e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł






Zarządzanie pracownikami w małej firmie

John Stredwick
cena: 0.00 zł
Data wydania: 2005-05-16
stron: 256, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl
Doświadczeni przedsiębiorcy wiedzą, że firma jest tak dobra, jak ludzie, którzy ją tworzą. Jeżeli stawiasz na niewłaściwych ludzi lub zaniedbujesz politykę kadrową, zwykle wszystko idzie źle: obowiązki nie są wykonywane, choć pracownicy zawsze mają dobre wytłumaczenia, przybywa Ci pracy, ponieważ zbyt wiele spraw musisz załatwiać samemu, a relacja rzeczywistych wyników do kosztów wynagrodzeń jest coraz gorsza. Ten problem możesz rozwiązać tylko w jeden sposób - zdobywając zaangażowanie i zaufanie załogi, budując wśród personelu poczucie przynależności i dając ludziom radość z wykonywanej pracy.

Z tej książki dowiesz się,
jak uczynić Twoją firmę miejscem, w którym ludzie chcą pracować.

Co zrobisz, kiedy nagle opuści Cię zaufany pracownik? A jeżeli trafisz do sądu i okaże się, że warunki pracy w Twojej firmie są niezgodne z przepisami? Jak ucierpią Twoje finanse, kiedy wynagrodzenia wymkną Ci się spod kontroli? Problemy z ludźmi nigdy się nie kończą. Jednak nie możesz ich uniknąć. Jeżeli nie dysponujesz funduszami dużej organizacji, to prawdopodobnie ludzie są Twoim jedynym prawdziwym kapitałem. Przeczytaj tę książkę, a dowiesz się, jak nim zarządzać, unikając pułapek i przewidując sytuacje kryzysowe.
John Stredwick, doświadczony konsultant i kadrowiec, omawia w tym praktycznym przewodniku najważniejsze tematy dotyczące zarządzania zasobami ludzkimi w małej firmie, takie jak:
  • rekrutacja i selekcja: rozmowa kwalifikacyjna i ocena kandydatów;
  • systemy motywacyjne: struktura wynagrodzeń, pułapki w premiowaniu i sprawiedliwa ocena;
  • przepisy: prawo pracy, BHP, dyskryminacja, niepełnosprawni, molestowanie i mobbing;
  • szkolenie i rozwój: ocena potrzeb szkoleniowych i planowanie ścieżki kariery;
  • kultura organizacji, komunikacja i klimat w miejscu pracy;
  • dyscyplinowanie i zwalnianie pracowników.
Zarządzanie ludźmi w małych firmach to lektura obowiązkowa dla każdego, kto ma do czynienia ze sprawami kadrowymi. Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem małej firmy, czy menedżerem w dużej, skorzystaj z zawartych tu porad i wskazówek. Ulepszaj Twoje metody zarządzania ludźmi, a otrzymasz od nich zasłużoną nagrodę.


Cena: 0.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zasoby ludzkie (HR)

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (3.00zł)
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół (19.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Harvard Business Review. Atrybuty przywódcy (55.20zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie innowacją (55.20zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Realizacja genialnych pomysłów. Jak sprawić, by nie skończyło się na gadaniu (37.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Inbound Marketing. Daj się poznać w Google, serwisach społecznościowych i na blogu (39.00zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Logo Design Love: Zaprojektuj genialny logotyp! (49.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Marketing internetowy w wyszukiwarkach (47.00zł)

Pozostałe z serii: Small Business

Pozytywna siła słowa NIE (33.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
Księga Przychodów i Rozchodów. Wszystko, co musisz wiedzieć o rozliczaniu działalności gospodarczej (39.00zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych (42.90zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
1001 sposobów na przejmowanie inicjatywy w pracy (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00zł)
Zarządzanie finansami w małej firmie (34.90zł)
Wielki biznes. Czego możesz nauczyć się od największych firm (33.00zł)
Kompendium small businessu (89.00zł)
Jak zostać przedsiębiorcą. Stwórz własny biznes (34.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce (37.00zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Marketing partyzancki. Jak prowadzić domową firmę (39.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Dlaczego nie masz jeszcze strategii e-biznesu' (33.00zł)
Błyskotliwość to za mało! Jak skutecznie wykorzystać potencjał Twojej marki (33.00zł)