e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć

Michael Port
cena: 47.00 zł
Data wydania: 2007-07-19
stron: 352, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Słowo "klient" kojarz z człowiekiem, a nie z portfelem

  • Bądź atrakcyjny emocjonalnie. Przyciągaj ludzi, do których chcesz się zbliżyć
  • Odkryj w sobie to, za co inni mogą Cię chwalić i polecać
  • Ustne i pisemne ćwiczenia na intuicję i odblokowanie potencjału przedsiębiorczości
Jaki dźwięk jest najmilszy na świecie?
Brzęk monet? Szelest przeliczanych banknotów? Nie! Błąd w myśleniu! Najmilszy na świecie jest dźwięk Twojego imienia na ustach ludzi, którzy Cię cenią i szanują. Wyjdź z tego założenia, a jeśli prowadzisz firmę, zajdziesz daleko. Szukaj klientów, kierując się nie tylko zyskiem. Współpracuj z tymi, którzy Cię wspierają, a nie niszczą. Tylko tak możesz utrzymać swoje najcenniejsze atuty: dobrą wolę, entuzjazm i gotowość do działania. To pierwszy wniosek płynący z tej książki.
Drugi ważny wniosek jest taki, że powinniśmy robić tylko to, w co naprawdę chcemy się zaangażować. Okaż klientowi złość, jeśli zadzwoni do Ciebie w sobotni wieczór, a dostaniesz to, czego chcesz - święty spokój. Jeśli tym, czego chcesz, są klienci i ferwor satysfakcjonującej pracy, postępuj inaczej.
Przeczytaj tę książkę i:
  • określ, z jakimi klientami chcesz pracować;
  • zrozum postawy klientów (co oprócz pieniędzy wpływa na ich decyzje?);
  • znajdź swoją niszę - bądź dużą rybą w małym stawie;
  • zostań mentorem - przynoś klientom ulgę i spraw, by Cię dobrze pamiętali;
  • sprecyzuj, w co jesteś skłonny zainwestować czas i pieniądze.

Osamotniony, wiecznie niespełniony, pracujący po 16 godzin na dobę
- oto postawa, jaką przyjmuje wielu małych przedsiębiorców.
Twój los może być inny!



Cena: 47.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: obslugaklienta

E-biznes. Relacje z klientem (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)

Pozostałe z kategorii: Sprzedaż

Jak zarządzać zespołem handlowym i przetrwać. Poradnik dla szefów sprzedaży i handlowców (37.60zł)
Hipnotyczna prezentacja w sprzedaży bezpośredniej (39.90zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji (29.90zł)
Alchemia manipulacji (29.60zł)
Allegro. Jak zarabiać duże pieniądze na aukcjach internetowych (27.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Złote zasady negocjacji (37.00zł)
Zaufany doradca. Jak budować trwałe relacje z klientami (44.90zł)
10 zasad budowania trwałych relacji z klientem (37.00zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)
33 techniki negocjowania i argumentacji (14.90zł)
Zawód: handlowiec. Skuteczna sprzedaż bez manipulacji (49.00zł)
Perswazyjny telemarketing. 50 narzędzi sprzedaży i obsługi klienta przez telefon do zastosowania od zaraz (29.60zł)
Nie przepłacaj. Poradnik konsumenta - jak negocjować najlepsze warunki (34.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Trudne życie synowej. Jak przetrwać w związku z teściową (24.00zł)
33 rady jak dbać o klienta. Budowanie trwałych kontaktów handlowych (19.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Prowadzenie spotkań biznesowych. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Forex dla początkujących. Pierwsze kroki na rynku walutowym (44.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Forex w praktyce. Vademecum inwestora walutowego (69.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Komandosi w białych kołnierzykach. Metody zarządzania stosowane przez najlepszych menedżerów (49.00zł)
Osiąganie celów. 10 zasad skutecznego działania (29.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (44.90zł)
Inwestycje giełdowe. Szanse i pułapki. Przewodnik inwestora (47.20zł)
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon (34.90zł)
Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)