e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć

Michael Port
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2007-07-19
stron: 352, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem

  • Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
  • Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
  • Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz - święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę - bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem - przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę
- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Sztuka wojny w biznesie (24.90zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Kto jest kim. Typy osobowości dla menedżerów (79.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Skuteczna rekrutacja, czyli jak samodzielnie zatrudnić właściwą osobę na właściwe stanowisko (37.00zł)
Mózg na zakupach. Neuromarketing w sprzedaży (49.90zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)
Praktyczny przewodnik dla uczestników szkoleń, czyli jak przeżyć każde szkolenie (27.00zł)
Wielka Formuła. Maksimum zysku, minimum strat (31.20zł)
Finanse dla niefinansistów (39.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Efektywne zarządzanie projektami. Wydanie III (89.00zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)