e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -20%


Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców

Andrzej Niemczyk
promocja -20%
cena: 47 zł 37.60 zł
Data wydania: 2006-03-20
stron: 216, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Polskie realia, polskie przykłady, nowe metody

  • Zadania szefa sprzedaży i handlowca: od coachingu - po powstrzymywanie spadku sprzedaży
  • Błędy, jakie najczęściej popełniają szefowie sprzedaży i handlowcy
  • Warunki pracy handlowców i dyrektorów sprzedaży w Polsce
Jeśli jesteś handlowcem lub szefem sprzedaży, to walczysz na linii frontu: przełożeni uważnie Cię obserwują, a współpracownicy nieustannie podnoszą poprzeczkę rywalizacji. Twoim zadaniem jest dopilnowanie wszystkiego: musisz realizować plany sprzedaży, radzić sobie z klientami i kolegami, a czasami także zarządzać zespołem. Nie możesz dać się zaskoczyć: sytuacja zmienia się szybko, a wygrywa ten, kto potrafi przetrwać.
Nie zawsze jednak wiadomo, jakie rozwiązania są w danej sytuacji najlepsze. Nie kupuj akademickiego podręcznika, by je poznać - zanim go przeczytasz, może być za późno. Tym, czego potrzebujesz, jest mapa linii frontu, która szybko naprowadzi Cię na trop. Dzięki niej uświadomisz sobie, w jakim znajdujesz się położeniu i jakie masz możliwości. Innymi słowy, potrzebujesz tej książki. Autor pisze w niej wprost o prawdziwych warunkach pracy polskiego handlowca i dyrektora sprzedaży - o manipulacjach, ciągłym zagrożeniu utratą pracy, ostrej rywalizacji i konfliktach - i o tym, jak sobie z tym radzić. Książka zawiera wiele przydatnych spostrzeżeń i na prawdziwych przykładach omawia metody i techniki pracy handlowca. Przeczytaj ją i dowiedz się:
  • co motywuje polskich handlowców,
  • jak budować zespoły handlowców - dobierać ludzi, wdrażać zasady współpracy, tworzyć więzi,
  • jak rozwijać ich kompetencje,
  • jak postępować z przedstawicielami handlowymi,
  • jakie błędy popełniają najczęściej szefowie sprzedaży,
  • jak zatrzymać w firmie najlepszych handlowców,
  • jak radzić sobie z problemami, takimi jak wejście do nowej firmy, pogorszenie wyników sprzedaży, wstrząsy w zespole handlowców.






Cena: 37.60 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Zasoby ludzkie (HR)

Biznes i futbol (33.00zł)
Zasoby ludzkie - planowanie i zarządzanie (39.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Zwalnianie pracownika. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (3.00zł)
Zarządzanie zasobami ludzkimi oparte na kompetencjach (59.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w sytuacjach przełomowych (69.00zł)
Empowerment. Jak zwiększać zaangażowanie pracowników (19.90zł)
Rozwój zasobów ludzkich (45.60zł)
Relacje w pracy. Zawodowo zgrany zespół (19.90zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Jestem moją pracą. Rozrzućcie me prochy w sali konferencyjnej (42.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Współczesne systemy zarządzania. Jakość, bezpieczeństwo, ryzyko (44.90zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
Przepis na sprzedaż. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)