Tylko dzisiaj!
Promocja dnia
Cena: 10 8.00 z³
Poznaj tajniki rynków finansowych.
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
Cena: 39.97 z³
Promocja dnia
20% taniej

Skuteczne handlowanie. Jak budowaæ wspó³pracê z klientem i odwa¿nie windykowaæ nale¿no¶ci. Zestaw multimedialny
Cena: Poznaj tajniki rynków finansowych.
darmowy fragment

Forex - Podstawy Gie³dy Walutowej
Cena: 29.90 z³
Jak rozkrêciæ dochodowy biznes w Internecie.
darmowy fragment

Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 z³
Kategoria: Finanse; Marketing i zarz±dzanie
Seria: Exclusive
Promocja: -83%
Zas³ona dymna. Jak naginaæ fakty i liczby dla swoich potrzeb
Nicholas Strange
Data wydania: 2008-04-04
stron: 224, miêkka oprawa, format: A5
stron: 224, miêkka oprawa, format: A5
Sztuka interpretowania i prezentowania informacji
- Zmu¶ dane, by s³u¿y³y Twoim celom
- Naucz siê czytaæ miêdzy wierszami
- Wykorzystaj potêgê przedstawieñ graficznych
Tak¿e zupe³nie niekorzystne dane mo¿na przedstawiæ w taki sposób, by potwierdza³y Twoje z gruntu s³uszne teorie. Zestaw przydatnych trików pomo¿e Ci wp³ywaæ na odbiorców przekazu, przekonywaæ ich, a nawet dezorientowaæ, je¶li to konieczne. Ksi±¿ka zawiera 57 technik, dziêki którym suche liczby zamieniaj± siê w malowniczo zniekszta³cone prezentacje graficzne. Je¶li jeste¶ mened¿erem, studentem albo te¿ zawodowo zajmujesz siê przygotowywaniem prezentacji, ten podrêcznik stanowiæ bêdzie dla Ciebie nieocenione ¼ród³o pomys³ów.
Zacznij lansowaæ swoj± wizjê rzeczywisto¶ci:
- zniekszta³caj±c elementy graficzne i ³ami±c o¶,
- wykorzystuj±c potêgê optycznych z³udzeñ,
- wyolbrzymiaj±c dok³adno¶æ danych,
- stosuj±c wizualny szum informacyjny,
- skutecznie ukrywaj±c niewygodne dane.
Cena: 6.00 z³
Pozosta³e z kategorii: Finanse
Rachunkowo¶æ zarz±dcza. Podej¶cie operacyjne i strategiczne (67.15z³)Catalyst - odkryj rynek obligacji (23.94z³)
Fundusze hedgingowe Teoria i praktyka (67.15z³)
Credit Scoring (38.74z³)
Analiza i planowanie finansowe (29.00z³)
Finanse dla niefinansistów (59.00z³)
Finanse miêdzynarodowe przedsiêbiorstw (55.25z³)
Raportowanie przep³ywów pieniê¿nych w kontek¶cie zmian we wspó³czesnej sprawozdawczo¶ci finansowej (53.55z³)
Inteligencja finansowa. Co kryj± liczby. Przewodnik mened¿era. Wydanie II (38.35z³)
Rozwa¿ny inwestor. Wydanie II zaktualizowane (11.90z³)
Oswoiæ bessê, czyli inwestowanie na rynku nied¼wiedzia (53.60z³)
Zacznij od zera. Jak przy mniejszym bud¿ecie osi±gn±æ lepsze wyniki (49.00z³)
Najbogatszy cz³owiek w Babilonie (29.67z³)
FOREX - wy³±cz emocje, w³±cz zyski. Przewodnik ¶wiadomego inwestora (69.00z³)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90z³)
Twoje finanse. Skuteczne oszczêdzanie (17.90z³)
Zarz±dzanie finansami w ma³ej firmie (34.90z³)
Jak prowadziæ ksiêgê przychodów i rozchodów. Wydanie II. Kompendium small businessu (79.00z³)
Zarz±dzanie finansami przedsiêbiorstwa (49.72z³)
Milion w zasiêgu rêki. Poradnik zarz±dzania finansami. eBooki (22.90z³)
Pozosta³e z kategorii: Marketing i zarz±dzanie
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78z³)Potêga kultowej marki. W jaki sposób dziewiêæ wyj±tkowych marek zmieni³o swoich klientów w wiernych fanów (37.00z³)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90z³)
Jak wprowadziæ klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzeda¿y i marketingu (39.00z³)
Wielki biznes. Czego mo¿esz nauczyæ siê od najwiêkszych firm (33.00z³)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów to¿samo¶ci wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00z³)
Wielka Formu³a. Maksimum zysku, minimum strat (31.20z³)
Zarz±dzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00z³)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybraæ najlepsz± dla Twojego biznesu' (39.00z³)
My¶l jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzeda¿y (44.90z³)
Si³a kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarañcza (39.00z³)
Public Relations w Internecie (39.00z³)
Stretching w biznesie. Rozwijanie dzia³alno¶ci w lepszych i gorszych czasach (45.60z³)
Inteligencja ryzyka. Jak nauczyæ siê zarz±dzania niewiadomym (49.00z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Realizacja genialnych pomys³ów. Jak sprawiæ, by nie skoñczy³o siê na gadaniu (37.00z³)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przynios± szybki wzrost Twojej firmie (35.92z³)
Harvard Business Review. Podejmowanie w³a¶ciwych decyzji (69.00z³)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82z³)
Inbound Marketing. Daj siê poznaæ w Google, serwisach spo³eczno¶ciowych i na blogu (39.00z³)
Pozosta³e z serii: Exclusive
RozGROMiæ konkurencjê. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciê¿ania (44.90z³)Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90z³)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone (11.00z³)
Potê¿na sprzeda¿ - nieznane strategie sukcesu (29.00z³)
Zespo³y po polsku. Jak firmy dzia³aj±ce na polskim rynku podnosz± swoj± efektywno¶æ dziêki pracy zespo³owej (49.00z³)
Ksi±¿eczka zdrowia copywritera (4.00z³)
Wprowadzenie do zarz±dzania operacjami i ³añcuchem dostaw (97.00z³)
Moc coachingu. Poznaj narzêdzia rozwijaj±ce umiejêtno¶ci i kompetencje osobiste (37.00z³)
Wyznania mówcy. Spraw, by ludzie Ciê s³uchali (34.90z³)
Zapanowaæ nad czasem. Jak efektywnie pracowaæ, by mieæ czas na wszystko (44.90z³)
Kontroling dla mened¿erów (51.35z³)
Coaching. Poznaj tajniki sukcesu (29.60z³)
Najmocniejsze ogniwo. Jak staæ siê niezast±pionym zawsze i wszêdzie (37.89z³)
Do³ek czyli kiedy brn±æ, a kiedy rezygnowaæ (18.99z³)
Mówca doskona³y. Wyst±pienia publiczne w praktyce (24.30z³)
Public Relations w Internecie (39.00z³)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00z³)
Tajniki wyst±pieñ publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90z³)
Bud¿et domowy pod kontrol±. Jak rozs±dnie wydawaæ, oszczêdzaæ i inwestowaæ pieni±dze (31.20z³)
Plan B. Otwórz siê na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69z³)