e-mail sitemap strona główna
Tylko dzisiaj!
Promocja dnia

20% taniej

więcej
Skuteczne handlowanie. Jak budować współpracę z klientem i odważnie windykować należności. Zestaw multimedialny
Cena: 10 8.00 zł

Poznaj tajniki rynków finansowych.

darmowy fragment

więcej
Forex - Podstawy Giełdy Walutowej
Cena: 29.90 zł
Jak rozkręcić dochodowy biznes w Internecie.

darmowy fragment

więcej
Marketing internetowy w praktyce
Cena: 39.97 zł




Seria: Exclusive


Zrozumieć BPMN. Modelowanie procesów biznesowych

Szymon Drejewicz
cena: 39.00 zł
Data wydania: 2011-12-08
stron: 136, miękka oprawa, format: 158x235

więcej na stronie onepress.pl
Poznaj BPMN. Zobacz na przykładach, jak modelować w procesach biznesowych:
  • Aktywności
  • Zdarzenia
  • Przepływy
  • Bramki
  • Obiekty
  • Uczestników
  • Podprocesy, transakcje i kompensacje
  • Kolaboracje
  • Choreografie
  • Konwersacje

Pełne zrozumienie w biznesie

BPMN to standard opracowany przez organizację Object Management Group (OMG). Jego pełna nazwa brzmi "Business Process Model and Notation". Podstawowym celem standardu jest dostarczenie takiej notacji do opisywania procesów biznesowych, która będzie czytelna i zrozumiała tak dla biznesowych "użytkowników", którzy procesy monitorują i zarządzają nimi, jak i dla analityków przeprowadzających biznesową analizę oraz programistów odpowiedzialnych za techniczną implementację procesów.
BPMN powstał z bezsilności - z braku języka wspólnego dla analityków biznesowych, "zwykłych" uczestników biznesu i programistów. O ile bowiem informatycy mieli swój standard opisywania procesów biznesowych, o tyle ludzie w firmie, którzy mieli korzystać z ich pracy, często nie byli w stanie użyć przygotowanych dla nich modeli analitycznych. Standard BPMN przyjęto w roku 2004. Od tego momentu przestało być istotne, za pomocą jakiego narzędzia tworzone są modele procesów. W centrum uwagi znalazło się tworzenie opisu zrozumiałego dla wszystkich uczestników. Ułatwia on pracę nad procesami zachodzącymi wewnątrz firmy, otwiera także szerzej możliwości współdziałania między podmiotami obecnymi na rynku.


Szymon Drejewicz. Starszy specjalista ds. jakości oprogramowania w polskim centrum Samsung Research & Development oraz asystent na Wydziale Elektrycznym Politechniki Warszawskiej. Wcześniej jako starszy konsultant i trener w firmie Infovide-Matrix SA uczestniczył w projektach BPM dla największych firm w Polsce. Specjalista od projektowania systemów oprogramowania, analizy procesów biznesowych i modelowania. Przeprowadził ponad 70 szkoleń z zakresu zarządzania procesami biznesowymi (BPMN), modelowania systemów oprogramowania w języku UML i inżynierii oprogramowania.


Cena: 39.00 zł

dodaj do koszyka
Powiadom znajomego



Pozostałe z kategorii: Marketing i zarządzanie

Kliknij tu! Wykorzystaj neuromarketing w projektowaniu WWW (39.00zł)
Machiavelli. Nowoczesne przywództwo (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wiedzą (69.00zł)
Sztuka znajdowania dobrych doradców. O czym nie mówią konsultanci (39.20zł)
Plan B. Otwórz się na nowe, lepsze perspektywy dla Twojego biznesu (35.69zł)
Marketing społecznościowy. Tajniki skutecznej promocji w social media (34.90zł)
Kobiecy styl zarzadzania (34.90zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Firma jak kamorra. 11 strategicznych zasad mafii w legalnym biznesie (44.90zł)
Strategia zrównoważonego wzrostu dla Twojej firmy. Część I: Strategia wzrostu w erze zmian, Część II: Globalna ekspansja i nowe modele działalności (71.20zł)
Marketing mobilny (37.00zł)
Harvard Business Review. Przywództwo w okresie zmian (8.00zł)
Radykalna rewolucja w zarządzaniu. Przewodnik menedżera (49.00zł)
Empowerment. Odkryj ukrytą moc Twoich pracowników! (37.00zł)
Harvard Business Review. Zarządzanie wzrostem przychodów (55.20zł)
Personal branding 2.0. Cztery kroki do zbudowania osobistej marki (42.90zł)
Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy (39.00zł)
Excel. Analiza danych biznesowych (44.00zł)
Kidnaping. Jak marketerzy kontrolują umysł Twojego dziecka (31.20zł)
Marketing i public relations w małej firmie. Wydanie II zaktualizowane (59.00zł)

Pozostałe z serii: Exclusive

Szkolenia dla administracji publicznej. 101 praktycznych wskazówek dla trenerów (34.90zł)
Rozmowa kwalifikacyjna. Gotowe pytania i wnioski z odpowiedzi (49.00zł)
Mistrzowskie prezentacje slajdowy poradnik mówcy doskonałego (34.90zł)
Jak zarobiłem 2 000 000 $ na giełdzie (31.20zł)
Niepokorny umysł. Poznaj klucz do myślenia zintegrowanego (29.60zł)
Genotyp przedsiębiorcy, czyli DNA sukcesu (37.60zł)
Coaching (47.00zł)
Jak uniknąć pomyłek, które mogą zniszczyć Twoją organizację (37.60zł)
6 nawyków wydajnego zespołu (39.00zł)
Zwycięskie negocjacje. Osobisty mentor -- Harvard Business School Press (24.90zł)
Książę (27.00zł)
Przepis na sprzedaż (39.00zł)
Poczta pantoflowa. Sztuka marketingu szeptanego (37.00zł)
Pochodzenie marek. Odkryj naturalne prawa innowacyjności produktów i przetrwania w biznesie (44.90zł)
Biblia handlowca. Najbogatsze źródło wiedzy o sprzedaży (59.00zł)
Sztuka konkurowania w gospodarce XXI wieku. Plan działania (39.20zł)
Algorytm sukcesu. Wprowadź swoją firmę na ścieżkę rozwoju (39.00zł)
Benchmarking jako klucz do najlepszych praktyk (67.00zł)
Budżet domowy pod kontrolą. Jak rozsądnie wydawać, oszczędzać i inwestować pieniądze (31.20zł)
Kierownik w instytucji publicznej. Znajdź swój własny, skuteczny styl zarządzania (47.00zł)