e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Harry Beckwith
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-01-26
stron: 288, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie

  • Sztuka przeprowadzania ankiet
  • Kreowanie nazwy i marki
  • Podtrzymywanie relacji z klientem
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.
"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
  • Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
  • Właściwe przeprowadzanie ankiet
  • Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
  • Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
  • Poznanie sposobu myślenia klientów
  • Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
  • Wybór właściwej nazwy i marki
  • Utrzymywanie grupy lojalnych klientów

Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Zakupy na obcasach (29.67zł)
Wszyscy jesteśmy dziwni. O micie masowości i końcu posłuszeństwa (19.43zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing (129.00zł)
Świadomy telemarketing. Interaktywne narzędzie dla telemarketerów i menedżerów call center (39.90zł)
Marketing terytorialny (79.00zł)
Jak zbudować silną markę od podstaw (39.00zł)
Polski e-konsument - typologia, zachowania (10.82zł)
Zarządzanie wartością klienta (49.45zł)
Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw (33.92zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (14.90zł)
Marketing to działa. Sprawdzone sposoby na wypromowanie twojej firmy (59.00zł)
Strategia reklamowa (38.17zł)
Czym jest marketing (30.52zł)
Myśl jak Twój klient. Strategia rozwoju sprzedaży (44.90zł)
Wskaźniki marketingowe (90.30zł)
Badania rynku (32.30zł)
Marketing dla inżynierów naukowców i technologów (79.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Zasady wywierania wpływu na ludzi. Szkoła Cialdiniego (24.90zł)
Harvard Business Review. Doskonalenie strategii (55.20zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Biznesplan. Osobisty mentor - Harvard Business Press (24.90zł)
101 pomysłów na własną firmę (53.60zł)
(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku (37.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (39.92zł)
Teraz małe jest wielkie. Anegdoty i niezwykłe pomysły biznesowe (45.60zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Mistrzowie rynku. 40 strategicznych ruchów, które przyniosą szybki wzrost Twojej firmie (35.92zł)
Prowadź blog! Przewodnik dla małych firm (34.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Kontroling dla menedżerów (47.40zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Biznes rodzinny (19.90zł)
Sztuka rozpoczynania (37.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Seks, przywództwo i rocknroll. Lekcje Akademii Rocka dla liderów (4.00zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
I Ty możesz zostać Warrenem Buffettem, czyli inwestowanie skoncentrowane na GPW (47.00zł)
Assessment/Development Center. Poznaj najskuteczniejszą metodę oceny kompetencji pracowników i kandydatów do pracy (41.65zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Budżetowanie jako narzędzie rachunkowości zarządczej (39.00zł)
Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Pozytywne nastawienie. Jak uzyskać, utrzymać lub odzyskać swoje mojo (37.00zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Inwestycje zagraniczne. Jak wejść na polski rynek z obcym kapitałem (31.20zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Faktoring w teorii i w praktyce. Wydanie III - rozszerzone i zaktualizowane (39.90zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Potęga wartości. Jak zbudować nieśmiertelną firmę (31.20zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
Prowadzenie warsztatów szkoleniowych. Podręcznik trenera biznesu (69.00zł)