e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-01-18
stron: 226, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (29.90zł)
Merchandising w małych i dużych firmach handlowych (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Public relations (35.49zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Reklama partyzancka. Efektywne strategie dla małej firmy (49.00zł)
Inspirujące usługi. Jak dostarczyć wartość innym, a dzięki temu także sobie (41.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług (27.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Wydanie II (49.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (39.00zł)
Skuteczne zarządzanie projektami (19.90zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zasłona dymna. Jak naginać fakty i liczby dla swoich potrzeb (6.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)

Pozostałe z serii: VIP

TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Organizacja jutra. Zarządzanie talentem, współpracą i specjalizacją (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)