e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II

Michael Hugos
cena: 54.90 zł
Data wydania: 2011-09-16
stron: 280, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl

Każde ogniwo we właściwym miejscu

  • Nowe techniki zarządzania łańcuchem dostaw
  • Praktyczne przykłady, rysunki oraz opisy najlepszych sposobów postępowania
  • Aktualne strategie i technologie wspomagające

Biznesowa reakcja łańcuchowa

Zarządzanie łańcuchem dostaw to niezwykłe wyzwanie, które wymaga profesjonalnej wiedzy oraz zastosowania odpowiednich narzędzi. Ten zwięzły podręcznik oferuje przegląd najważniejszych koncepcji i technik zarządzania. Zorganizowany jest w sposób przejrzysty i przystępny, a ponadto jego autor posługuje się łatwym w odbiorze językiem. Wartość tej książki docenią zarówno osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę z zarządzaniem łańcuchem dostaw, jak i specjaliści pragnący pogłębić wiedzę - w tym dyrektorzy odpowiedzialni za dobór właściwych rozwiązań oraz menedżerowie i pracownicy tworzący jakąś część łańcucha czy zarządzający nią. Ta książka została zaprojektowana w taki sposób, aby dać Ci solidne podstawy zarządzania łańcuchem dostaw. Poznasz najważniejsze zasady i operacje decydujące o kształcie każdego łańcucha. Dowiesz się wszystkiego na temat technik, technologii i mierników służących do doskonalenia wewnętrznych operacji oraz skutecznego koordynowania działań z klientami i dostawcami, wśród których funkcjonuje Twoja firma. Nauczysz się również rozpoznawać szanse związane z łańcuchem dostaw i wykorzystywać je w jak największym stopniu. Przedstawione w książce studia przypadków ilustrują problemy dotyczące zarządzania łańcuchem dostaw, zawierają ich rozwiązania i stanowią praktyczne podsumowanie wszelkich pojawiających się tu informacji.
  • Wykorzystaj najnowsze technologie, aby zwiększyć efektywność i elastyczność łańcucha.
  • Dostosuj swój łańcuch dostaw do wymagań współczesnego rynku.
  • Naucz się doskonalić łańcuch dostaw i zdobądź przewagę konkurencyjną.
  • Rozpracuj systemy informatyczne wspomagające działanie łańcucha.
  • Poznaj i odpowiednio dobieraj mierniki wydajności łańcucha dostaw.
  • Odkryj nowe trendy i techniki, takie jak RFID oraz BPM.
  • Dowiedz się, jak tworzyć i wykorzystywać łańcuchy dostaw w celu osiągnięcia sukcesu w dynamicznej, globalnej gospodarce.


Cena: 54.90 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Wzorowe negocjacje. Nie wpadaj w pułapki i osiągaj cel (19.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Portret klienta. Poznaj jego potrzeby, by sprzedać więcej i drożej (34.00zł)
Co minutę rodzi się klient. Wykorzystaj 10 "pierścieni władzy" Barnuma - osiągnij sławę, fortunę i zbuduj imperium biznesowe (37.00zł)
Pozyskiwanie nowych klientów. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców' (29.00zł)
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny (8.00zł)
Sprzedaż prowokacyjna. Zostań mistrzem uwodzicielskiej komunikacji (27.92zł)
Relacje z klientem. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Rewolucja w sprzedaży. Wydanie specjalne Harvard Business Review Polska (118.00zł)
Handlowanie to gra (55.00zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Zręczność ust. Hipnotyczna sprzedaż i negocjacje (47.00zł)
Efektywna sprzedaż. 151 błyskotliwych rozwiązań (34.90zł)
Zarządzanie zespołem handlowym (29.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Sprzedaj swój software (44.25zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Zarządzanie marką (55.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Czas na e-biznes (47.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Książeczka zdrowia copywritera (4.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (34.90zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Dlaczego mężczyźni zarabiają więcej. Prawda o przepaści płac i co kobiety mogą na to poradzić (29.60zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Inwestycje giełdowe. Jak grać i wygrywać (31.20zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60zł)
Mistrz sprzedaży (31.99zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Alfabet zarządzania projektami (39.00zł)
Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)