Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Zarz±dzanie; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Exclusive
Wspó³czesne systemy zarz±dzania. Jako¶æ, bezpieczeñstwo, ryzyko
Marek Bugdol, Piotr Jedynak
cena: 44.90 z³
Data wydania: 2012-03-01
stron: , miêkka oprawa, format: 158x235
stron: , miêkka oprawa, format: 158x235
Trzy dogmaty zarz±dzania
Niniejsza ksi±¿ka kompleksowo - od strony teoretycznej oraz praktycznej - porusza zagadnienia zwi±zane z zarz±dzaniem jako¶ci±, bezpieczeñstwem i ryzykiem. Autorzy przyjêli za³o¿enie, ¿e omawiane tu systemy zarz±dzania s± najbardziej dojrza³ymi rozwi±zaniami, a ich zastosowanie mo¿e przynie¶æ korzystne rezultaty (z uwagi na holistyczny charakter proponowanych dzia³añ). Podstawowym celem opracowania jest ukazanie zasad, modeli, procesów i narzêdzi systemowego zarz±dzania jako¶ci±, bezpieczeñstwem i ryzykiem we wspó³czesnych organizacjach.
Marek Bugdol - profesor Uniwersytetu Jagielloñskiego, kierownik Zak³adu Zarz±dzania Zasobami Ludzkimi, cz³onek Komitetu Polskiej Nagrody Jako¶ci. Autor jedenastu ksi±¿ek i ponad 180 artyku³ów oraz opublikowanych referatów. Do¶wiadczenie zawodowe w zakresie wdra¿ania systemów jako¶ci i koncepcji TQM zdobywa³ w przemy¶le, a tak¿e w administracji publicznej. Jest równie¿ mened¿erem jako¶ci.
Piotr Jedynak - doktor habilitowany nauk ekonomicznych w dziedzinie nauk o zarz±dzaniu. Wicedyrektor Instytutu Ekonomii i Zarz±dzania Uniwersytetu Jagielloñskiego, kierownik Zak³adu Znormalizowanych Systemów Zarz±dzania w tym¿e instytucie. Audytor certyfikuj±cy znormalizowane systemy zarz±dzania. Autor licznych publikacji w zakresie funkcjonowania systemów zarz±dzania oraz zarz±dzania ryzykiem, a tak¿e wielu projektów i ekspertyz dotycz±cych praktyki zarz±dzania organizacjami.
Cena: 44.90 z³
Pozosta³e z kategorii: Zarz±dzanie
Skuteczna transformacja firmy w 90 dni (55.20z³)Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Sedno zmian. Autentyczne historie transformacji, które odmieni³y oblicza firm na ca³ym ¶wiecie (47.00z³)
Harvard Business Review. Strategiczne zarz±dzenie sprzeda¿± (55.20z³)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Podstawy, systemy i narzêdzia (49.00z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Jak przeprowadziæ transformacjê firmy (57.00z³)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla mened¿era (34.00z³)
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu (37.00z³)
Regu³y gie³dy. ¯elazne zasady najwiêkszych inwestorów (47.00z³)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy (7.00z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Sztuka podejmowania decyzji. Dlaczego m±drzy ludzie dokonuj± z³ych wyborów (39.00z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Grzeczne dziewczynki nie siedz± w fotelu prezesa. Jak zarz±dzaæ firm± kobiec± rêk±' (29.00z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00z³)
Harvard Business Review. Sprawna i efektywna organizacja (69.00z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Zwariowane pomys³y, które siê sprawdzaj±. Jak zbudowaæ kreatywn± firmê (39.00z³)Skuteczne zarz±dzanie projektami (19.90z³)
B³yskotliwo¶æ to za ma³o! Skuteczne techniki pozyskiwania kluczowych klientów (33.00z³)
Algorytm sukcesu. Wprowad¼ swoj± firmê na ¶cie¿kê rozwoju (39.00z³)
Marketing wed³ug Teda Levitta (49.00z³)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady by³ego szefa mafii (32.90z³)
Zarz±dzanie finansami w ma³ej firmie (34.90z³)
Sztuka osi±gania zysku (35.20z³)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90z³)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00z³)
Jak zbudowaæ siln± markê od podstaw (39.00z³)
Wojuj±cy marketing. Zwyciêskie strategie i kampanie (29.60z³)
Efektywne zarz±dzanie projektami. Wydanie III (89.00z³)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90z³)
Jak utrzymywaæ dobre relacje z mediami (34.90z³)
Zarz±dzanie projektami informatycznymi dla praktyków (29.90z³)
BezMarketing. Przestañ kusiæ klientów, zacznij z nimi rozmawiaæ! (39.90z³)
Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90z³)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)
Zarz±dzanie w stylu Warrena Buffetta. Sprawdzone narzêdzia sukcesu w ¿yciu osobistym i biznesie (37.00z³)
Pozosta³e z serii: Exclusive
My¶l jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzeda¿y (44.90z³)Tajniki wyst±pieñ publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90z³)
Wyst±pienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90z³)
Jak zyskaæ uznanie szefa i odnie¶æ sukces w pracy (19.90z³)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90z³)
Zarz±dzanie ³añcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90z³)
Jak zarobi³em 2 000 000 $ na gie³dzie (31.20z³)
Organizacje pozarz±dowe. Zarz±dzanie, kreowanie wizerunku i wspó³praca z mediami w III sektorze (39.00z³)
Wielkie muuu. Nie musisz byæ perfekcyjny - masz byæ nadzwyczajny (34.90z³)
Tylko dla kobiet. Jak mê¿czy¼ni postrzegaj± biznes oraz kobiety w biznesie (39.00z³)
Mistrz coachingu. Podrêcznik dla mened¿erów, HR-owców i trenerów (57.00z³)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjno¶ci produktów i przetrwania w biznesie (44.90z³)
Zarz±dzanie jako¶ci±. Teoria i praktyka. Wydanie II (69.00z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyæ lubiane reklamy. Wydanie II (44.00z³)
Prowadzenie spotkañ biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90z³)
Nigdy wiêcej tremy. Jak prze³amaæ lêk przed wyst±pieniami publicznymi (29.00z³)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejsz± metodê oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65z³)
10 za³o¿eñ networkingu. Jak w pe³ni wykorzystywaæ swoje znajomo¶ci (31.20z³)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robi± g³upie rzeczy (7.00z³)