e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-05-19
stron: 232, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.
Dowiedz się:
  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.
Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (24.35zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
Reguły giełdy. Żelazne zasady największych inwestorów (47.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Bezbłędne zarządzanie. Koniec z syndromem skazanego na porażkę (45.60zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (36.26zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (36.26zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
PMO. Praktyka zarządzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (28.86zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)