e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II

Michael Hugos
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2011-09-16
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Każde ogniwo we właściwym miejscu

  • Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
  • Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania
  • Aktualne strategie i technologie wspomagające

Biznesowa reakcja łańcuchowa

Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią. Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji.
  • Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha.
  • Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku.
  • Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną.
  • Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha.
  • Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw.
  • Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM.
  • Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.


Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Sztuka sprzedaży (23.20zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Marketing narracyjny. Jak budować historie, które sprzedają (39.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Menedżer nowych czasów. Najlepsze metody i narzędzia zarządzania (39.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)