Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Zarz±dzanie; Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Promocja: -19%
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj±
Harvard Business School Press
Data wydania: 2006-05-19
stron: 232, twarda oprawa, format: A5
stron: 232, twarda oprawa, format: A5
W d³ugim okresie tylko innowacyjno¶æ zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otó¿ gdy innowacyjno¶æ zamiera, na rynku robi siê coraz cia¶niej - konkurowanie ogranicza siê do podstawowych wymiarów: obni¿ania cen i podnoszenia jako¶ci. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Ksi±¿ka stanowi zbiór artyku³ów, które w wersji oryginalnej zosta³y opublikowane w Harvard Business Review, czasopi¶mie cenionym przez mened¿erów, zarz±dzaj±cych, przedsiêbiorców i elity naukowe na ca³ym ¶wiecie. Autorzy prezentowanych tu artyku³ów nale¿± do najbardziej twórczych umys³ów i najbardziej do¶wiadczonych ekspertów w dziedzinie zarz±dzania innowacj±. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejêtno¶ci.
Dowiedz siê:
- Jak znajdowaæ nowe rynki: sze¶æ metod u¿ywania znanych informacji w nowy sposób.
- Jak przejmowaæ od innych dobre pomys³y: proces wiod±cego u¿ytkownika w korporacji 3M.
- Jak stworzyæ organizacjê, która ci±gle proponuje i testuje nowe pomys³y: wdra¿anie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
- Jak bezpiecznie wdra¿aæ innowacje: tworzenie wyj±tkowo u¿ytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzeda¿y.
- Co jest ¼ród³em innowacji w firmie: ³±czenie ludzi, procesów i warto¶ci w innowacyjn± organizacjê.
- Jak czyniæ zwyk³e produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
- Jak wprowadzaæ innowacje z po¿ytkiem dla spo³eczeñstwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
- Jak rozwijaæ produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.
Cena: 55.20 z³
Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie
Bezb³êdne zarz±dzanie. Koniec z syndromem skazanego na pora¿kê (45.60z³)Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy (57.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ II: Globalna ekspansja i nowe modele dzia³alno¶ci (39.92z³)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyæ siê zarz±dzania niewiadomym (49.00z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady by³ego szefa mafii (32.90z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00z³)
Efekt lojalno¶ci. Ukryta si³a rozwojowa Twojej firmy (53.60z³)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Mened¿er do zadañ specjalnych. Czasowe zarz±dzanie przedsiêbiorstwem (47.00z³)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20z³)
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w ka¿dych okoliczno¶ciach (22.10z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Jak lepiej i taniej kupowaæ. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00z³)Marketing partyzancki. Jak prowadziæ domow± firmê (39.00z³)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Podstawy, systemy i narzêdzia (49.00z³)
Harvard Business Review. Marketing (69.00z³)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
Jednominutowy Mened¿er oraz zarz±dzanie samym sob± (18.95z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Hipnotyczny marketing (44.00z³)
Ksi±¿eczka zdrowia copywritera (4.00z³)
Zarz±dzanie finansami w ma³ej firmie (34.90z³)
Zas³ona dymna. Jak naginaæ fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00z³)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90z³)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90z³)
Public Relations w Internecie (39.00z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach prze³omowych (69.00z³)Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90z³)
Harvard Business Review. Spo³eczna odpowiedzialno¶æ przedsiêbiorstw (69.00z³)
MBA. Kompendium (77.00z³)
Regu³y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z³)
Kobiety gór±! Jak przetrwaæ w labiryncie biznesu (39.20z³)
Harvard Business Review. Fuzje i przejêcia (5.00z³)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00z³)
Strategia judo. Jak obróciæ silne strony konkurentów na swoj± korzy¶æ (44.90z³)
Lepsze zarz±dzanie kadrami. Jak stworzyæ organizacjê, która uwalnia ludzki potencja³ (35.92z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw (69.00z³)
Odporno¶æ na zmiany. Jak uwolniæ potencja³ tkwi±cy w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00z³)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20z³)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60z³)
TY - marka inna ni¿ wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00z³)
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)