e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Kategoria: Inne
Seria: Exclusive


Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę

Chris Brogan, Julien Smith
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-03-04
stron: 224, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
  • Bestseller "New York Timesa"
  • Bestseller "Wall Street Journal"
  • Najlepsza książka biznesowa roku według magazynu "Inc."
  • Najlepsza książka w kategorii "Biznes, marketing i reklama" według 800CEORead.com
  • Najlepsza książka w kategorii "Small biznes" według "Small Business Trends"
Co jakiś czas w Twoje ręce wpada książka, która nie pozwala Ci wstać z fotela, wręcz każe Ci robić notatki i opowiadać o sobie znajomym - przełomowa książka, która zmienia Twoje życie. Właśnie taką książkę trzymasz w ręku.
Seth Godin, autor książki Plemiona 2.0
Media społecznościowe mogą być nowym zjawiskiem, ale nie są przelotną modą, bowiem zdążyły już na zawsze odmienić sposób komunikacji firm z ich klientami. Niniejsza książka oferuje plan skutecznej obecności w tej sferze.
David B. Thomas, menedżer ds. mediów społecznościowych, SAS

Nie chodzi o to, kogo znasz, lecz o to, kto zna Ciebie

Konsumenci coraz mniej ufają tradycyjnym przekazom reklamowym. Wykazują wrogie nastawienie w stosunku do ludzi, którzy kierują się ukrytymi motywami. Mają świadomość tego, w jaki sposób próbują na nich wpływać nie do końca uczciwi spece od reklamy, marketingu oraz wszelkiej maści handlowcy. Dziś, aby zdobyć zaufanie klientów, musisz wykazać nieco więcej inicjatywy, a przede wszystkim musisz wiedzieć, jakich strategii i narzędzi używać, by pozyskać ich lojalność. Sięgnij po wsparcie agentów zaufania.
Kim są agenci zaufania? To ludzie sprawnie poruszający się w świecie technologii internetowych. Mają wielu wirtualnych znajomych i potrafią zrobić na nich dobre wrażenie. Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi internetowych w krótszym czasie docierają ze swoim przekazem do szerszego grona użytkowników niż jakikolwiek typowy korporacyjny specjalista od PR czy marketingu, generując przy tym znacznie większe zainteresowanie swoich odbiorców przy mniejszych kosztach. Ich wiedza i umiejętności są bezcenne - musisz więc albo stać się takim agentem, albo nauczyć się korzystać z ich oferty.
Dowiedz się, w jaki sposób Ty i Twoja firma możecie wykorzystać sieci kontaktów do budowania reputacji marki, wzmacniania siły jej oddziaływania i osiągania wyższych zysków. Poznaj konkretne strategie i autentyczne historie przypadków, w których obecność w mediach społecznościowych przełożyła się na większe sukcesy firm. Odkryj tajniki pozyskiwania lojalności klientów w rzeczywistości internetowej - pozwól, by Twoja firma odniosła sukces na nowych rynkach i w nowych kanałach marketingowych.
  • Biznesowa wartość znajomości.
  • Zasady wirtualnej etykiety.
  • Sztuka wywierania wpływu.
  • Nowy model obsługi klienta.
  • Podtrzymywanie sieci kontaktów.
  • Zdobywanie zaufania nieznajomych.
  • Korzystanie z sieci w celu zdobycia autorytetu.
  • Równowaga życia osobistego i zawodowego.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)
8 dogmatów wywierania wpływu (24.00zł)
Zarządzanie projektami z wykorzystaniem darmowego oprogramowania. eBook. Mobi (37.00zł)
Ram Dass i Król Zachodnich Smoków (39.90zł)
Polska według Internautów. Wydanie 1 (29.90zł)
Coaching. Inspiracje z perspektywy nauki, praktyki i klientów. eBook. Pdf (31.99zł)
Od przedstawiciela handlowego do prezesa spółki giełdowej, czyli co robić i czego unikać, aby osiągnąć zawodowy sukces. eBook. Mobi (37.00zł)
NLP w negocjacjach handlowych. eBook. Mobi (23.90zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego. Wydanie II rozszerzone. eBook. ePub (59.00zł)
Sztuka SEO. Optymalizacja witryn internetowych (99.00zł)
Sześć medali wartości (27.00zł)
Serwisy społecznościowe. Projektowanie (49.00zł)
Kim chcesz być' Wybierz zawód najlepszy dla Ciebie. eBook. Pdf (23.90zł)
Oczekuj cudów! Sekretna moc tkwi w Tobie (34.90zł)
Media społecznościowe bez ściemy. Jak kreować markę (49.00zł)
Forex rynek walutowy dla początkujących inwestorów (30.52zł)
NLP w negocjacjach handlowych (29.00zł)
Strategie inwestycyjne. Jak z głową zarabiać na giełdzie. eBook. Mobi (39.00zł)
Perswazja. Osobisty mentor (24.90zł)
Hobbit i filozofia. Prawdziwa historia tam i z powrotem (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Arcymistrz sprzedaży. Jak z dobrego stać się wybitnym sprzedawcą (31.99zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (34.90zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Dlaczego Twój makler wolałby, żebyś TEGO nie wiedział' (39.90zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Inwestuj we własny etat. Jak zbudować finansową niezależność pracując na etacie. Wydanie II (32.90zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Teksty i pisma biznesowe. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Controlling - wspieranie zarządzania przedsiębiorstwem (34.00zł)