Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: dystrybucjailogistyka; Marketing i zarz±dzanie
Seria: VIP
Harvard Business Review. Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw
Harvard Business School Press
cena: 69.00 z³
Data wydania: 2007-10-03
stron: 216, twarda oprawa, format: A5
stron: 216, twarda oprawa, format: A5
Skuteczne zarz±dzanie ³añcuchem dostaw to tworzenie i usprawnianie mechanizmu wspó³pracy z kooperantami. To wspólne usuwanie dysfunkcji, które mog± prowadziæ do pogorszenia jako¶ci produktów, braku wystarczaj±cego asortymentu w sprzeda¿y b±d¼ zaniku zdrowej rywalizacji pomiêdzy dostawcami. Autorzy artyku³ów w niniejszym zbiorze pisz± o tym, jak skutecznie wspó³pracowaæ z kontrahentami. Omawiaj± prawdziwe przypadki skutecznego i nieskutecznego usprawniania systemów dostaw. Wskazuj± kluczowe zale¿no¶ci w dystrybucji i radz±, jak na nie reagowaæ, zanim problemy stan± siê widoczne dla klientów.
- Znajdowanie oszczêdno¶ci w zaopatrzeniu: eliminowanie dubluj±cych siê dzia³añ klienta i dostawcy.
- Partnerstwo w dystrybucji: tworzenie sieci wspólnych punktów sprzeda¿y.
- Mierzenie wydajno¶ci wspó³pracy z kooperantami: narzucanie i kontrolowanie rytmu dostaw.
- Inicjowanie zdrowej rywalizacji pomiêdzy dostawcami.
- Budowanie trwa³ych wiêzi z kooperantami: zacie¶nianie partnerstwa.
- Tworzenie systemu dostaw przygotowanego na nag³e zmiany zapotrzebowania.
Cena: 69.00 z³
Pozosta³e z kategorii: dystrybucjailogistyka
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)Jak lepiej i taniej kupowaæ. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Zwariowane pomys³y, które siê sprawdzaj±. Jak zbudowaæ kreatywn± firmê (39.00z³)Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90z³)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20z³)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyæ fortunê online (37.60z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyæ marki i zarz±dzaæ nimi w XXI wieku (37.00z³)
Potêga kultowej marki. W jaki sposób dziewiêæ wyj±tkowych marek zmieni³o swoich klientów w wiernych fanów (37.00z³)
Teraz ma³e jest wielkie. Anegdoty i niezwyk³e pomys³y biznesowe (45.60z³)
Marketing narracyjny. Jak budowaæ historie, które sprzedaj± (39.00z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Potêga warto¶ci. Jak zbudowaæ nie¶mierteln± firmê (31.20z³)
Public Relations w Internecie (39.00z³)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu us³ug (39.00z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Jak zbudowaæ siln± markê od podstaw (39.00z³)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00z³)
Kluczowe umiejêtno¶ci marketingowe. Strategie, techniki i narzêdzia sukcesu rynkowego (69.00z³)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyæ lubiane reklamy. Wydanie II (44.00z³)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50z³)
Pozosta³e z serii: VIP
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)¦wietne pomys³y. Jak je skutecznie prezentowaæ i broniæ ich przed destrukcyjn± krytyk± (39.00z³)
Kobiety gór±! Jak przetrwaæ w labiryncie biznesu (39.20z³)
Regu³y negocjacji. Poradnik lidera (47.00z³)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60z³)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie wzrostem przychodów (55.20z³)
Lepsze zarz±dzanie kadrami. Jak stworzyæ organizacjê, która uwalnia ludzki potencja³ (35.92z³)
Harvard Business Review. Skuteczne przywództwo (69.00z³)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniaj±ce sukces ka¿demu liderowi (59.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Sztuka wojny. Sztuka zarz±dzania (29.90z³)
Zagro¿enia do przewidzenia. Jak wykrywaæ oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20z³)
Wska¼niki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (69.00z³)
Inteligencja finansowa. Co kryj± liczby. Przewodnik mened¿era (79.00z³)
Harvard Business Review. Zarz±dzanie mark± (55.20z³)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00z³)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach prze³omowych (69.00z³)
Organizacja jutra. Zarz±dzanie talentem, wspó³prac± i specjalizacj± (39.20z³)