e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Zarządzanie pracownikami w małej firmie

John Stredwick
cena: 0.00 zł
Data wydania: 2005-05-16
stron: 256, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że firma jest tak dobra, jak ludzie, którzy ją tworzą. Jeżeli stawiasz na niewłaściwych ludzi lub zaniedbujesz politykę kadrową, zwykle wszystko idzie źle: obowiązki nie są wykonywane, choć pracownicy zawsze mają dobre wytłumaczenia, przybywa Ci pracy, ponieważ zbyt wiele spraw musisz załatwiać samemu, a relacja rzeczywistych wyników do kosztów wynagrodzeń jest coraz gorsza. Ten problem możesz rozwiązać tylko w jeden sposób - zdobywając zaangażowanie i zaufanie załogi, budując wśród personelu poczucie przynależności i dając ludziom radość z wykonywanej pracy.

Z tej książki dowiesz się,
jak uczynić Twoją firmę miejscem, w którym ludzie chcą pracować.

Co zrobisz, kiedy nagle opuści Cię zaufany pracownik? A jeżeli trafisz do sądu i okaże się, że warunki pracy w Twojej firmie są niezgodne z przepisami? Jak ucierpią Twoje finanse, kiedy wynagrodzenia wymkną Ci się spod kontroli? Problemy z ludźmi nigdy się nie kończą. Jednak nie możesz ich uniknąć. Jeżeli nie dysponujesz funduszami dużej organizacji, to prawdopodobnie ludzie są Twoim jedynym prawdziwym kapitałem. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak nim zarządzać, unikając pułapek i przewidując sytuacje kryzysowe.
John Stredwick, doświadczony konsultant i kadrowiec, omawia w tym praktycznym przewodniku najważniejsze tematy dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi w małej firmie, takie jak:
  • rekrutacja i selekcja: rozmowa kwalifikacyjna i ocena kandydatów;
  • systemy motywacyjne: struktura wynagrodzeń, pułapki w premiowaniu i sprawiedliwa ocena;
  • przepisy: prawo pracy, BHP, dyskryminacja, niepełnosprawni, molestowanie i mobbing;
  • szkolenie i rozwój: ocena potrzeb szkoleniowych i planowanie ścieżki kariery;
  • kultura organizacji, komunikacja i klimat w miejscu pracy;
  • dyscyplinowanie i zwalnianie pracowników.
Zarządzanie ludźmi w małych firmach to lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma do czynienia ze sprawami kadrowymi. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej firmy, czy menedżerem w dużej, skorzystaj z zawartych tu porad i wskazówek. Ulepszaj Twoje metody zarządzania ludźmi, a otrzymasz od nich zasłużoną nagrodę.


Cena: 0.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zasoby ludzkie (HR)

Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (3.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji (39.00zł)
Zwycięzcy nie oszukują (29.90zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Wojujący marketing. Zwycięskie strategie i kampanie (29.60zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
Dotacje z Unii Europejskiej (69.00zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
Firma z głową. Jak rozkręcić biznes, gdy nie masz gotówki (69.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Sprzedaż partyzancka. Jak osiągnąć duże zyski bez wysokich nakładów inwestycyjnych (4.00zł)
Samodzielna firma. Załóż i rozwiń własną firmę (44.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Pułapki small biznesu. 133 mity, które niszczą Twoją firmę. (37.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Jak prowadzić księgę przychodów i rozchodów. Wydanie II (5.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)