e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Exclusive


Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Chris Brogan, Julien Smith
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-03-04
stron: 224, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.
Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.
Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.
  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Perswazja podprogowa. Zakazane techniki wpływania na ludzi (37.00zł)
AlphaFemale. Wydanie II rozszerzone (32.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce. eBook. Pdf (39.00zł)
Zrób to teraz. Stop odkładaniu spraw na jutro. eBook. Pdf (27.90zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie. eBook. Mobi (35.90zł)
Marketing wirusowy w internecie (34.90zł)
Word 2007 PL. Seria praktyk (39.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy. eBook. Mobi (39.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości. eBook. ePub (27.90zł)
Negocjacje. Przez rozmowę do celu. Poradnik bez kantów (34.90zł)
Batman i filozofia. Mroczny rycerz nareszcie bez maski (34.90zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. ePub (29.90zł)
Więcej niż Prawo Przyciągania (29.90zł)
Grzeczne dziewczynki marzą o karierze, a niegrzeczne ją planują (34.90zł)
Szkoła twórczego pisania. Jak zostać autorem bestsellerowych powieści (32.90zł)
Techniki zapamiętywania (26.92zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone. eBook. Pdf (29.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę. eBook. ePub (31.99zł)
Władca czasu, czyli skuteczne zarządzanie własnym życiem. eBook. Pdf (19.90zł)
Pewność siebie. Jak mała zmiana może zrobić wielką różnicę (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (39.90zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Kabała pieniędzy. Żydowska filozofia bogacenia się (34.90zł)
Kierowanie ludźmi. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Od pomysłu do zysku. Jak spieniężyć innowacyjność (34.90zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Przedsiębiorczość (49.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Potężna sprzedaż - nieznane strategie sukcesu (29.00zł)
Władza. Dlaczego jedni ją mają, a inni nie (42.90zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)