e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
500 loans
http://www.grzegorztargoszphotography.pl
superancki katalog

Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-01-18
stron: 226, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing terytorialny (79.00zł)
Metody ilościowe w badaniach marketingowych (41.07zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing wielkich możliwości. Jak sprzedawać więcej w szumie informacyjnym (34.90zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Prawo reklamy (50.57zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie. Wydanie II rozszerzone (25.59zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (34.21zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Zarządzanie jakością. Podstawy, systemy i narzędzia (49.00zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Reguły negocjacji. Poradnik lidera (47.00zł)
CRM. Zarządzanie kontaktami z klientami (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (39.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)

Pozostałe z serii: VIP

Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Psychologia przywództwa (47.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Psychologia inwestowania. Wydanie II (31.20zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Efekt lojalności. Ukryta siła rozwojowa Twojej firmy (53.60zł)
Alianse strategiczne. Sztuka zdobywania korzyści poprzez współpracę (47.20zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie decyzji (55.20zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Zagrożenia do przewidzenia. Jak wykrywać oznaki kryzysów w firmie i gospodarce (39.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
http://mebledosypialni.info.pl/ http://www.swtr.pl