e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -19%


Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania

Michael Hammer
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2006-10-05
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku

  • Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
  • Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
  • Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych
Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.
Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive - to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry - walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:
  • jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
  • jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
  • jak prowadzić spójny marketing,
  • jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
  • jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
  • jak znajdować nisze rynkowe.

Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał:
- Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi?
Na co Einstein odrzekł:
- Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne.
W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi - takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.


Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Badania marketingowe w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (37.00zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Abonament roczny serwisu CzasNaE-Biznes (120.78zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
MBO - prosta i skuteczna technika zarządzania Twoją firmą (39.90zł)
Social Media Marketing. Odkryj potencjał Facebooka, Twittera i innych portali społecznościowych (49.00zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (39.00zł)
Książę (27.00zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)
E-biznes po godzinach. Jak zarabiać w sieci bez rzucania pracy na etacie. Wydanie kieszonkowe (19.90zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
Sztuka zarządzania projektami (69.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Wystąpienia publiczne. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Zostań swoją szefową, czyli jak stworzyć i prowadzić własną firmę (39.90zł)
Harvard Business Review. Fuzje i przejęcia (5.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Klient, którego musisz mieć. 7 kroków do zdobycia klienta, jakiego jeszcze nie posiadasz (37.00zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Jak utrzymywać dobre relacje z mediami (34.90zł)
Żydowska mądrość w biznesie. Jak odnieść prawdziwy sukces dzięki lekcjom z Tory i innych starożytnych tekstów (34.90zł)
Niespokojna organizacja. Dlaczego inteligentne firmy robią głupie rzeczy (7.00zł)
Rabin i CEO. Wskazówki dla lidera biznesu XXI wieku (49.00zł)
Public Relations w Internecie (39.00zł)
Mistrz coachingu. Podręcznik dla menedżerów, HR-owców i trenerów (57.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Stretching w biznesie. Rozwijanie działalności w lepszych i gorszych czasach (45.60zł)
Mówca doskonały. Wystąpienia publiczne w praktyce (20.25zł)
Sabotaż w dziale obsługi klienta, czyli jak zniechęcić klientów i sprawić, by odeszli (37.00zł)
Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych (39.00zł)
Skuteczne techniki telemarketingu (36.00zł)
Dotacje na inwestycje (49.00zł)
Zapanować nad czasem. Jak efektywnie pracować, by mieć czas na wszystko (44.90zł)
Produkty strukturyzowane - inwestycje nowych czasów (34.90zł)
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki (29.25zł)
Dodaj im skrzydeł! Jak najlepsi liderzy wyzwalają potencjał swoich współpracowników (39.00zł)