e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: VIP
Promocja: -19%


Harvard Business Review. Zarządzanie marką

Harvard Business School Press
promocja -19%
cena: 68.148148148148 zł 55.20 zł
Data wydania: 2006-01-18
stron: 226, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
-
>> Zamów Antologie Harvard Business Review
-> Wykreowanie silnej, rozpoznawanej i akceptowanej przez klientów marki to Święty Graal menedżerów firm z całego świata. Przedsiębiorcy od wielu lat poszukują uniwersalnego sposobu rozwiązania tego problemu. Standardowe elementy strategii budowania marki - badania marketingowe, kampanie reklamowe, obniżanie cen i podnoszenie jakości - nie zawsze okazują się skuteczne. Zwiększenie wartości marki wiąże się z poznaniem jej charakteru i podejmowaniem tylko takich działań, które są zgodne z komunikatem, jaki wysyła obecnym i potencjalnym klientom.
"Harvard Business Review. Zarządzanie marką" to zbiór artykułów poświęconych kreowaniu marki, które ukazały się w Harvard Business Review - cenionym przez menedżerów, naukowców i przedsiębiorców czasopiśmie, wydawanym przez jeden z najbardziej prestiżowych uniwersytetów na świecie. Autorzy artykułów są uznanymi na świecie fachowcami w dziedzinie zarządzania marką. Czytając tę książkę, dowiesz się, jak stworzyć markę i umieścić ją w odpowiednim segmencie rynku, jak przenieść produkt do tańszego segmentu rynku bez utraty jego wizerunku i jak zaplanować skuteczną strategię rozwoju i istnienia marki.
  • Tworzenie marki bez wykorzystania środków masowego przekazu
  • Wpływ sieci handlowych na wizerunek marki
  • Wprowadzenie marki na tańsze lub droższe segmenty rynku
  • Wydłużanie linii produktów
  • Projektowanie strategii rozwoju marki
  • Zarządzanie portfelem marek
Książki z serii Harvard Business Review powinny stać się lekturą obowiązkową dla ambitnych pracowników każdej organizacji na świecie.


Cena: 55.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Marketing (129.00zł)
Zmysły dla zysku. Marketing sensoryczny w praktyce (38.17zł)
GRYWALIZACJA. Jak zastosować reguły gier w działaniach marketingowych (23.92zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (59.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Efekt wirusowy w biznesie. Dlaczego pewne produkty i usługi zdobywają rynek (38.17zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Public relations (38.17zł)
Marketing dla studentów kierunków technicznych (50.15zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Marketing bez tajemnic (39.00zł)
Marketing według Teda Levitta (49.00zł)
Siła pozytywnych opinii. Jak efektywnie wykorzystać najlepszy kanał informacyjny do reklamy Twojej firmy (42.42zł)
Strategia reklamy marki, produktów i usług. Wydanie II rozszerzone (29.60zł)
Komunikacja marketingowa (46.67zł)
Proaktywny telemarketing (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
MBA. Kompendium (77.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)
125 pytań na temat e-biznesu do Piotra Majewskiego (39.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)

Pozostałe z serii: VIP

Psychologia inwestowania. Wydanie IV (44.90zł)
Finanse korporacyjne. Teoria i praktyka. Wydanie II (181.60zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Inteligencja emocjonalna w biznesie. Praktyczne strategie współpracy z ludźmi (59.00zł)
Sedno zmian. Narzędzia i taktyki pozytywnej transformacji Twojej firmy (47.20zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie samym sobą (69.00zł)
Harvard Business Review. Automotywacja (69.00zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Firma przetrwania. Rekonstrukcja przedsiębiorstwa w obliczu kryzysu (39.20zł)
Świetne pomysły. Jak je skutecznie prezentować i bronić ich przed destrukcyjną krytyką (39.00zł)
Wskaźniki ekonomiczne. Przewodnik dla inwestora (59.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Inteligencja finansowa. Co kryją liczby. Przewodnik menedżera (69.00zł)
Harvard Business Review. Efektywna komunikacja (69.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyć się zarządzania niewiadomym (49.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieniły oblicza firm na całym świecie (47.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Podejmowanie właściwych decyzji (69.00zł)