Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Zarz±dzanie; Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Harvard Business Review. Zarz±dzanie w sytuacjach kryzysowych
Harvard Business School Press
cena: 69.00 z³
Data wydania: 2007-11-06
stron: 200, twarda oprawa, format: A5
stron: 200, twarda oprawa, format: A5
Z³o¿ony proces formowania odporno¶ci
Kolejna pozycja przygotowana przez Harvard Business School Press jest lektur± niezwykle inspiruj±c±. Opieraj±c siê na metodach zbadanych empirycznie, tworzy model, z którego z powodzeniem mo¿e skorzystaæ ka¿dy mened¿er szukaj±cy sposobów trwa³ego wzmocnienia swojej firmy.
- Bolesne do¶wiadczenia w karierze lidera.
- Umiejêtno¶æ przetrwania w toksycznych warunkach.
- Prowadzenie zwyciêskich bitew w ekstremalnych sytuacjach.
- Zdobywanie praktyki w trudnych chwilach i stawanie siê wybitnym przywódc±.
Cena: 69.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)Organizacja jutra. Zarz±dzanie talentem, wspó³prac± i specjalizacj± (39.20z³)
Efekt lojalno¶ci. Ukryta si³a rozwojowa Twojej firmy (53.60z³)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego m±drzy ludzie dokonuj± z³ych wyborów (39.00z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Trzy prawa skutecznego dzia³ania. Kszta³tuj przysz³o¶æ swoj± i swojej firmy (37.89z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Abraham Lincoln. Skuteczne strategie na trudne czasy (37.00z³)
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko (44.90z³)
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu (37.00z³)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00z³)
RozGROMiæ konkurencjê. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciê¿ania (44.90z³)
Regu³y gie³dy. ¯elazne zasady najwiêkszych inwestorów (47.00z³)
Strategia ostra jak pepperoni (27.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie innowacj± (55.20z³)
Grzeczne dziewczynki nie siedz± w fotelu prezesa. Jak zarz±dzaæ firm± kobiec± rêk±' (29.00z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Mened¿er do zadañ specjalnych. Czasowe zarz±dzanie przedsiêbiorstwem (47.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Strategia reklamy marki, produktów i us³ug (27.00z³)Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00z³)
GRYWALIZACJA. Jak zastosowaæ regu³y gier w dzia³aniach marketingowych (25.35z³)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00z³)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78z³)
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90z³)
Podrêcznik wdra¿ania ISO 9001:2000 (49.00z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
Sedno zmian. Narzêdzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Jak skutecznie wykorzystaæ potencja³ Twojej marki (33.00z³)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu us³ug (39.00z³)
Strategia zrównowa¿onego wzrostu dla Twojej firmy. Czê¶æ I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90z³)
PMO. Praktyka zarz±dzania projektami i portfelem projektów w organizacji (69.00z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00z³)
Marketing partyzancki. Jak prowadziæ domow± firmê (39.00z³)
125 pytañ na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (23.40z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzeda¿y (59.00z³)
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówi± konsultanci (39.20z³)Harvard Business Review. Automotywacja (69.00z³)
Ekonomia ¿ycia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego ¶wiata wp³ywaj± na nasze codzienne ¿ycie (57.00z³)
Inwestycyjny boom. Si³a spokoju i m±drej strategii (35.92z³)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20z³)
Lepsze zarz±dzanie kadrami. Jak stworzyæ organizacjê, która uwalnia ludzki potencja³ (35.92z³)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00z³)
Inteligencja finansowa. Co kryj± liczby. Przewodnik mened¿era (79.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie wiedz± (69.00z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie mark± (55.20z³)
Harvard Business Review. Marketing (69.00z³)
Odporno¶æ na zmiany. Jak uwolniæ potencja³ tkwi±cy w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00z³)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00z³)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00z³)
Czas rekinów. Liderzy amerykañskiego biznesu XX wieku (69.00z³)
Psychologia przywództwa (47.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20z³)
Kobiety gór±! Jak przetrwaæ w labiryncie biznesu (39.20z³)
Sztuka wojny. Sztuka planowania kariery (29.90z³)