e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive
Promocja: -19%


Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania

Michael Hammer
promocja -19%
cena: 48.395061728395 zł 39.20 zł
Data wydania: 2006-10-05
stron: 360, miękka oprawa, format: A5

więcej na stronie onepress.pl

Dowiedz się już teraz, jakie zmiany niebawem dostrzeżesz na swoim rynku

  • Konkurowanie w warunkach nadprodukcji i deflacji
  • Rozwój nowych kanałów masowej dystrybucji
  • Ekspansja firm niemających stałych struktur organizacyjnych
Rynek XXI wieku będzie rynkiem klienta. Już teraz trudno jest powiększać sprzedaż, nie obniżając cen. Hasła reklamowe i siła marki nie przekonują klientów tak, jak kiedyś. Nadszedł czas, by wprowadzić do zarządzania nowy element: ciągłą innowację. Oto sposób, by jednocześnie podnosić wartość produktów i ciąć koszty.
Logistyka cross-docking w sieci Wal-Mart, system just-do-it w Toyocie czy natychmiastowe wypłacanie odszkodowań w grupie ubezpieczeniowej Progressive - to tylko niektóre z opisanych w tej książce nowatorskich pomysłów na konkurowanie w XXI wieku. Poznaj firmy, które już teraz przygotowują się do nowej gry - walki o byt na rynku zdominowanym przez klientów. Dowiedz się:
  • jak wprowadzić w firmie system pracy zespołowej,
  • jak oceniać organizację i jej działania pod kątem korzyści dla klienta,
  • jak prowadzić spójny marketing,
  • jak skłonić dostawców do myślenia o korzyściach klienta docelowego,
  • jak skrócić drogę nowego produktu na rynek,
  • jak znajdować nisze rynkowe.

Pewnego dnia Albert Einstein wręczył swojemu sekretarzowi pytania egzaminacyjne. Ten przejrzał je i zapytał:
- Profesorze Einstein, takie same pytania były w zeszłym roku. Czy studenci nie znają już na nie odpowiedzi?
Na co Einstein odrzekł:
- Zgadza się. Pytania są te same. Ale odpowiedzi inne.
W świecie biznesu jest podobnie. Pytanie od lat brzmi tak samo: jak zdobyć trwałą przewagę konkurencyjną? Michael Hammer, autor tej książki, udziela na nie odpowiedzi - takiej, którą docenią menedżerowie i marketerzy w XXI wieku.


Cena: 39.20 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Czas na e-biznes (74.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw (69.00zł)
Sześć pikseli oddalenia. Zarabiaj dzięki sieci Web 2.0 (39.00zł)
Avon. Najbardziej kobieca z firm (31.20zł)
Od zastoju do rozwoju. Strategie trwałego wzrostu (39.20zł)
100 najlepszych książek biznesowych. Poznaj niezbędny kanon (39.90zł)
Daj się poznać od najlepszej strony. Krótki kurs autopromocji i lansu (34.90zł)
Godzina dziennie z Facebook marketingiem (55.20zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Skuteczny networking (2.00zł)
Wykorzystaj to! Sprawdzone pomysły dla marketingu (37.00zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Uniwersytet Donalda Trumpa. Marketing (54.90zł)
Sto niekonwencjonalnych strategii. Zasady sztuki wojennej (39.00zł)
TY - marka inna niż wszystkie. Sztuka autentycznego brandingu osobistego (47.00zł)
HIPERswazja, czyli jak pisać zabójczo skuteczne teksty reklamowe (24.90zł)
Reklama płynie prosto z serca. Sekret natchnionego marketingu (39.00zł)
Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Hipnotyczny marketing. Jak wprowadzić klienta w trans kupowania. Nowa psychologia sprzedaży i marketingu. (69.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Atlas strategiczny. Inspiracje dla menedżera (34.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Młodzi w pracy. Jak zadbać o pracowników z pokolenia Y (34.90zł)
Niewidzialny dotyk. Cztery klucze do nowoczesnego marketingu (5.00zł)
Kontroling dla menedżerów (79.00zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
RozGROMić konkurencję. Sprawdzone w boju strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania (twarda oprawa) (57.00zł)
Prawa charyzmy. Jak wpływać na ludzi, aby osiągać sukcesy (37.00zł)
Księgowość dla nieksięgowych. Wydanie VI (67.00zł)
Internetowi Milionerzy czyli jak zdobyć fortunę online (37.60zł)
Diagnoza organizacji. Pierwszy krok do uzdrowienia firmy (49.00zł)
Socjotechnika. Sztuka zdobywania władzy nad umysłami (59.00zł)
Inwestuj we własny dług. 7 kroków dzieki którym spłacisz kredyt przed terminem i jeszcze na tym zarobisz (32.90zł)
Bogać się! Dziesięć przykazań zarabiania pieniędzy. Wydanie II (32.17zł)
Biznes i futbol (33.00zł)
10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości (31.20zł)
Sprzedawanie niewidzialnego. Przewodnik po nowoczesnym marketingu usług (39.00zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Zaufanie 2.0. Jak wywierać wpływ, zdobyć lojalność klientów i kreować markę (39.00zł)
Zespoły po polsku. Jak firmy działające na polskim rynku podnoszą swoją efektywność dzięki pracy zespołowej (39.90zł)