e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Finanse


Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane

Colin Barrow
cena: 37.00 zł
Data wydania: 2009-03-10
stron: 248, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Sztab doradców ds. finansowych:
  • odpowie na Twoje pytania dotyczące sporządzania i czytania sprawozdań finansowych
  • pomoże Ci w zrozumieniu rachunkowości zarządczej
  • opracuje biznesplan i budżet dla Twojego przedsiębiorstwa
  • wyjaśni, na czym polega i czemu służy analiza finansowa
  • stworzy rachunek zysków i strat
  • podpowie, jak na bieżąco śledzić wyniki finansowe firmy
  • udzieli wskazówek na temat płynności finansowej

Genialnie zarządzana mała firma!

Cały dział wiedzy i doświadczenia w jednym tomie
Prowadzenie firmy bez pełnej kontroli nad finansami przypomina jazdę samochodem bez kierownicy, hamulców i dźwigni zmiany biegów. Jeśli nie masz ciągłego baczenia na swe wydatki i kondycję kapitałową, łatwo możesz zabrnąć zbyt daleko na ścieżce prowadzącej do finansowej zagłady... a wtedy nie pomoże Ci nawet najlepszy księgowy. Nim dopadnie Cię widmo ujemnego bilansu, lepiej zapoznaj się ze specyfiką kluczowych spraw rachunkowych Twojej firmy. Skorzystaj z rad swojego działu wiedzy i doświadczenia - wypłyń na szerokie wody biznesu.
Tytuły wchodzące w skład serii "Mała firma" dedykowane są właścicielom niewielkich przedsiębiorstw. Czytelnik znajdzie w nich profesjonalną wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwem w różnych jego aspektach, zawsze dostosowaną do realiów małej firmy. Autorzy ilustrują poruszane tematy czytelnymi przykładami, pochodzącymi z praktyki small biznesu. Drugie wydanie serii zostało uaktualnione zgodnie z bieżącymi realiami rynkowymi i walutowymi oraz obecnym stanem prawnym.
  • Bezbłędne kierowanie małą firmą.
  • Wykorzystywanie zalet small biznesu.
  • Skuteczne taktyki rozwoju przedsiębiorstwa.
  • Unikanie pułapek w prowadzeniu działalności gospodarczej.
Na czym polega bilans przedsiębiorstwa? Jak planować inwestycje w działalność firmy, aby utrzymać się na rynku? Jak interpretować informacje finansowe? O czym należy pamiętać, aby efektywnie zarządzać małą firmą? Na te i wiele innych pytań w rzetelny sposób odpowiada autor tej książki. "Zarządzanie finansami w małej firmie" jest swego rodzaju przewodnikiem metodycznym dla osób, które myślą o własnej działalności gospodarczej, a nie wiedzą, od czego zacząć. Książka ma wszystkie cechy dobrego podręcznika. Prezentuje podstawowe kwestie zarządzania małą firmą w sposób jasny i dobrze uporządkowany.
Adrian Piekacz
Dyrektor Strategicznego Obszaru Biznesu - Mikrofirmy w Multibanku
Najważniejsze zagadnienia dotyczące zarządzania finansami w małej firmie zostały zaprezentowane w bardzo przystępny sposób. Podawane przykłady dobrze obrazują podstawowe zasady finansów, wobec czego czytanie tej książki nie wymaga od czytelnika wcześniejszego przygotowania. Jest to książka dla małego przedsiębiorcy... każdego przedsiębiorcy.
dr Maria Kukurba
wykładowca, dyrektor Instytutu Finansów i Rachunkowości Polish Open University

Patron medialny:




Cena: 37.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Finanse

Zbiór zadań z podstaw rachunkowości z rozwiązaniami (35.70zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Audyt ubezpieczeniowy (42.42zł)
Skuteczne strategie wynagrodzeń tworzenie i zastosowanie (75.65zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)
Nowe trendy w zachowaniach konsumentów na rynkach finansowych (40.50zł)
Twoje finanse. Skuteczne oszczędzanie (17.90zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Rachunkowość zarządcza. Podejście operacyjne i strategiczne (67.15zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać. Wydanie II rozszerzone (8.00zł)
Polityka pieniężna (33.43zł)
Księga przychodów i rozchodów krok po kroku (54.90zł)
Twoje finanse. Bezpieczeństwo własne i majątku (17.90zł)
Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw (55.25zł)
Podatki 2013/02 część 1 (16.92zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Bankowość instytucje, operacje, zarządzanie (46.67zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Raportowanie przepływów pieniężnych w kontekście zmian we współczesnej sprawozdawczości finansowej (53.55zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)