Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Zarz±dzanie; Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Promocja: -19%
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj±
Harvard Business School Press
Data wydania: 2006-05-19
stron: 232, twarda oprawa, format: A5
stron: 232, twarda oprawa, format: A5
W d³ugim okresie tylko innowacyjno¶æ zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otó¿ gdy innowacyjno¶æ zamiera, na rynku robi siê coraz cia¶niej - konkurowanie ogranicza siê do podstawowych wymiarów: obni¿ania cen i podnoszenia jako¶ci. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Ksi±¿ka stanowi zbiór artyku³ów, które w wersji oryginalnej zosta³y opublikowane w Harvard Business Review, czasopi¶mie cenionym przez mened¿erów, zarz±dzaj±cych, przedsiêbiorców i elity naukowe na ca³ym ¶wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku³ów nale¿± do najbardziej twórczych umys³ów i najbardziej do¶wiadczonych ekspertów w dziedzinie zarz±dzania innowacj±. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejêtno¶ci.
Dowiedz siê:
- Jak znajdowaæ nowe rynki: sze¶æ metod u¿ywania znanych informacji w nowy sposób.
- Jak przejmowaæ od innych dobre pomys³y: proces wiod±cego u¿ytkownika w korporacji 3M.
- Jak stworzyæ organizacjê, która ci±gle proponuje i testuje nowe pomys³y: wdra¿anie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
- Jak bezpiecznie wdra¿aæ innowacje: tworzenie wyj±tkowo u¿ytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzeda¿y.
- Co jest ¼ród³em innowacji w firmie: ³±czenie ludzi, procesów i warto¶ci w innowacyjn± organizacjê.
- Jak czyniæ zwyk³e produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
- Jak wprowadzaæ innowacje z po¿ytkiem dla spo³eczeñstwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
- Jak rozwijaæ produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.
Cena: 55.20 z³
Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy (7.00z³)
Bezb³êdne zarz±dzanie. Koniec z syndromem skazanego na pora¿kê (45.60z³)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiêbiorstwa w obliczu kryzysu (39.20z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
Grzeczne dziewczynki nie siedz± w fotelu prezesa. Jak zarz±dzaæ firm± kobiec± rêk±' (29.00z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Podstawy, systemy i narzêdzia (49.00z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla mened¿era (34.00z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko (44.90z³)
MBA. Kompendium (77.00z³)
Organizacja jutra. Zarz±dzanie talentem, wspó³prac± i specjalizacj± (39.20z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00z³)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady by³ego szefa mafii (32.90z³)
Sztuka wojny. Sztuka zarz±dzania (29.90z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
CRM. Zarz±dzanie kontaktami z klientami (59.00z³)Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Jak utrzymywaæ dobre relacje z mediami (34.90z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)
Skuteczne zarz±dzanie projektami (19.90z³)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Jednominutowy Mened¿er oraz zarz±dzanie samym sob± (18.95z³)
Strategia reklamy marki, produktów i us³ug (27.00z³)
Inbound Marketing. Daj siê poznaæ w Google, serwisach spo³eczno¶ciowych i na blogu (39.00z³)
Zas³ona dymna. Jak naginaæ fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00z³)
Sztuka osi±gania zysku (35.20z³)
Sztuka wojny. Sztuka zarz±dzania (29.90z³)
Firma z g³ow±. Jak rozkrêciæ biznes, gdy nie masz gotówki (69.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Lepsze zarz±dzanie kadrami. Jak stworzyæ organizacjê, która uwalnia ludzki potencja³ (35.92z³)Harvard Business Review. Zarz±dzanie wzrostem przychodów (55.20z³)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00z³)
Harvard Business Review. Marketing (69.00z³)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20z³)
Harvard Business Review. Spo³eczna odpowiedzialno¶æ przedsiêbiorstw (69.00z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw (69.00z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Harvard Business Review. Fuzje i przejêcia (5.00z³)
Psychologia przywództwa (47.00z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w warunkach niepewno¶ci (69.00z³)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00z³)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie wspó³pracy z lud¼mi (59.00z³)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykañsk± supergospodarkê (57.00z³)
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy (57.00z³)
Harvard Business Review. Kobiety i biznes (55.20z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie wiedz± (69.00z³)