e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć

Michael Port
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2007-07-19
stron: 352, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem

  • Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
  • Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
  • Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz - święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę - bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem - przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę
- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (29.90zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
CRM. Relacje z klientami (50.00zł)
Perswazja i NLP. Wideowarsztaty (226.98zł)
Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Negocjacje z dłużnikami. Jak odzyskać swoje pieniądze nie wkraczając na drogę sądową? (44.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Harvard Business Review. Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Mistrz sprzedaży. Wydanie II rozszerzone (49.00zł)
Toksyczni ludzie. Jak z nimi współpracować (34.90zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Zig Ziglar o profesjonalnej sprzedaży (57.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Tajniki wystąpień publicznych. 101 porad dla prezenterów (34.90zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)
Zarządzanie projektami. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (32.90zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Finanse osobiste. Świadome zarządzanie własnym portfelem (63.82zł)