e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł
http://bustransfer.pl/
http://inklouds.pl/austria-coraz-popularniejsza-destynacja-emigrantow/
i need $500 now

Kategoria: Inne
Seria: Inne


Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji. eBook. ePub

Andrzej Niemczyk, Mariusz Kędzierski
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-12-30
stron: 288 , miękka oprawa, format:

więcej na stronie onepress.pl

Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji eBook -- spis treści

Wstęp (9)

Część I. Dzień po dniu - codzienna praca handlowca

Rozdział 1. Schemat wizyty handlowej - konieczność czy bezsens? Prawidłowe podejście do wizyty handlowej (13)

  • 1.1. Konflikt handlowców z przełożonymi (14)
  • 1.2. Otwarcie spotkania - więcej szans, niż to się wydaje (21)
  • 1.3. Badanie potencjału i potrzeb klienta (26)
  • 1.4. Prezentacja oferty (35)
  • 1.5. Zamykanie sprzedaży i zakończenie spotkania (56)
  • 1.6. Działania po wizycie handlowej (65)

Rozdział 2. Negocjacje dla handlowców (69)

  • 2.1. Dwa rodzaje negocjacji - dwa odmienne światy (69)
  • 2.2. Prawidłowe negocjowanie problemowe i pozycyjne (75)
  • 2.3. Style negocjowania (84)
  • 2.4. Emocje w negocjacjach (89)
  • 2.5. Komunikacja w negocjacjach (97)
  • 2.6. Przygotowanie do negocjacji (100)
  • 2.7. Trudne sytuacje w negocjacjach (115)
  • 2.8. Dobre strony reguł wywierania wpływu i manipulacja (119)

Rozdział 3. Jak poprowadzić skuteczną prezentację na szerszym forum - wystąpienia publiczne (135)

  • 3.1. Przygotowanie do prezentacji (136)
  • 3.2. Jak ustalać treść wystąpienia (138)
  • 3.3. Jaka ma być forma wystąpienia? (139)
  • 3.4. Prezenter - najważniejszy element (148)

Rozdział 4. Co handlowiec powinien wiedzieć o produkcie i firmie (157)

  • 4.1. Co muszę wiedzieć o firmie? (157)
  • 4.2. Co przedstawiciel musi wiedzieć o produkcie - marketingowa koncepcja produktu (158)
  • 4.3. Opisujmy produkt językiem klienta (161)

Rozdział 5. Jak przedstawiciel może efektywnie zorganizować swoją pracę - czas, cele, priorytety (165)

  • 5.1. Matryca zarządzania czasem (167)
  • 5.2. Stawianie sobie celów sprzedażowych (168)
  • 5.3. Priorytety zadań (170)
  • 5.4. Pożeracze czasu - jak sobie z nimi radzić? (173)
  • 5.5. Praktyczne narzędzia zarządzania czasem (179)
  • 5.6. Delegowanie zadań (181)

Część II. Kompetencje psychologiczne w zwiększaniu skuteczności handlowca

Rozdział 6. Klient też człowiek, czyli jak przedstawiciel może budować relacje (187)

  • 6.1. Czego klient nie lubi (188)
  • 6.2. Jak budować wiarygodność w oczach klienta (191)
  • 6.3. Typologia zachowań klienta (195)
  • 6.4. Jak wykorzystać typologię zachowań (198)
  • 6.5. Trudne sytuacje jako szansa (201)

Rozdział 7. Asertywność handlowca to znacznie więcej niż umiejętność odmawiania (205)

  • 7.1. Czym naprawdę jest asertywność? (206)
  • 7.2. Dlaczego handlowcy nie zachowują się asertywnie? (208)
  • 7.3. Jakie są warunki asertywności? (209)
  • 7.4. Jaki jest związek postawy wobec siebie i innych z asertywnością? (210)
  • 7.5. Idee irracjonalne (212)
  • 7.6. Dialog wewnętrzny (215)
  • 7.7. Techniki wspomagające asertywność (217)
  • 7.8. Jak postępować z osobami, które nie zachowują się asertywnie (219)

Rozdział 8. Jak przedstawiciel może sobie radzić z negatywnymi emocjami? (221)

Rozdział 9. Wypalenie zawodowe - jak przedstawiciel może go uniknąć? (231)

  • 9.1. Po czym poznamy wypalenie? (231)
  • 9.2. Skąd się bierze wypalenie zawodowe? (233)
  • 9.3. Jak przeciwdziałać wypaleniu? (241)

Rozdział 10. Jak rozwiązywać konflikty (259)

  • 10.1. Czym jest konflikt? (259)
  • 10.2. Przyczyny konfliktów (261)
  • 10.3. Rodzaje konfliktów (266)
  • 10.4. Błędy w rozwiązywaniu konfliktów (266)
  • 10.5. Jak zapobiegać niepotrzebnym konfliktom (269)
  • 10.6. Jak rozwiązywać konflikty (273)
  • 10.7. Pomoc osób trzecich w rozwiązywaniu konfliktów (278)

Rozdział 11. Błędy szefów sprzedaży w pracy z handlowcami (281)



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Inne

Światło w fotografii. Warsztaty ze Scottem Kelbym (59.00zł)
Profesjonalna obsługa klienta i radzenie sobie z trudnym klientem w urzędzie. eBook. Mobi (26.90zł)
Myślenie strategiczne. Jak zapewnić sobie przewagę w biznesie, polityce i życiu prywatnym (44.90zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo. eBook. Mobi (29.90zł)
Skuteczny coaching dla zaawansowanych. eBook. Pdf (31.99zł)
Sieci w gospodarce (47.35zł)
Sztuka wojny biurowej (29.00zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów. eBook. Pdf (27.90zł)
Kreatywna praca dyplomowa. Jak stworzyć fascynujący tekst naukowy. eBook. ePub (23.90zł)
Moc pewności siebie. Osiągaj zamierzone cele i poczuj siłę spełnienia. eBook. ePub (26.90zł)
Trening intelektu. Wyćwicz pamięć, koncentrację i kreatywność w 31 dni (39.00zł)
Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek. eBook. Mobi (39.00zł)
IMIENINAŁKI. eBook. Mobi (27.90zł)
Siła Sekretu. Praktyczny poradnik programowania przyszłości (23.90zł)
Beyond Bullet Points. Magia ukryta w Microsoft PowerPoint. Oczaruj słuchaczy i porwij ich do działania. Wydanie III (29.90zł)
ZUS, L4, PIT. Co powinieneś wiedzieć o wynagrodzeniach pracowniczych. eBook. ePub (34.90zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki. eBook. Pdf (34.90zł)
Sprytny biznes. Załóż i rozwijaj małą firmę w Polsce. eBook. ePub (29.90zł)
Rytuały dla trojga (18.99zł)
Sztuka doczesnej mądrości. eBook. Mobi (21.99zł)

Pozostałe z serii: Inne

Inwestorzy alfa. Kulisy sukcesu największych funduszy hedgingowych (49.00zł)
Ekonomia przedsiębiorstw Poradnik dla niefinansistów (33.92zł)
Co Twój kot próbuje Ci powiedzieć' Poznaj tajemnice kociej psychologii (23.92zł)
Usability w e-biznesie. Co kieruje Twoim klientem' eBook. Pdf (29.90zł)
Popol Vuh. Księga Majów o początkach życia oraz chwale bogów i władców (34.90zł)
Jak wygrać każde negocjacje. Nie podnosząc głosu, nie tracąc zimnej krwi i nie wybuchając gniewem (44.90zł)
Reguły small biznesu. Własna firma w praktyce (49.00zł)
Powrót do rzeczywistości (79.00zł)
Wealth Management Bankowość dla bogatych (67.15zł)
Lider(ka) z krwi i kości (26.59zł)
Marketing mobilny. eBook. Pdf (29.90zł)
Logistyka w systemie zarządzania przedsiębiorstwem (55.17zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą. eBook. Mobi (39.90zł)
Makroekonomia Podręcznik europejski (72.17zł)
Twórcza kradzież. 10 przykazań kreatywności (34.90zł)
Milion w zasięgu ręki. Poradnik zarządzania finansami. eBooki. Pdf (22.90zł)
Fuzje i przejęcia (41.65zł)
Excel. Rusz głową! (69.00zł)
Berlin. Udany Weekend Michelin. Wydanie 2 (18.90zł)
Marketing partyzancki w mediach społecznościowych. 126 narzędzi w walce o pozycję w internecie (49.00zł)
alteaconseils.fr Harald Christ