e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-05-19
stron: 232, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
W długim okresie tylko innowacyjność zapewnia firmie wzrost i przetrwanie. Dlaczego? Otóż gdy innowacyjność zamiera, na rynku robi się coraz ciaśniej - konkurowanie ogranicza się do podstawowych wymiarów: obniżania cen i podnoszenia jakości. Tymczasem rozwijanie firmy polega na eksperymentowaniu i otwieraniu nowych przestrzeni rynkowych. Książka stanowi zbiór artykułów, które w wersji oryginalnej zostały opublikowane w Harvard Business Review, czasopiśmie cenionym przez menedżerów, zarządzających, przedsiębiorców i elity naukowe na całym świecie. Autorzy prezentowanych tu artykułów należą do najbardziej twórczych umysłów i najbardziej doświadczonych ekspertów w dziedzinie zarządzania innowacją. Skorzystaj z ich wiedzy i umiejętności.
Dowiedz się:
  • Jak znajdować nowe rynki: sześć metod używania znanych informacji w nowy sposób.
  • Jak przejmować od innych dobre pomysły: proces wiodącego użytkownika w korporacji 3M.
  • Jak stworzyć organizację, która ciągle proponuje i testuje nowe pomysły: wdrażanie cyklu wymiany wiedzy w firmie.
  • Jak bezpiecznie wdrażać innowacje: tworzenie wyjątkowo użytecznych produktów i ustalanie najlepszej ceny sprzedaży.
  • Co jest źródłem innowacji w firmie: łączenie ludzi, procesów i wartości w innowacyjną organizację.
  • Jak czynić zwykłe produkty unikalnymi: nowa metoda pozycjonowania oferty firmy.
  • Jak wprowadzać innowacje z pożytkiem dla społeczeństwa: nowy model partnerstwa publiczno-prywatnego.
  • Jak rozwijać produkty szybko i tanio: nowe metody testowania innowacji w motoryzacji i farmacji.
Ten zbiór artykułów zawiera studia przypadków, analizy ekspertów i wiele przykładów skutecznego i nieskutecznego zarządzania innowacją. To lektura obowiązkowa dla każdego, kto chce nadążać za szybkimi zmianami sytuacji w firmie i jej otoczeniu.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20zł)
Grzeczne dziewczynki nie siedzą w fotelu prezesa. Jak zarządzać firmą kobiecą ręką' (29.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Czas rekinów. Liderzy amerykańskiego biznesu XX wieku (69.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Giganci. Jak Andrew Carnegie, John D. Rockefeller, Jay Gould i J. P. Morgan stworzyli amerykańską supergospodarkę (57.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)