e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II

Sławomir Wawak
cena: 49.00 zł
Data wydania: 2005-10-27
stron: 272, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Kompendium wiedzy na temat systemów zarządzania jakością

  • Poznaj filozofię i zasady zarządzania jakością
  • Przygotuj firmę do wdrożenia norm ISO
  • Zastosuj nowoczesne metody zarządzania jakością
  • Wykorzystaj narzędzia informatyczne
W ciągu ostatnich lat w gospodarce światowej dokonało się wiele zmian, a konkurencja na rynku wzrosła. W wyniku tego jakość produktów, usług i obsługi klienta stała się podstawowym czynnikiem decydującym o sukcesie przedsiębiorstwa. Nadal jednak wiele firm popełnia podstawowe błędy identyfikując przyczyny niskiej jakości i próbując ją poprawić. Takie błędy okazują się niezwykle kosztowne - prowadzą do utraty pozycji rynkowej lub nawet upadku przedsiębiorstwa. Jedynym sposobem uniknięcia problemów jest stosowanie sprawdzonych systemów zarządzania jakością oraz wdrożenie praktycznych metod i narzędzi.
"Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II" to podręcznik dla kadry menedżerskiej i studentów, przedstawiający podstawy wiedzy związanej z zarządzaniem jakością. Prezentuje zasady zarządzania przez jakość (TQM - Total Quality Management) oraz efekty ekonomiczne zmian w organizacji powodowanych wprowadzeniem systemu zarządzania jakością. W książce opisano normy związane z zarządzaniem jakością, zasady ich wdrażania i wymagania stawiane przedsiębiorstwom starającym się o certyfikaty. Przedstawiono tu również praktyczne metody zarządzania jakością oraz narzędzia informatyczne wspomagające ten proces.
  • Idea, filozofia i zasady TQM
  • Koszty wprowadzania zarządzania jakością
  • Normy zarządzania jakością ISO 9001
  • Przygotowanie firmy do audytu
  • Zarządzanie środowiskiem i BHP
  • Normy ISO 14001 oraz PN-N-18001
  • Narzędzia i metody zarządzania jakością
  • Stosowanie narzędzi informatycznych wspomagających zarządzanie jakością
W oparciu o wiadomości zawarte w tej książce można samodzielnie zaprojektować model zarządzania jakością w firmie.


Cena: 49.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zarządzanie

Strategia ostra jak pepperoni (27.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w warunkach niepewności (69.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00zł)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego mądrzy ludzie dokonują złych wyborów (39.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Gdy góra lodowa topnieje. Wprowadzanie zmian w każdych okolicznościach (34.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Coaching (47.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
NLP dla menedżera (54.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)