e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II

Michael Hugos
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2011-09-16
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Każde ogniwo we właściwym miejscu

  • Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
  • Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania
  • Aktualne strategie i technologie wspomagające

Biznesowa reakcja łańcuchowa

Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią. Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji.
  • Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha.
  • Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku.
  • Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną.
  • Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha.
  • Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw.
  • Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM.
  • Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.


Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Wszyscy jesteśmy sprzedawcami! (24.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Handlowanie to gra (33.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (59.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (59.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (25.35zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Kod skuteczności. O jakości myślenia i działania (44.90zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Zarządzanie projektem szkoleniowym (49.00zł)
Odkryj swój potencjał. 21 sposobów na prześcignięcie konkurencji w myśleniu, działaniu i zarabianiu pieniędzy (39.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (34.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)