e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Harry Beckwith
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-01-26
stron: 288, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie

  • Sztuka przeprowadzania ankiet
  • Kreowanie nazwy i marki
  • Podtrzymywanie relacji z klientem
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.
"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
  • Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
  • Właściwe przeprowadzanie ankiet
  • Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
  • Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
  • Poznanie sposobu myślenia klientów
  • Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
  • Wybór właściwej nazwy i marki
  • Utrzymywanie grupy lojalnych klientów

Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu (39.90zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Badania jakościowe metody i zastosowania (41.65zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Oferta nie do odrzucenia. Jak otworzyć umysł klienta' (34.90zł)
Marketing bezpośredni (67.92zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Komunikacja marketingowa (49.45zł)
Strategie marketingowe (50.92zł)
Marketing bez tabu czyli jak to robią najlepsi (30.40zł)
Plany marketingowe (58.65zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Reklama podprogowa. Jak niepostrzeżenie wniknąć w umysł odbiorcy (53.60zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing dla inżynierów (50.92zł)
Kompendium wiedzy o marketingu (33.92zł)
Marketing doświadczeń (45.85zł)
Strategia judo. Jak obrócić silne strony konkurentów na swoją korzyść (44.90zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Dołek czyli kiedy brnąć, a kiedy rezygnować (18.99zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
Grafika w biznesie. Projektowanie elementów tożsamości wizualnej - logotypy, wizytówki oraz papier firmowy (39.00zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Trzy prawa skutecznego działania. Kształtuj przyszłość swoją i swojej firmy (37.89zł)
Harvard Business Review. Przywództwo (55.20zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie łańcuchem dostaw (69.00zł)
Jednominutowy Menedżer oraz zarządzanie samym sobą (18.95zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Zarządzanie czasem. Strategie dla administratorów systemów (29.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Zwariowane pomysły, które się sprawdzają. Jak zbudować kreatywną firmę (39.00zł)
Propozycja nie do odrzucenia. Tajemnice i rady byłego szefa mafii (32.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Zarządzanie czasem. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Docenić konflikt. Od walki i manipulacji do współpracy (49.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Zgarnij klienta. Najszybszy, najprostszy i najbardziej skuteczny system umożliwiający pozyskanie tylu klientów, ilu nie jesteś nawet w stanie obsłużyć (47.00zł)
Wychodząc od NIE. Negocjacje dla twardzieli takich jak Ty (47.00zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Proces grupowy. Poradnik dla trenerów, nauczycieli i wykładowców (34.90zł)
Przedstawiciel SuperJa (3.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)