relacji w łańcuchu dostaw,
  • narzędzia ciągłego doskonalenia - diagramy przyczynowo-skutkowe, wyrywkowa kontrola odbiorcza,
  • zarządzanie projektami - wykresy Gantta, siatki zadań (AON), metoda ścieżki krytycznej (CPM), kompresja projektu,
  • zarządzanie mocą produkcyjną - próg rentowności, drzewa decyzyjne, krzywa doświadczenia, punkt obojętności,
  • prognozowanie - średnie ruchome, wygładzanie wykładnicze, regresja liniowa i wielowymiarowa,
  • koszty pozyskiwania zasobów - dźwignia zysku, analiza kosztu całkowitego, system oceny ważonej,
  • logistyka - konsolidacja ładunków, odsetek idealnie wykonanych zamówień, koszt nabycia, modelowanie optymalizacyjne,
  • zarządzanie zapasami - metoda kontroli okresowej, ekonomiczna wielkość zamówienia, rabaty, zapas bezpieczeństwa,
  • zarządzanie produkcją - planowanie potrzeb materiałowych (MRP), sekwencjonowanie zadań,
  • system bezzapasowy just-in-time,
  • zarządzanie jakością w łańcuchu dostaw, w tym ISO 9000,
  • rola zaopatrzeniowców i dostawców w procesie rozwoju produktu,
  • rachunek kosztu docelowego i analiza wartości,
  • indywidualizacja produktu w łańcuchu dostaw.



Cena: 97.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: dystrybucjailogistyka

Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Sztuka negocjacji w stylu Donalda Trumpa (37.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)