e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -19%


Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania

Michael Hammer
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2006-10-05
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku

  • Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
  • Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
  • Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych
Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.
Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive - to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry - walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:
  • jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
  • jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
  • jak prowadzić spójny marketing,
  • jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
  • jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
  • jak znajdować nisze rynkowe.

Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał:
- Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi?
Na co Einstein odrzekł:
- Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne.
W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi - takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.


Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Marketing mobilny (37.00zł)
Sztuka wojny (wydanie ekskluzywne) (79.00zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)
Odporność na zmiany. Jak uwolnić potencjał tkwiący w Tobie i Twoim miejscu pracy (49.00zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Społecznościowy BOOM. Wykorzystaj potencjał sieci e-kontaktów do wykreowania marki, zwiększenia sprzedaży i zdominowania rynku (39.00zł)
17 śmiertelnych błędów szefa. Wydanie II rozszerzone (39.00zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Webwriting. Profesjonalne tworzenie tekstów dla Internetu (37.00zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
MLM. Profesjonalny marketing sieciowy - sposób na sukces w biznesie (49.00zł)
Pierwsze 90 dni. Strategie zapewniające sukces każdemu liderowi (49.00zł)
Marketing internetowy w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (34.90zł)
KNOW-HOW w działaniu! Jak zdobyć przewagę konkurencyjną dzięki zarządzaniu wiedzą (5.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Coaching. Osobisty mentor - Harvard Business School Press (24.90zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Władza bez tyranii. Jak kontrolować ludzi, pieniądze, czas, emocje i słabości (34.90zł)
SUKCES ...i co dalej' (39.00zł)
Sztuka stosowania NLP w grupie. Ja, mój zespół i ja (26.40zł)
Zatrudniaj z głową. Racjonalny sposób na zbudowanie świetnego zespołu (44.90zł)
Giełda. Podstawy inwestowania. Wydanie II rozszerzone (29.90zł)
Sztuka kierowania zespołem handlowym. Zestaw multimedialny (199.00zł)
Menedżer do zadań specjalnych. Czasowe zarządzanie przedsiębiorstwem (47.00zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Najmocniejsze ogniwo. Jak stać się niezastąpionym zawsze i wszędzie (37.89zł)
Pieniądze leżą na parkiecie. Giełda dla niepokornych (33.67zł)
Najniebezpieczniejsza książka o biznesie, jaką przeczytasz w swoim życiu (39.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
Kariera na wysokich obcasach. Jak z wdziękiem i klasą osiągnąć sukces zawodowy (29.00zł)
Coaching (47.00zł)
Otwarte fundusze inwestycyjne. Zasady są proste (77.00zł)
Etykieta w biznesie (39.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)