e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług

Harry Beckwith
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2006-01-26
stron: 288, twarda oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Tajemnice skutecznego marketingu we współczesnym świecie

  • Sztuka przeprowadzania ankiet
  • Kreowanie nazwy i marki
  • Podtrzymywanie relacji z klientem
Nowoczesny marketing to nie tylko sprzedaż towarów, ale również usług. Sam produkt, nawet najlepszej jakości, nie jest już atrakcją. O jego sile i atrakcyjności stanowią oferowane wraz z nim usługi. Kupując nowy samochód, oczekujemy kompetentnej obsługi podczas przeglądów gwarancyjnych; decydując się na korzystanie z karty kredytowej, liczymy na pomoc doradcy bankowego - to tylko dwa przykłady usług powiązanych z produktami i zdecydowanie podnoszących ich wartość w oczach potencjalnych klientów. Sztuka nowoczesnego marketingu jest w dużej mierze związana z umiejętnością odpowiedniej prezentacji i sprzedania usługi, a nie tylko towaru.
"Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług" to książka opisująca marketing usług. Autor udowadnia, jak wielkim błędem jest stosowanie modelu marketingu produktowego w firmach usługowych lub wiążących produkt z usługą. Czytając tę książkę, dowiesz się, dlaczego nie powinno się stosować typowych ankiet i rabatów oraz jak emocje klientów wpływają na ich postrzeganie oferty Twojej firmy. Nauczysz się planować działania marketingowe, wdrażać je i czerpać z nich korzyści. Przekonasz się, że nowoczesny marketing to nie tylko sposób działania - to także, a może przede wszystkim, sposób myślenia.
  • Obalanie stereotypów dotyczących marketingu usług
  • Właściwe przeprowadzanie ankiet
  • Wypracowanie nowej polityki marketingowej przedsiębiorstwa
  • Eliminowanie błędów popełnianych przy planowaniu działań marketingowych
  • Poznanie sposobu myślenia klientów
  • Opracowanie odpowiedniej polityki cenowej
  • Wybór właściwej nazwy i marki
  • Utrzymywanie grupy lojalnych klientów

Odkryj nowe, rewolucyjne sposoby na rozwinięcie swojej firmy.



Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing

Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (23.92zł)
Firma 2.0. Sukces dzięki nowym narzędziom internetowym (41.65zł)
Marketing na rynku międzynarodowym (50.57zł)
Marketing sensoryczny (49.22zł)
Marketing za przyzwoleniem. Jak zmienić obcych ludzi w znajomych, a znajomych w klientów (39.00zł)
Testy A/B. Od kliknięcia do klienta (39.90zł)
Jakościowe metody badań marketingowych (33.92zł)
Encyklopedyczne podstawy marketingu (54.06zł)
Marketing partnerski na rynku przedsiębiorstw (50.92zł)
Marketing relacji Teoria i praktyka (37.00zł)
Magia słów. Jak pisać teksty które porwą tłumy (39.90zł)
Badania rynku (32.30zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Marketing w praktyce. Budowanie marki, tworzenie tekstów reklamowych (54.90zł)
Błyskotliwość to za mało! Skuteczne techniki planowania marketingowego (33.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Sztuka pisania perswazyjnych tekstów (29.00zł)
Cząstki przyciągania. Jak budować niestandardowe kampanie reklamowe (89.00zł)
Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady (69.00zł)
Marketing usług zdrowotnych (49.00zł)

Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Sztuka osiągania zysku (35.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie (49.00zł)
Zarządzanie łańcuchem dostaw. Podstawy. Wydanie II (54.90zł)
Intensywny kurs przywództwa. Szybki program rozwoju zdolności przywódczych (27.00zł)
Kluczowe umiejętności marketingowe. Strategie, techniki i narzędzia sukcesu rynkowego (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka zarządzania (29.90zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Badania marketingowe. Planowanie, metodologia i ocena wyników (57.00zł)
Harvard Business Review. Marketing (69.00zł)
Sztuka wojny. Sztuka marketingu (29.90zł)
Siła kreacji w reklamie. Marka soczysta jak pomarańcza (39.00zł)
Spoty, plakaty i slogany. Jak tworzyć lubiane reklamy. Wydanie II (44.00zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian (49.90zł)
Potęga kultowej marki. W jaki sposób dziewięć wyjątkowych marek zmieniło swoich klientów w wiernych fanów (37.00zł)
Produkty i marki w opinii e-konsumentów (34.90zł)
Zarządzanie projektami IT (49.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
BezMarketing. Przestań kusić klientów, zacznij z nimi rozmawiać! (39.90zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Hipnotyczny marketing (44.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Gra giełdowa. Jak rozsądnie inwestować w pozbawionym rozsądku świecie (8.00zł)
Tylko dla kobiet. Jak mężczyźni postrzegają biznes oraz kobiety w biznesie (39.00zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Wprowadzenie do zarządzania operacjami i łańcuchem dostaw (97.00zł)
Organizacje pozarządowe. Zarządzanie, kreowanie wizerunku i współpraca z mediami w III sektorze (39.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)
17 śmiertelnych błędów szefa (49.00zł)
Podręcznik wdrażania ISO 9001:2000 (49.00zł)
Inwestycje alternatywne. Pierwsze kroki na rynku pozagiełdowym (37.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Nigdy więcej tremy. Jak przełamać lęk przed wystąpieniami publicznymi (29.00zł)
Inwestowanie w oparciu o analizę wolumenu (69.00zł)
Finanse w biznesie. Osobisty mentor- Harvard Business (24.90zł)
FOREX - wyłącz emocje, włącz zyski. Przewodnik świadomego inwestora (51.45zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Przewodnik po franczyzie. Jak wybrać najlepszą dla Twojego biznesu' (39.00zł)
Jak zyskać uznanie szefa i odnieść sukces w pracy (19.90zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Ten wredny PR 2009. Jak Public Relations zmieniło Polskę (3.00zł)