e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-01-18
stron: 226, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Jak w ciągu 5 dni znaleźć niszę na rynku i wyróżnić się na tle konkurencji? (19.18zł)
Lubię to! Potęga marketingu szeptanego na Facebooku (39.00zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (24.43zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (14.95zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (34.93zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (27.30zł)
Bądź pro! 7 kroków do mistrzostwa w marketingu sieciowym (20.30zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać (54.40zł)
Plany marketingowe (58.65zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (38.43zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Jak lepiej i taniej kupować. Przetargi on-line w zaopatrzeniu firm (5.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych (69.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (24.43zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Ekonomia życia. Od baseballu do akcji afirmatywnej i imigracji, czyli w jaki sposób sprawy realnego świata wpływają na nasze codzienne życie (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Inwestycyjny boom. Siła spokoju i mądrej strategii (35.92zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Przywództwa można się nauczyć (37.60zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Kobiety górą! Jak przetrwać w labiryncie biznesu (39.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)