e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II

Michael Hugos
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2011-09-16
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Każde ogniwo we właściwym miejscu

  • Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
  • Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania
  • Aktualne strategie i technologie wspomagające

Biznesowa reakcja łańcuchowa

Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią. Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji.
  • Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha.
  • Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku.
  • Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną.
  • Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha.
  • Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw.
  • Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM.
  • Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.


Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Manifest Wikingów. Sekrety sukcesu skandynawskiego biznesu (29.60zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Sekretny język biznesu. Rozszyfruj każdego w 3 sekundy (39.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)
Uwodzicielska sprzedaż. Wykorzystaj atuty kobiecości, by sprzedać więcej i skuteczniej (24.90zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży. Wydanie II (67.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Jak przeprowadzić transformację firmy (57.00zł)
Przewodnik Podyplomowy 2006 (25.50zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Mechanizmy władzy w biznesie. Psychologia na wysokim stanowisku (37.89zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Książę (27.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Współczesna mitologia coachingu. 70 prawdziwych odpowiedzi na 70 zasadniczych pytań (37.60zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)