e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-01-18
stron: 226, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Crowdsourcing. Jak angażować konsumentów w świat marek (37.00zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Marketing (129.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Field Marketing. Skuteczne zastosowania marketingu terenowego (49.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Zarządzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzędzia sukcesu w życiu osobistym i biznesie (37.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Lepsze zarządzanie kadrami. Jak stworzyć organizację, która uwalnia ludzki potencjał (35.92zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Harvard Business Review. Strategiczne zarządzenie sprzedażą (55.20zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)